http://www.teuvohakkarainen.fi/ajatuksia/58-vanhojen-hallituspuolueiden-yritys-islamisoida-suomi
Vanhojen hallituspuolueiden yritys islamisoida
7
68
Vastaukset
- eijaksakirjautua.
Oletin tuon Hakkaraisen olevan vain hieman yksinkertaisen suunpieksijän, mutta hänen sivunsa totuuden. Hänhän on aivan idiootti. Toivon tosiaan, etteivät hänen äänestäjänsä olleet lukeneet noita pöljyyksiä ennen vaaleja. Muussa tapauksessa, en tiedä miten kuvailla ihmisiä, joiden idoli on idiootti.
Kuvitteleeko tuo kaikkien aikojen pohjanoteeraus kansanedustajana tosiaan, että "vanhoilla puolueilla" on salainen suunnitelma muuttaa Suomi islamilaiseksi valtioksi? Jos näin on, hänhän on täysin harhainen.
En usko tuohon. Hänen täytyy olla edes jossain määrin järjissään. Merkillinen kuva hänellä kyllä siinä tapauksessa on äänestäjistä. Hän kaiketi pitää kansaa täysin aivottomana idioottilaumana, jota hän voi huiputtaa millaisilla ääliömäisyyksillä tahansa.
Ei käy kyllä Soinia kateeksi. Joutuu paimentamaan tuollaisia, jotka ovat joko idiootteja tai kansaa halveksivia huijareita.- kerroppa itsestäsi
oletko sinä normaali ?
- eijaksakirjautua.
kerroppa itsestäsi kirjoitti:
oletko sinä normaali ?
Joo, olen. Entä itse keskusteluaihe? Onko sinulla jotain mielipidettä tai näkökulmaa siihen?
- eijaksatyypin
eijaksakirjautua. kirjoitti:
Joo, olen. Entä itse keskusteluaihe? Onko sinulla jotain mielipidettä tai näkökulmaa siihen?
mielestä on haukkua eri mieltä asioista olevat idiooteiksi.
Siinä sen näkökulma ja kompetenssi.
Tosiasiassa Hakkarainen puhuu asiaa.
Mistään suurten puolueiden salaliitosta ei tuossa jutussa ollut puhetta, hän arvosteli ihan aiheesta Wallinin ja Sasin puheita. Jälkimmäisen mielipiteistä sharia-laista on muut kokoomuslaiset pesseetkin kätensä. - -mutta
olethan sinäkin minun idolini, eli idiootilla on idolina idiootti !
Liika suvaitsevaisuus on poltattanut autoja ja lennättelee kiviä pitkin vanhaa mannerta. Luonnollisestikin se on aiheuttanut vastavoimien esiin nousun.
Ja sitä ei voi kieltää että eräät poliitikot ovat sharian soveltamiselle myönteisiä mieleltään. Kummallista ettei se suomen lakikirja riitä.
Riittäiskös se sulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811