KUU=NIBIRU

YLPEE KUU

KOKO MAAILMAA KUSETETAAN!MEIDÄN TUNTEMAMME KUU ON VIETY POIS JA TUO MIKÄ NÄKYY NYT ON SE NIBIRU,PLANEETTA X,12.PLANEETTA IHA MIKSI HALUATTE SITÄ KUTSUA MUTTA SE=TOTUUS!

8

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdfdhd

Hyvä, tämä jo kuullostaa paljon uskottavammalta, kuin kemikaalivanat ym. Onhan niitä uskottaviakin salaliittoja näköjään, joissa on edes vähän järkeä :)

• hdhdhdhd

Kemikaalivanat voit itse todeta ulos lähtemällä. En ole ennen vuotta 07 nähnyt suihkukoneiden vanojen leviävän laajoiksi pilvimassoiksi, kuten taas tänään näyttää tapahtuvan ja taas ei näitä koneita näy flightradarilla. Pelottaako sinua liikaa myöntää että niitä on vai miksi ne kiellät?

• Näin se menee
        hdhdhdhd kirjoitti:

Kemikaalivanat voit itse todeta ulos lähtemällä. En ole ennen vuotta 07 nähnyt suihkukoneiden vanojen leviävän laajoiksi pilvimassoiksi, kuten taas tänään näyttää tapahtuvan ja taas ei näitä koneita näy flightradarilla. Pelottaako sinua liikaa myöntää että niitä on vai miksi ne kiellät?

Pelko ajaa ihmisen laumauskoon, eli uskomaan silloisia massojen mediapestyjä trendejä. Näin ei tarvitse pelätä joutuvansa eriarvoiseen, jopa pilkattuun ryhmään.
        Tunnet kuuluvasi kermaan, niin naurettavalta kuin tämä kaikki kuulostaakin. Näin valtaosa ihmisiitä toimii, eikä näin ollen käytä asioiden käsittelyyn omia vaan massojen aivoja.
        Massa-aivot herätkää!!

• 70-luvulla jo
        hdhdhdhd kirjoitti:

Minä näin tuollaisia jo 70-luvulla. Eikä pelota niin yhtään.

• YLPEE KUU

TOTUUS0KUU=PLANEETTA X!PISTE!VOIMIA KAIKILLE!

• treasure-in-little-grove

Nimimerkki Ylpee kuu, saanko julkaista aloitusviestisi allaolevalla linkkisivullani:

http://uncodingofknowledge.webs.com/freedomofspeech.htm

Saakohan tama viestini olla tassa viestiketjussa sensuroimatta, koska linkkisivuni otsikkona on Freedom of speech, eli sananvapaus, ja sellaistahan ei useinkaan suvaita suomi24.fi:n palstoilla.

• YLPEE KUU

saat käyttää aloitustani ja levittäkää tietoa ympäri nettiä!

RAUHAA,RAKKAUTTA JA VOIMIA KAIKILLE!

• treasure-in-little-grove

Kiitoksia viestiketjun aloittajalle luvasta kayttaa hanen tekstiaan websivustollani.

Julkaisin allaolevan tekstin websivustollani:

Suomi24.fi:n salaliittoteoria-palstalla nimimerkki Ylpee kuu aloitti viestiketjun, jossa han sanoi aloitusviestissaan:

"Meidan tuntemamme kuu on viety pois ja tuo mika nakyy nyt, on se Nibiru, planeetta X, 12. planeetta, ihan miksi haluatte sita kutsua."

Kysyin samassa viestiketjussa nimimerkilta Ylpee kuu, etta saanko julkaista hanen aloitusviestinsa talla websivustollani, ja han vastasi, etta saan kayttaa hanen viestiaan, ja han myos kehotti levittamaan tietoa ympari nettia.

Oma nakemykseni on, etta kuu on todellakin saatettu vaihtaa joksikin muuksi taivaankappaleeksi. Itse olen paatynyt siihen nakemykseen, etta se kuu, jonka nyt havaitsemme, on maailmanlopussa tuhoutunut maa-planeetta. Kuu vaihtui tuhoutuneeseen maa-planeettaan maaliskuun 6. paiva vuonna 1998. No missa me nyt sitten olemme, jos emme maa-planeetalla? Vastaus on, etta olemme avaruusasemalla, joka on kopio maa-planeetasta, eli siirryimme tanne avaruusasemalle 6. 3. 1998. Jotkut siirtyivat tanne huomaamattaan, ja jotkut ehtivat havaita maailmanlopun.

Taalla avaruusasemalla Silver-Kristus kysyy minulta useasti: "Where are you now?" eli "Missa sina olet nyt?", vaikka olen vain muutaman metrin paassa hanesta. Silver-Kristus tekee minulle tuota arvoituksellista kysymysta osoittaakseen minulle, etten todellakaan ole enaa maa-planeetalla, vaan maa-planeetan valiaikaisella muistikopiolevykkeella.

http://uncodingofknowledge.webs.com/freedomofspeech.htm

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      53
      3455
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      35
      3147
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2510
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      53
      1959
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1138
    Aihe