Antti Tuisku

qwertyuölk

Noinkin kokenut laulaja jo, ja vetää playbackinä....

23

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iidolssi sucks

      Juu, aika nolo homma kyllä.

    • ikkuinen kolomonen

      Se selittää sen miksi Anttituksu jäi aikanaan kolmanneksi...

    • kjhkhj

      Oli kuitenkin illan paras esitys.

      • hohhoijaaaaaaaaaaa

        Kuka tahansa kykenee noin esiintymään... eri asia onkin esiintyä noin, ja laulaa samaan aikaan :DDDDDD Taitaa Tuiskun poika hengästyä liikaa, et parempi laittaa kasetti pyörimään.
        Miksi ihmiset menee keikalle kuuntelemaan artistia, joka ei itse lavalla laula????
        ei ymmärrä...


      • DDhohhohhoi!
        hohhoijaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Kuka tahansa kykenee noin esiintymään... eri asia onkin esiintyä noin, ja laulaa samaan aikaan :DDDDDD Taitaa Tuiskun poika hengästyä liikaa, et parempi laittaa kasetti pyörimään.
        Miksi ihmiset menee keikalle kuuntelemaan artistia, joka ei itse lavalla laula????
        ei ymmärrä...

        Olet sitten varmaan esiintynyt paljonkin ja paremmin,
        kun on varaa arvostella Anttia..
        Kehu nyt vähäsen, millä aluella pärjäät paremmin,
        ilmeisesti hohhoijaamisessa...


    • ilujlhkhklhki

      Taitaa johtua siitä kun se liikkuu lavalla niin paljon ettei jaksais laulaa samalla.

      • muusikkoitse

        Pitäiskö sitä liikkua sit vähä vähemmän? vai tuleeko kaikki sen omat keikatkin nauhalta, vaan et jaksaa pomppia lavalla?


    • Ihmelaulaja

      Minä ihmettelen miksi se yleensäkään laulaa, koska kuka tahansa niistä tanssitytöistä tekisi sen paremmin...

      • kateus on pahasta

        taidat olla vain kateellinen....


      • no way....
        kateus on pahasta kirjoitti:

        taidat olla vain kateellinen....

        Tuollaisesta piipityksestä kateellinen? Ei ikinä. Eräänä päivänä kuulin autoradiosta uuden biisin. Ajattelin että onpas kivalta kuulostava uusi naislaulaja.
        Järkytys oli suuri, kun toimittaja biisin loputtua kertoi, että laulaja oli Antti Tuiksu...


    • Huolestunut kans.

      Huvittavaa katsottavaa oli. Ihminen ei pysty laulamaan samalla ku vetää jotain hyperdiskoa ilman, että hengästyy. Kun katsoo oikeita livekeikkoja, niin kyllähän niissä huohotetaan ja lauletaan "vähän sinne päin" jos halutaan revitellä. Siinä on oma fiiliksensä sillo.

      Tuisku oli häpeällinen tapaus.

    • PannttiHuisku

      Olisiko orkesteri pystynyt vetämään taustat tuosta noin vaan?
      Varmaan yksi syy näihin playbackeihin löytyy siitä.

      Aikanaan näin Queenin vetävän telkkarissa playbackia ja se oli maailman parhaita live-bändejä.

      Antin näin laivalla livenä ja kyllä se pystyy tanssimaan ja laulamaan yhtäaikaa, mutta tuo eilinen oli enemmän sellaista show-meininkiä.

      Mutta sitä tehdään, mitä tilataan ja maikkari oli tilannut tällaisen, vai epäileekö joku Antin esiintyneen itse päättämällään tavalla:D

    • omiutinen ääni

      Eihän tuisku osaa ees laulaa!!! Sillä on omituinen ääni, se vaan itse niin kuvittelee et osaa.

      Miehellä pitää olla matala ja möreä ääni. Tuiskulla on naisellinen kimeä ja piipittävä, en tykkää.

      Järkyttävää minusta!

    • munttipuisku

      Olisiko niin kuin Martti Tavela hyvä? Se nimittäin oikeasti on hyvä.

      On parempi, että ääniä on erilaisia, kuin että kaikki olisi samanlaisia. Antti pärjää kyllä omalla alallaan ja kaikkia ei voi kukaan miellyttää.

    • H-X

      Näin on.Kyllähän mie laulaa ossoon, sano Antti

    • taas tuiskuttaa

      Katelliseet suomalaiset ovat jälleen kerran ryömineet koloistaan suomi24 keskustelupalstalle!!!

    • . ...

      Ei Antti varmaan keikoilla laula playbackkina. Tuskin. Katsokaapas, artistin pitää erottua idols kilpailijoista. Ja sen Antti kyllä teki showllaan.

      • Antin show?

        Show näytti ihan hyvältä siihen saakka kunnes Antti aloitti ns.laulamisen. Siinä vaiheessa koko hommasta meni "maku".


    • kohta se on tuolla 18 vuotiaitten kanssa kolmikymppisenä lukemassa lekuriksi et mikäs siinä.
      Aikkarille ei pääse ainakaan opiskeleen ilman vuojen työkokemusta tai ammatillista tutkintoa, Rovaniemellä siis.
      tääl saa 3 kk:n työharjotteluja missä palkka 160 ja sossun tuki paremi tai sitten romotke missä 160.
      täällä joka kolmas 18-29 vuotias on työtön mukaan laskien kouluttautuneet ja koko suomen massa joka seittemäs

    • Opiskelija -11

      hei älkääs haukkuko tai loukatko niitä ihmisiä,jotka fanittavat Anttia koko sydämestään ja käyvät Tuiskun keikoilla.
      Antti on semmoinen tunteellaeläjä ja luonnonlapsi joka pitää laulamisesta ja kun saa esiintyä yleisölle. Ja on lahjakas nuori mies myöskin.
      Tuisku ei ole mikään diiva ym. joka vaan haluaa esittää olevansa paras.Ehei.,Antti tekee tätä työtä vain sen takia kun sen sydän sanoo niin ja se haluaa esiintyä.
      Jokainen teko tulee syvältä sisimmästä.
      Antti ei erikseen arvostele ihmisiä sen perusteella minkälaisia ketkäkin ovat.
      Hän haluaa esiintyä sellaisenaan kun hän itse on.
      Ja Antin sydäntä lämmittää se,kun ihmiset tulevat katsomaan hänen keikkojaan ja esityksiään. -Hyvä- ja lämmin sydäminen ihminen.

    • joopa__

      Niin eikä ole viimeinen esitys playbac:nä ja eikä ole ainoa artisti joka niin tekee.Ainoo tapahtuma jossa tätä tapaa esiintyä on hyväntekeväisyyskonsertit.Muuten tähän asiaan haluan sanoa,että sitä tullaan tekemään vielä ja uran pituudesta huolimatta.Kyseessä saatta olla ihan järkevä selityskin kyseiselle tavalle esiintyä.Joten ei tarvii lynkata sen takia paitsi jos kyseessä tosiaankin on hyväntekeväisyyskonsertti.

    • Who cares?

      Oikeesti, en tajuu miten jaksatte ees kommentoida Anttii. Ihan hävettää sen puolesta, ku se menee sinne lavalle vetämään jotain tanssishowta =}
      LOL!!!

    • hhyjj

      Joillekin Tuiskun musiikki on hienoa . Minulle hänen musiikinsa on sellaista ,että jos olisin laihialainen viljelijä nin pyytäisin Antin laulamaan viljelyksieni vieressä ,jottei tarvitsisi käyttää lannoitteita ja sato kasvaisi kohisten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe