Ihmetyttää miksei oikeasti hyvä muusikko saa riviäkään huomiota missään!! Joku Aitolehti "artisti" saa sivukaupalla huomiota, miksiköhän??? Silokoneilla kai lauletaan?? Tässä kuitenkin paikanpäällä olleena arvio Wellun levynjulkistamiskeikasta 7.5.2011 - " Hieno, upea, erittäin intensiivinen keikka. Wellu veti taas 110% energialla. Ja koko kokoonpanolle 10 . Välillä oli lähes sinfoniaalinen tunnelma, ja kokoonpano oli kuitenkin kaksi kitaraa ja basso !!! Valssi Mio Morrisonille oli herkkä, kaunis ja sen huomasi koko kuulijakunnassa, oli kovin hiljaista kuulijaa. Ilmeisesti Wellulla menee kitarankieliä monta pakettia viikossa, senverran kovaa kyytiä saivat jälleen :) mutta ei suotta. Kiitos Wellu hienosta illasta ja upeasta musiikista." Tälläistä kuulee harvoin Suomessa.
Hyvä Wellu Rowalz
2
128
Vastaukset
- Tahtoo Musiikkia
Enemmän kuin IHMETYTTÄÄ! Missä keikka oli? Miksi ihmeessä sitä ei mainostettu näkyvämmin?
Varmasti oli upeaa. Valitettavasti en tiennyt siitä mitään, eikä varmaan moni muukaan, joka olisi ollut kiinnostunut. - 14+19
Blaa blaa...
Sinä se jaksat Wellua pushata. Oletko kenties itse Wellu, vai mikä on intressisi.
Muistan hämärästi tämän epämiellyttävän oloisen kaverin, joka tippui ihan oikeaan aikaan.
Huomiota saa ammattimaisella työllä, tarkoittaa siis myös kaikkea artistin puolesta tehtävää taustatyötä. Mikäs levy-yhtiö semmonen on, joka ei huolehdi suojatistaan niin paljon, että media vaivautuisi paikalle. Vai oliko silloin jo lätkää kehissä? Taitavat pelurit osaavat myös ajoittaa tärkeät tilaisuudet oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805519
- 1263887
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423675- 663384
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262848Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72369- 242141
- 2022055
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91638