http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/jopa-89-magnitudia-uhkaa-boliviaa/art-1288387609897.html
Suurjäristys siis uhannee Boliviaa? Ehkä siellä kannattais ottaa ennustus todesta ja siirtyä pikkuhiljaa pois järistysherkältä alueelta, tai tilata asunnoksi suomalainen hirsitalo, joka järistykset kestää. No, rahaahan sieltä ei moneltakaan löydy ko. talon ostoon, mutta jospa Katainen ryhtyis ennakoimaan sitäkin avokätisellä lainailulla? Takaisinmaksulla ei niin kiirettä, josko väliäkään, siihen löytyy aina joku ratkaisu.
Melko tarkkaa on tuo maankuoren liikkeiden mittailu GPS-tekniikalla, jos millimetri!? Lieköhän? Enhän minä löydä edes itseäni samalla tekniikalla noin tarkasti.
Iso jytky tulossa!?
3
99
Vastaukset
- raakkuna1
Joop. Vuorilla olis aika nasta kokea sellainen 8,9 magnitudin järistys. "Salut"
Jatkojytky!
Tuota "jytky" -sanaa käytettiin jo minun nuoruudessani tuolla Oulun seudulla, joten se tuttu. Ja noita miinuspeukkuja saa kyllä tulla lisääkin, ne ei hidasta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305