Pyydän apua ja rukousta puolestani. Haluan kovasti pääetä opiskelemaan lääketiedettä. Asia on minulle hyvin rakas ja tie on ollut raskas kulkea. Se on minun kutsumukseni. Te tiedätte, mitä on aito hyvyys, jonka toiselle halua suoda. Levittää rakkautta ja aitoa huolenpitoa.
Pyydän, että rukoilette minulle voimaa ja onnistumista pääsykokeeseen. Ja jos Jumalan tahto on jatkaa koetteluani ja en pääse kouluun, pyydän voimaa kestää se tuska ja paha olo.
Kiitos kaikille ja Jumalan siunausta. Rakkautta ja valoa elämäänne.
Rukouspyyntö
13
162
Vastaukset
- ap.
pääetä=päästä :)
- Jumalan lapsi
Rukoilen puolestasi, ja uskon, että pääset lääketiedettä lukemaan, kun halusi on niin kova ja todella haluat auttaa kärsiviä, kyllä Jumala avaa sulle tien, jos ei nyt, niin pyri seuraavaan. Jumala antaa sulle voimaa kestää ja myöskin kärsivällisyyttä, kasvaa ja vahvistua uskossa, Jumalan johdatuksessa on paras kulkea, älä menetä uskoas ja luovuta vaan pyri uudelleen kyllä se aika koittaa jolloin pääset. Taivaan Isä yksin tietää milloin on oikea aika. Jeesus sua siunatkoon.
- Rukouslääkäri?
Lääketietellisessähän on tavoitteena asiansa osaava lääkäri. Osaaminen edellyttää opiskelua ja se alkaa jo pääsykokeessa, joka on helppo verrattuna siihen mitä tuleman pitää.
Toivottavasti ymmärsin väärin mutta rukouspyynnöstäsi sai sen vaikutelman että haluaisit päästi rukouksen avulla sisään ilman vaadittavaa tietämystä. Entä sitten jos pääsisit? Tarvitaanko uusia rukouksia siihen että selviydyt tenteistä (joita ei ihan vähän ole) ilman tarvittavia tietoja ja onko lopputavoitteenasi hoitaa ne potilaatkin pelkän rukouksen voimalla? - Angelicasimsim
Kiitos Jumalan lapsi, kun rukoilet minulle voimaa ja kärsivällisyyttä. Jumala sinua siunatkoon.
Lääkikseen pääsy vaatii kovaa työtä ja sitä olen tehnyt ja teen edelleen ja tulen tekemään. En usko rukouksen vievän ketään sisään. Tiedän tasantarkkaan mihin olen ryhtymässä ja tulevasta työnkuvasta on selkeä käsitys. Älä ole ahdasmielinen ja vähettele toisten älykkyyttä, vaikka on uskossa. Toivottavasti sinäkin löydät tiesi Jumalan luokse. Rukoilu auttaa.
Lue uudestaan:
"Pyydän, että rukoilette minulle voimaa ja onnistumista pääsykokeeseen. Ja jos Jumalan tahto on jatkaa koetteluani ja en pääse kouluun, pyydän voimaa kestää se tuska ja paha olo."
Kiitos kaunis kaikille puolestani rukoilijoille! Rakkautta ja valoa teille kaikille ihanille sieluille.- DuodaDuoda
Kirjoitit ensin näin:
"Pyydän apua ja rukousta puolestani. Haluan kovasti pääetä opiskelemaan lääketiedettä."
Ja sitten näin:
"En usko rukouksen vievän ketään sisään."
Voisitko vähän selventää, vaikuttaa vähän ristiriitaiselta.
- Jumalan lapsi
Uskova lääkäri osaa myös hoitaa potilaansa sielullisen tilan. Monesti potilas haluaa kuoleman läheisyydessä tai muutenkin uskovan lähelleen ja mikä parasta lääkäri on lähellä ja voi auttaa tässäkin asiassa rukoilemalla ja puhumalla potilaan kanssa. Jumala siunatkoon sun lääketieteelliseen pyrkimisesi uskon, että saat vielä toimia lääkärinä, kun haluat ihmisiä auttaa Jeesus antaa sulle voimaa päästä läpi kaikkien vaikeuksien mitä eteesi tulee ei jokaiselle ole ollu helppoa lääkäriksi lukea ja toimia virassa. Jatkan rukoilemista puolestasi. Siunausta
- Hui!
"Monesti potilas haluaa kuoleman läheisyydessä tai muutenkin uskovan lähelleen"
Jos minä olisin kuoleman kielissä ja siihen tulisi joku uskova rukouksineen, voisi verenpaine kohota siihen maliin että se olisi sitten lopullinen niitti. - Yks vaan
-"Monasti potilas halua kuoleman läheisyydessä tai muuten uskovan lähelleen."
"Jos minä olisin kuoleman kielissä ja siihen tulisi joku uskova rukouksineen, voisi verenpaine kohota siihen malliin että se olisi sitten lopullinen niitti."
Kysymys onkin potilaista, jotka haluavat kuoleman läheisyydessä tai muuten uskovan lähellen. Tuskinpa kukaan menee sairaalassa rukoilemaan hänelle täysin tuntemattoman potilaan sängyn ääreen. Luulisin, että jos olisit kuolemankielissä eli kuolemaisillasi, niin tuskin kovin hyvin edes huomaisit, mitä ympärilläsi tapahtuu. Mutta jotta voisit olla täysin varma, ettei sairaalaan joutuessasi kukaan koskaan rukoile puolestasi, niin pidä aina mukanasi lappua, jossa lukee: Olen ateisti. Puolestani rukoilu kiellletty.- asiaan..
Mitä hyötyä rukoilusta kuoleman läheisyydessä voisi olla? Siis uskovan mielestä.
- Jumalan lapsi
Ekaksi jos on uskossa paholainen voi vielä hyökätä kimppuun ja yrittää valheillaan saada uskovan epätoivonvaltaan ja pelkoon eli voittaa puolelleen. Silloin on hyvä olla uskovan rukoilemassa ja puhumassa vierellä, niin että kuoleva saa rauhan ja varmuuden, että Jeesus tulee omansa noutamaan. Uskomattomalle voi tulla hätä sielunsa puolesta minne on matkalla eli pelko ja rauhattomuus. Uskova voi vielä rukoilla, ja jos antaa elämänsä Jeesukselle saa rauhan ja tietää, että on armahdettu ja matkalla Taivaankotiin Jumalan yhteyteen eli luojansa tykö. Ei kuitenkaan pidä jättää viimetippaan saattaa käydä, niin ettei kerkiä pelastua. Yleensä kuoleva haluaa uskovan lähelleen, vaikka monesti paholainen saa vielä siinäkin tilanteessa uskomattoman valheillaan johdettua harhaan, entä jos et kuolekkaan mites sitten tai siirrä tuonnemaksi vielä sulla on aikaa. Kuoleman pelko voi tulla uskovallekin ja onhan se hyvä, kun on joku uskova vierellä, kun siirtyy ajasta iäisyyteen.
- Kuolemisen probleema
"Ekaksi jos on uskossa paholainen voi vielä hyökätä kimppuun ja yrittää valheillaan saada uskovan epätoivonvaltaan ja pelkoon eli voittaa puolelleen."
Aivan! Pelastuksen kannaltahan on täysin samantekevää miten elämänsä elää kunhan juuri kuoleman hetkellä on oikeassa uskon tilassa.
Kuoleminen ei kuitenkaan ole aivan yksinkertainen juttu. Mahtaako kenelläkään olla tarkempaa tietoa siitä mikä on se rajapyykki, jossa oikea uskon tila tarkistetaan (sydämen pysyähtyminen, aivotoiminnan lakkaaminen,...)?
- Angelicasimsim
Kuolevalla ihmisellä voi olla kipuja ja tuskia. Kuolema ei ole aina kaunis ja rauhallinen, se voi olla kamalaa ja raakaa. Itse rukoilen sellaisten potilaiden vieressä, että Jumala armahtaisi ja ottaisi kivun ja tuskan pois. Jos ei ole hoidollisesti enää mitään tehtävissä ja potilas on saattohoidossa, rukoilen, että Jumala hakisi hänet pian luokseen, jotta potilas pääsisi kärsimyksestään. Rukoilen hiljaa mielessäni, en näytä sitä potilaalle. Vain jos potilas itse pyytää rukoilemaan tai haluaa puhua hengellisistä asioista. Usein kuolemankielissä potilaat tarvitsevat jonkun pitämään kädestä kiinni tai vain, että joku on lähellä, ei tarvitse mitään puhua. Olen ollut vuosia hoitoalalla ja hoitanut paljon kuolevia. Rukoilu auttaa. Ainakin he, joiden puolesta olen hiljaa rukoillut, he pääsevät pois rauhassa. Sen näkee kasvoista ja koko olemus huokuu tyyneyttä. Älkää väheksykö rukouksen voimaa.
Enkeleitä ja rauhaa teidän elämäänne. - Jumalan lapsi
Sinusta tuleekin sellainen lääkäri, joka todella hoitaa potilaansa sielullisenkin tilan, jota potias tarvii. Vaan mistäs sinä tiedät sellaisen potilaan sydämen tilan minne se on kääntyny joka ei enää voi puhua eikä kuulla, onko Jeesus sydämessä vai ei, ja rukoilet hiljaa, että Jumala ottais pois kärsimästä, eihän sellainen voi enää tehdä parannusta jollei kukaan johda Jeesuksen luokse. Jokaisen on tehtävä henkilökohtainen ratkaisu, Jumala yksin tietää kuolevan potilaan sydämen tilan onko ehtiny ottaa Jeesuksen sydämeensä. Kuitenkin hyvä, että rukoilet sellaistenkin puolesta varmaan Jumala armataa, että saa siirtyä ajasta ikuisuuteen levollisin mielin eikä pelon vallassa, mutta sellainen joka on jo uskossa tuntee hengessään sun rukoilevan. Jos aikoo kerran päästä voittajana perille on tehtävä henkilökohtainen ratkaisu, emme me voi pelastaa ketään. Jatkan rukousta puolestasi, että pääset lukemaan lääkäriksi. Jeesus sinua siunatkoon ja antakoon voimia jatkaa tärkeässä työssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050