David Wilkersonin kuolema esimerkkinä

Armon alla per päivä

Viime päivinä minulla on "soinut" mielessä sanonta, "jos näin käy profeetalle, miten sitten käykään kansoille". Eli Davidin kuolema oli esikuvallista siitä tavasta, mikä yllättää kansat, joita tulee kohtaamaan yllättäviä ja täysin yhdessä hetkessä tapahtuvia laajoja onnettomuuksia sekä mullistuksia. Nämä ovat todella ikäviä asioita, niinkuin oli Davidin kuolemakin. Mutta, niinkuin tiedämme, hänelle iankaikkisuus merkitsi enemmän kuin tämä rajallinen ajallisuus. Joten hän oli kotimatkalla täällä ajassa ja pääsi kotiin. Tästä näkökulmasta ymmärrämme, että yllättävä kuolema olikin hänelle voitto.

Kansoista, tulisi saada mahdollisimman moni mukaan tälle kotimatkalle, Kristuksen lähetyskäskyn toteuttamisen kautta. Sillä yht'äkkisiä rajuja mullistuksia tulee tapahtumaan lähivuosien kuluessa, niin luonnon kuin talouden sekä yhteiskuntajärjestyksien parissa. Mutta, kun ollaan kotimatkalla, niin tämän ajallisen majan pois riisuminen ei ole tappio, vaan voitto.

45

1510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika on täyttynyt

      Herra otti profeetan ylös hän on tehtävänsä suorittanut, enään ei ole profetoitavaa vaan herra ottaa toiminnan käsiinsä.

    • Niinkuin kävi

      Mestari Jeesukselle niin riittää että käy uskollisille opetuslapsille, ainakin pääsääntöisesti. Näin Jeesus opetti seuraajilleen.

    • yks vaan

      Lähtö tulee aikanaan jokaiselle. Wilkersonin lähtö kävi nopasti, kuin silmän räpäyksessä.

      Tietenkin jäin miettimään ottiko Jumala hänet pois näkemästä sitä tuhoa, mitä hän on ennustanut talouden saralla.

      Joka tapauksessa hän on yksi järjellinen pofetoija ja opettaja, eikä mikään huuhaa ukko, mitä nämä monet muut profetoijat ovat.

      • Tuom.

        Raamatun paikkoja vaan: "Sen tähden on onnettomuus kohtaava teitä aikojen lopulla, kun te teette sitä, mikä on pahaa herran silmissä, ja vihoitatte Hänet kättenne teoilla." (5 Moos. 31:29).
        "Kuudesta hädästä Hän sinut pelastaa, ja seitsemässä ei onnettomuus sinua kohtaa." (Job.13:3).
        "Syntisiä vainoaa onnettomuus, mutta vanhurskaat saavat onnettomuuden palkakseen." ( San.13:21).

        Tässä vaan muutamia poimintoja Raamatusta. Raamattuhaulla selviää kyllä koko kirjo siitä KEITÄ kohtaa onnettonmuus!? Kaikile voi tapahtuua kaikkea, sanotaan. Mutta väitän, että DW:n lähtö kielii aivan muusta kuin Jumalan tahdon mukaisesta "profeetan kuolemasta".
        Sitäpaitsi onnettomuus vaikutti uutisoinnin perusteella kaikin puolin liikennesääntöjen ja Jumalan tahdon vastaiselta hurskaan poisottamiselta.

        Eikä hänen peuhaava helluntaityyppinen oppinsa ole kyllä rauhaisan Hengen vaikutusta. Hän korostaa opillisesti väärin; rukoilee Pyhäää Henkeä, kun pitäisi rukoilla joko Jeesusta tai Isää. Mikään tuomitsija en halua olla, mutta uskon Raamatun totuuteen, olipa mikä guru tahansa kyseessä. (kasetit on kuultu ja Näyt luettu, ei sanottavasti mitään uutta, mitä en olisi itse päätellyt maalimaa seuratessa)
        Mutta hyvä `herättäjä' hän oli, tosin huusi liikaa? Rauha hänen sielulleen kaikella kunnioituksella.


      • yhteenveto

        Niinpä, Wilkerson on suorittanut tehtävänsä ja nyt alkaa Jumala toteuttamaan asiat käytännössä ja se nähdään pian, vitsaukset ovat alkuvaiheessaan.


      • yks vaan

        Toisin sanoen se taaka mitä se äijä ja minäkin olen kantanut on raskas, se on kirous. Se ei ole mikään helppo kannettavaksi. Älkää ottako vakavasti kunhan kirjoittelen.


      • Tuom.
        yks vaan kirjoitti:

        Toisin sanoen se taaka mitä se äijä ja minäkin olen kantanut on raskas, se on kirous. Se ei ole mikään helppo kannettavaksi. Älkää ottako vakavasti kunhan kirjoittelen.

        Kyllä otetaan vakavasti! Mitähän olet oikeasti oppinut? Mutta muista, että Jeesus on meidän taakat kantanut Golgatan keskimmäisellä ristillä. Eikä tämä ole mitään tekokeinoevankeliumia. Tässä on ihan faktat historiallisesta lupauksesta. Se on voimassa voimassa. Kun alkaa mennä ns. "ohi" aiheesta, niin silloin on juuri mahdollisuus, että mennäänkin itse asiaan!

        Monesti kannamme taakkoja, mitkä Jeesus on jo puolestamme kantanut. Helppo sanoa, mutta on kuule kokemusta ja esimerkkejä.
        Tämä vaan muistuttaa siitä, että kerran on ihmisen kuolenminen, mutta sitten tulee tuomio. Siis pelastetuille tuomion ylösnousemus. Eikö olekin lohduttavaa?
        pelastutaan, päästään taivaan iloihin, ikuisen onnen lepoon. Olkoot tämä toivon lohdutuksena sinunkin taivaan kutsuun, "yks vaan", niinkuin monen muunkin. Siunausta!


      • 1234567...
        yhteenveto kirjoitti:

        Niinpä, Wilkerson on suorittanut tehtävänsä ja nyt alkaa Jumala toteuttamaan asiat käytännössä ja se nähdään pian, vitsaukset ovat alkuvaiheessaan.

        yhteenveto...... Vitsaukset seuraavat toinen toistaan, pedon taholta tuleva vainonaika on vähän ennen Jeesuksen toista tulemista, kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi.

        Myöskin Lutheri tunnisti pedon antikristuksen paavin ja nyt kun tunnistetaan peto niin onkin helppo tunnistaa hänen merkkinsä, joka on sunnuntai.
        Katoliset itse sanovat sunnuntai on valtamme merkki.

        Oliko Wilkersonilla tämä sama näkemys pedosta 666 kuin Lutherilla ? Hän kuitenkin lukeneena ja Raamattua tutkineena tiesi, että sapatti on Jumalan merkki.

        Toivottavasti Wilkersoni valitsi oikein.


      • UskovaM1977
        1234567... kirjoitti:

        yhteenveto...... Vitsaukset seuraavat toinen toistaan, pedon taholta tuleva vainonaika on vähän ennen Jeesuksen toista tulemista, kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi.

        Myöskin Lutheri tunnisti pedon antikristuksen paavin ja nyt kun tunnistetaan peto niin onkin helppo tunnistaa hänen merkkinsä, joka on sunnuntai.
        Katoliset itse sanovat sunnuntai on valtamme merkki.

        Oliko Wilkersonilla tämä sama näkemys pedosta 666 kuin Lutherilla ? Hän kuitenkin lukeneena ja Raamattua tutkineena tiesi, että sapatti on Jumalan merkki.

        Toivottavasti Wilkersoni valitsi oikein.

        Sunnuntai päivää ei voi laittaa fyysisesti otsaan tai käteen, sunnuntai päivä ei vaikuta ostamiseen ja myymiseen. Sunnuntai päivän viettäminen vapaapäivänä ei kadota ketään. Pedon merkki on fyysinen asia, joka laitetaan otsaan tai käteen ja joka suoraan vaikuttaa siihen että sen avulla voi ostaa ja myydä. Luultavimmin siis mikrosiru.

        Adventistien harhaopetuksia että sunnuntai päivän vietto olisi pedon merkki. Sillä ei ole väliä minä päivänä sapattia vietetään. Kunhan jonkun päivän valitsee lepopäiväksi.

        Paavalikin oli rentona sapatin suhteen kuten Jeesuskin.

        Otetaan siis rennosti. Pedon merkki ei ole hengellinen vaan FYYSINEN asia, jolla tosin on hengellinen vaikutus iänkaikkiseen kohtaloon. Ota merkki ja olet kadotettu. Älä siis ota tätä FYYSISTÄ merkkiä joka tulee joskus.

        UskovaM1977


      • 1234567...
        UskovaM1977 kirjoitti:

        Sunnuntai päivää ei voi laittaa fyysisesti otsaan tai käteen, sunnuntai päivä ei vaikuta ostamiseen ja myymiseen. Sunnuntai päivän viettäminen vapaapäivänä ei kadota ketään. Pedon merkki on fyysinen asia, joka laitetaan otsaan tai käteen ja joka suoraan vaikuttaa siihen että sen avulla voi ostaa ja myydä. Luultavimmin siis mikrosiru.

        Adventistien harhaopetuksia että sunnuntai päivän vietto olisi pedon merkki. Sillä ei ole väliä minä päivänä sapattia vietetään. Kunhan jonkun päivän valitsee lepopäiväksi.

        Paavalikin oli rentona sapatin suhteen kuten Jeesuskin.

        Otetaan siis rennosti. Pedon merkki ei ole hengellinen vaan FYYSINEN asia, jolla tosin on hengellinen vaikutus iänkaikkiseen kohtaloon. Ota merkki ja olet kadotettu. Älä siis ota tätä FYYSISTÄ merkkiä joka tulee joskus.

        UskovaM1977

        UskovaM1977........ ... Tiesitkö tätä. Jumala sanassaan sanoo: 2.Moos.31:12-13. Ja HERRA PUHUI Moosekselle sanoen: Puhu Israelilaisille ja sano: Pitäkää minun SAPATTINI, sillä se on merkkinä meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen HERRA, joka PYHITÄN TEIDÄT.

        EV.LUT. katekismus v.1948. Mitä Jumala kaikista näistä käskyistä sanoo? Hän sanoo näin: Minä, HERRA, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen niille, jotka minua vihaavat, mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.

        Mitä se on ? Jumala uhkaa rangaista kaikkia niitä, jotka rikkovat nämä käskyt. sentähden meidän tulee peljätä Hänen vihaansa, niin ettemme riko näitä käskyjä. Mutta Hän lupaa ARMONSA ja kaikkea hyvää kaikille, jotka pitävät nämä käskyt. Sentähden meidän tulee rakastaa Jumalaa, turvautua yksin Häneen ja mielellämme elää Hänen käskyjensä mukaan.

        Tekstistä selviää, että yhtäkään käskyä kymmenestä ei tule kumota, ei siis sapattiakaan.

        Sunnuntai.....Encyclopaedia Britannica.
        Konstantinus Suuri laati ensimmäisenä lain sunnuntain oikeasta viettämisestä ja MÄÄRÄSI sen säännöllisesti vietettäväksi koko Rooman valtakunnassa. . . -Artikkeli "Sunnuntai".

        Katolinen kirkko Laodikean kirkolliskokouksessa v.364 jKr. siirsi pyhyyden lauantailta sunnuntaille.
        Katoliset sanovat itse sunnuntaita valtansa merkiksi.

        Kaikesta tutkimisesta selviää, että sunnuntai on pedonmerkki ja vastaavasti sapatti on Jumalan merkki.

        Älä ole välinpitämätön, kaikella on väliä mitä Raamattuun on kirjoitettu.


      • UskovaM1977 kirjoitti:

        Sunnuntai päivää ei voi laittaa fyysisesti otsaan tai käteen, sunnuntai päivä ei vaikuta ostamiseen ja myymiseen. Sunnuntai päivän viettäminen vapaapäivänä ei kadota ketään. Pedon merkki on fyysinen asia, joka laitetaan otsaan tai käteen ja joka suoraan vaikuttaa siihen että sen avulla voi ostaa ja myydä. Luultavimmin siis mikrosiru.

        Adventistien harhaopetuksia että sunnuntai päivän vietto olisi pedon merkki. Sillä ei ole väliä minä päivänä sapattia vietetään. Kunhan jonkun päivän valitsee lepopäiväksi.

        Paavalikin oli rentona sapatin suhteen kuten Jeesuskin.

        Otetaan siis rennosti. Pedon merkki ei ole hengellinen vaan FYYSINEN asia, jolla tosin on hengellinen vaikutus iänkaikkiseen kohtaloon. Ota merkki ja olet kadotettu. Älä siis ota tätä FYYSISTÄ merkkiä joka tulee joskus.

        UskovaM1977

        UskovaM1977

        Kummasta etsit vastausta kysymykseesi mikrosirusta vai Raamatusta ? Pedon merkki sunnuntai on vastakkainen Jumalan merkille, joka on sapatti 2.Moos.31:12-18.
        Sunnuntaita ei voi ostaa, eikä myydä, mutta sunnuntaina ostaminen ja myyminen voidaan kieltää mikrosirun avulla joka on pedonmerkki yhtähyvin kuin sunnuntaikin.

        Lestadiolaiset ovat ajat sitten huomanneet, että myöskin televisio on pedon merkki koska siinä peto, sekä näkyy että kuuluu.
        Martti Luther tunnisti Paavin pedoksi ja antikristukseksi, joka hallitsee sekä kaupan, että työelämän säännöksiä, sekä pyhäpäiviin liittyviä säädöksiä ja asetuksia.
        Pedon merkeiksi on lueteltava myöskin raha ja EURO-lippu jonka tähtikuvio liittyy Marian palvonnan keskeiseen merkitykseen EU:n katolisessa uskonto perinteessä.
        Ainoastaan sunnuntaihin liittyy se rangaistus muoto pedon taholta joka liittyy sapattiin kuuluvana rangaistuksena, jonka peto tulee ottamaan omaan käyttöönsä.
        Luterilainen kirkko on jo muuttanut sunnuntain viikon seitsemänneksi päiväksi v.1973 ja tukeutuu petokirkon säännöksiin muuttaa ajat ja lain, johon Katolinen kirkko on oman valtansa nojalla ottanut oikeuden itselleen muutella Jumalan antamia lakeja ja asetuksia.

        Koko maailma kumartaa petoa ja hänen merkkejään, mutta vaikka me olemme maailmassa, niin emme ole silti maailmasta vaan joudumme asumaan maailmassa, jota peto hallitsee kunnes Jeesus saapuu.
        Oikein olet sanonut, sillä ilman mikrosirua et voi kaikilla huoltoasemilla tankata autoasi, sillä rahalla ei voi maksaa. OTTO-automaatilla joudut kumartamaan syvään nostaessasi rahaa, johon on merkitty petorahan tunnus, joka on merkitty katolisella tähtitunnusteella, jossa on kaksitoista tähteä.

        Kaikista vähiten Adventistit ja Luterilaiset ovat erehtyneet pedon suhteen, sillä pedon kuolinhaava on parhaillaan paranemassa EU:n uskonnollisissa ja taloudellisissa merkityksissä.
        Mikrosirun voit asettaa vaikka koiran pantaan ja televisiotakin voit katsella ilman kuoleman vaaraa.
        Mutta sunnuntain kohdalla asia voi muuttua kun peto saa vallan ja voiman vähäksi aikaa ennen Jeesuksen toista tulemista.

        Kukaan ei tule nousemaan tuuliin, eikä pilviin ennen marttyyreiden aikaa, jolloin peto valvoo merkkinsä kumartamista kuolemanrangaistuksen uhalla, jossa vainoojat ja vainotut kohtaavat toisensa.


      • Tietoa on
        1234567... kirjoitti:

        yhteenveto...... Vitsaukset seuraavat toinen toistaan, pedon taholta tuleva vainonaika on vähän ennen Jeesuksen toista tulemista, kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi.

        Myöskin Lutheri tunnisti pedon antikristuksen paavin ja nyt kun tunnistetaan peto niin onkin helppo tunnistaa hänen merkkinsä, joka on sunnuntai.
        Katoliset itse sanovat sunnuntai on valtamme merkki.

        Oliko Wilkersonilla tämä sama näkemys pedosta 666 kuin Lutherilla ? Hän kuitenkin lukeneena ja Raamattua tutkineena tiesi, että sapatti on Jumalan merkki.

        Toivottavasti Wilkersoni valitsi oikein.

        Kyllä Wilkerson meni tapansa mukaan sunnuntaisin seurakuntaansa saarnaamaan.


      • käskyt=elämän ohjeet
        1234567... kirjoitti:

        UskovaM1977........ ... Tiesitkö tätä. Jumala sanassaan sanoo: 2.Moos.31:12-13. Ja HERRA PUHUI Moosekselle sanoen: Puhu Israelilaisille ja sano: Pitäkää minun SAPATTINI, sillä se on merkkinä meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen HERRA, joka PYHITÄN TEIDÄT.

        EV.LUT. katekismus v.1948. Mitä Jumala kaikista näistä käskyistä sanoo? Hän sanoo näin: Minä, HERRA, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen niille, jotka minua vihaavat, mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.

        Mitä se on ? Jumala uhkaa rangaista kaikkia niitä, jotka rikkovat nämä käskyt. sentähden meidän tulee peljätä Hänen vihaansa, niin ettemme riko näitä käskyjä. Mutta Hän lupaa ARMONSA ja kaikkea hyvää kaikille, jotka pitävät nämä käskyt. Sentähden meidän tulee rakastaa Jumalaa, turvautua yksin Häneen ja mielellämme elää Hänen käskyjensä mukaan.

        Tekstistä selviää, että yhtäkään käskyä kymmenestä ei tule kumota, ei siis sapattiakaan.

        Sunnuntai.....Encyclopaedia Britannica.
        Konstantinus Suuri laati ensimmäisenä lain sunnuntain oikeasta viettämisestä ja MÄÄRÄSI sen säännöllisesti vietettäväksi koko Rooman valtakunnassa. . . -Artikkeli "Sunnuntai".

        Katolinen kirkko Laodikean kirkolliskokouksessa v.364 jKr. siirsi pyhyyden lauantailta sunnuntaille.
        Katoliset sanovat itse sunnuntaita valtansa merkiksi.

        Kaikesta tutkimisesta selviää, että sunnuntai on pedonmerkki ja vastaavasti sapatti on Jumalan merkki.

        Älä ole välinpitämätön, kaikella on väliä mitä Raamattuun on kirjoitettu.

        Juutalaisille on alun alkaen terotettu sapatin vietosta ja esim. sian lihan syönnistä. Meille pakanoille on terotettu lepopäivästä ja lihaa saamme syödä mitä lihakaupasta saa. Verta tulee karttaa meidänkin kuin juutalaistenkin. Jos pitää sen lepopäivän kerran viikossa, niin eikö käsky :muista pyhittää lepopäivä tule täytettyä. VAPAUTEEN KRISTUS MEIDÄT VAPAUTTI ei orjuuteen.

        Joulun viettokin (ajankohta)on sitten aivan pakanalllista, jos tarkkkoja ollaan.
        Jouua vietetään VAPAHTAJAMME SYNTYMÄJUHLANA, jos sitä vilpittömästi viettää, onko tarkalla ajankohdalla sitten väliä.


      • 1234567...
        käskyt=elämän ohjeet kirjoitti:

        Juutalaisille on alun alkaen terotettu sapatin vietosta ja esim. sian lihan syönnistä. Meille pakanoille on terotettu lepopäivästä ja lihaa saamme syödä mitä lihakaupasta saa. Verta tulee karttaa meidänkin kuin juutalaistenkin. Jos pitää sen lepopäivän kerran viikossa, niin eikö käsky :muista pyhittää lepopäivä tule täytettyä. VAPAUTEEN KRISTUS MEIDÄT VAPAUTTI ei orjuuteen.

        Joulun viettokin (ajankohta)on sitten aivan pakanalllista, jos tarkkkoja ollaan.
        Jouua vietetään VAPAHTAJAMME SYNTYMÄJUHLANA, jos sitä vilpittömästi viettää, onko tarkalla ajankohdalla sitten väliä.

        käskyt=elämän ohjeet...

        Jeesus sanoi opetuslapsille: Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia ja kehoittakaa heitä pitämään kaikki mitä minä olen teille opettanut.

        Jeesushan piti sapatin pyhänä ja samoin ei Hän syönyt saastaisia eläimiä. Juutalaisessa lihakaupassa oli itsestään selvää, että saastaisten eläinten lihoja ei myyty.
        Jeesus sanoi kaikki ruuat puhtaiksi, mutta eihän sika ja hiiret kuuluneet ruokiin.
        Ei Jeesus sanonut, että menkää ja kumotkaa kaikki Jumalan antamat ohjeet , ei ei

        Mitä kumottiin: Kaikki ne käskyt ja lait säädöksineen, jotka varjona esikuvallisesti viittasivat Kristukseen, kuten eläinuhrit niitä ei enää tarvittu ne kumoituivat ristillä.
        Jeesus sanoikin: En ole tullut kumoamaan lakia ja profeettoja. Jeesus sanoi myös Isani käskyt minä olen pitänyt.

        Mitä on vapaus ?


      • takkuinen lammas
        1234567... kirjoitti:

        käskyt=elämän ohjeet...

        Jeesus sanoi opetuslapsille: Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia ja kehoittakaa heitä pitämään kaikki mitä minä olen teille opettanut.

        Jeesushan piti sapatin pyhänä ja samoin ei Hän syönyt saastaisia eläimiä. Juutalaisessa lihakaupassa oli itsestään selvää, että saastaisten eläinten lihoja ei myyty.
        Jeesus sanoi kaikki ruuat puhtaiksi, mutta eihän sika ja hiiret kuuluneet ruokiin.
        Ei Jeesus sanonut, että menkää ja kumotkaa kaikki Jumalan antamat ohjeet , ei ei

        Mitä kumottiin: Kaikki ne käskyt ja lait säädöksineen, jotka varjona esikuvallisesti viittasivat Kristukseen, kuten eläinuhrit niitä ei enää tarvittu ne kumoituivat ristillä.
        Jeesus sanoikin: En ole tullut kumoamaan lakia ja profeettoja. Jeesus sanoi myös Isani käskyt minä olen pitänyt.

        Mitä on vapaus ?

        En tarkoittanut vapaudella lakien rikkomista(10 käskyä). Jeesushan tuli täyttämään lain eikä kumoamaan sitä. Joissakin uskon suunnissa asetetaan käskyä käskyn päälle läksyä läksyn päälle (orjuuttaminen). Tämä, tuo ja se on syntiä jne. Sitä ja tätä pitää tehdä silloin ja silloin. Omatunto on kuin poltinraudalla merkitty ja siitä KRISTUS on vapauttanut.


    • Wilkkersson

      itse ajoi autoa emmekä tiedä, mitä tuossa hetkessä todella tapahtui?
      Johtopäätösten aika on kun kirjat avataan, nyt kaikki on vain arvailua.

      Entä, jos tuo olikin tahallinen ja harkittu teko?

      Parantaja evankelista Branham lähti perheensä kanssa saarnaamaan ympäri amerikkaa, että kain oli saatanan lapsi ja Aabel taas Aadamin siemenestä.

      Branhamin auto ajautui vastaan tulijan kaistalle. Branhamin vaimo kuoli välittömästi, Branham rukoili ja vaimo virkosi eloon.

      Branhamin poika pyysi monta kertaa, että Branham rukoilisi myös omastakin puolesta Jumalaa. Mutta Branhan sanoi, ettei voinut sitä tehdä, koska hänelle ei ole annettu siihen oikeutta. Tämä oli eräästä kirjasta jäänyt muistiini. Tuo asia saattaa olla kirjassa hiukan toisella tavalla kirjoitettu, mutta noin siinä kuitenkin kävi. Jumala ei siis Halunnut Branhamin enää julistaa halujensa mukaan.

      Samoin voi olla myös Deividin kohdalla. Olisiko siis Wilkkerssonin sanomaan tullut niin radikaalinen muutos, että Jumalalle ei jäänyt enää mitään muuta vaihtoehtoa kuin kutsua palvelijansa kotiin.

      • tuhat ja yksi

        Ei noille Ameriikasta tuoduille harhoille ole loppua näkyvissä !

        William Marrion Branhamilla
        oli ja on poika ;
        William Paul ( Billy ) Branham
        ja niin edelleen.

        Samoin David Vilkkerson oli jo kahdeksannen polven pappissukua ja hänenkin poikansa jatkaa tuolla tuottelijaalla linjalla.

        Lisäkis monien muitten harhalikkeitten lonkerot haaraantuvat ja muuntautuvat !

        Jote Suomalaisilla ei jää muuta keinoa kuin puolustautua tietämyksellä noita valheen hengen levitäjiä vastaan.


      • Tuom.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Ei noille Ameriikasta tuoduille harhoille ole loppua näkyvissä !

        William Marrion Branhamilla
        oli ja on poika ;
        William Paul ( Billy ) Branham
        ja niin edelleen.

        Samoin David Vilkkerson oli jo kahdeksannen polven pappissukua ja hänenkin poikansa jatkaa tuolla tuottelijaalla linjalla.

        Lisäkis monien muitten harhalikkeitten lonkerot haaraantuvat ja muuntautuvat !

        Jote Suomalaisilla ei jää muuta keinoa kuin puolustautua tietämyksellä noita valheen hengen levitäjiä vastaan.

        "Valheen hengen levittäjä" Minkä tehtävän DW suoritti? Minusta Raamattu pitäisi olla Yhteenvetävänkin uskon perusta, eikä amerikkalaisperäinen profeetalta kuullostava.

        Ameriikasta tuleville harhoillehan on juuri "näytetty", mikä niiden loppu on. Järkyttävää todeta, mutta tulee vaan mieleen Ismo Alangon kappale: "Reippaina käymme rekkain alle." Vaikka DW:llä olikin ehkä? sairauskohtaus. Mutta silti, miksi Jumala olisi käyttänyt itsemurhaajien tyylistä metodia?
        kysyn vaan.

        Tuhis on oikeassa siinä, että monien harhaliikkeiden lonkerot muuntautuvat ja lanseeraavat julistuksensa tuhansien juonten keinoin. Siksipä pitäisikin uskomuksensa kunkin tarkistaa Jumalan sanan, Raamatun mukaan. Ei gurujen!


      • Hollywood.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Ei noille Ameriikasta tuoduille harhoille ole loppua näkyvissä !

        William Marrion Branhamilla
        oli ja on poika ;
        William Paul ( Billy ) Branham
        ja niin edelleen.

        Samoin David Vilkkerson oli jo kahdeksannen polven pappissukua ja hänenkin poikansa jatkaa tuolla tuottelijaalla linjalla.

        Lisäkis monien muitten harhalikkeitten lonkerot haaraantuvat ja muuntautuvat !

        Jote Suomalaisilla ei jää muuta keinoa kuin puolustautua tietämyksellä noita valheen hengen levitäjiä vastaan.

        Kyllähän se niin on,ettei Ameriiiiiikan ihmemaasta tuotaville harhoille ole loppua näkyvissä.

        Niitä harhoja tehtaillaan tuolla rapakon takana ihan Hollywood-tyylillä periaatteella paljon porua,vähän villoja ja rahat pois heihin uskovilta sillä tuskin kukaan suostuu olemaan profeetta tai sananjulistaja ilmaiseksi.

        Ja kun koko maailma on verkottunut aina pimeää peräpohjolaa myöten,niin profetoidenkin laatimien ja levittäminen internetin kautta onnistuu helposti.

        Suomalaiset taitavat muuten olla amerikkalaisempia kun amerikkalaiset itse vaikkakin joistain mielipiteistä ilmenee sellaista,että eräät haluaisivatkin venäläistyä....


    • Tuom.

      Juuri Wilkkerssonin puheissa on loppujen lopuksi vähän villoja. Hänen puheitaan olen sen verran pyöritellyt eesstaas ja taas eestaas. Ihan vaan, että mitä mies oikein puhuu? Tottakai asiaa on täytteeksi ihan riittävästi. Mutta kuka on syvimmiltään perehtynyt siihen, mikä siinä sanomassa mättää? Ja kuka oikeasti paneutuu ja ottaa siitä vaarin. On ihan tunnettua, että Raamattua väännetään kieroon niin, että 99% saadaan kuullostamaan virheettömältä. Mutta juuri tuo 1 vaivainen prosentti saattaa olla ratkaiseva, esim. ketä itseasiassa pidetään herrana (em.). Tämä on juuri se ratkaiseva harhakäännös, jotta eksytys olisi täydellinen. "Emmekö me Sinun nimessäsi..." "tsiisus neim".
      Jos olisi nettiosoite eräästä DW:n kasetilta, missä hän juuri vastoin tervettä oppia julistaa ihan heresiläistä oppiaan. Samoja mitän Koivistot, Mellerit, Jalovaarat ym...En viitsi toistaa samaa arkaluonteista palvelumenoa, missä monet ovat tosissaan.

      Toisaalta DW myös arvosteli jyrkimpiä valheenpuhujia. Eikä hän tietääksen niinkään "raharohveetta" ollut, mutta erittäin sielullinen. Toisaalta suomalaisten viehtymys häneen on ymmärrettävissä sen kautta, että DW toi ikään kuin sydämen kautta uskoaan julki: eli usko ja maailman tilanne on otettava vakavasti, nyt. Siis tarpeeseen käypä herättäjä. Mielestäni meillä kaivataan juuri herätyssaarnaajia, mutta ei aina ameriikasta.

      Helppohan se on muita arvostella. Mutta kärki kohdistuu sanomaan, ei ihmiseen sinänsä. Se on oikeus ja velvollisuus. Sinänsähän jokaisen on loppupeleissä katsottava ihan omaan peiliin. Ja tarpeen vaatiessa peruutuspeiliin. Monelta mutkalta säästyy, kun ei ihan kaikkeen lähde mukaan. Siksi pitää olla kriittinen, ei tuomitseva.

    • tuhat ja yksi

      Näyttää olevan hakusessa vielä kaikki !

      David Wilkerson oli käsittääkseni jo kahdeksannessa sukupolvessa oleva uskonnollinen johtohahmo ja hänen jälkeläisestäkin vielä sellainen on tullut.

      Ja niin kauan noita valhe opin levittäjiä sikiää kun niille on kysyntää, he vstaavat kysyntään tarjoamalla sitä mistä saavat elantonsa tästä on kyse.

      >>> Helppohan se on muita arvostella. Mutta kärki kohdistuu sanomaan, ei ihmiseen sinänsä. Se on oikeus ja velvollisuus. Sinänsähän jokaisen on loppupeleissä katsottava ihan omaan peiliin. >>>

      Niin se lienee ja vaikka tuossa asioitten julkituonnissa käytetänkin henkilöitten nimiä niin se tarkoittaa lähinnä sitä ,jotta sillä tavalla vain voidaan yksilöidä mistä asiata puhutaan.

      Ja vielä miksi on näin jotta Kristinuskoiset seittävät tarkkaan tutkittuna jokainen liike ,- jokainen seurakunta olipa niitä vaikka tuhansittain erilaisen valheen ihmisille kerrottuna iankaikkisena totuutena, se on sitä kun alunalkaen kristinusko on ollut uskontoa ja monista uskonnoista koottu uskonto, - eikä se ole sisältänyt totuutta sen enempää kuin mikään Amerikkalainen uskonlahko sisältää nykyäänkin , siis valhetta,kuvittelua ja väärinymmärtämystä on sanoma ollut aina täynnä, eikä sitä ole totuudeksi saatu toitottamalla kaikkivaltiaan Jumalan nimeen , ei väittämällä sen olevan ehdotonta totuutta.
      Valhetta ei totuudeksi voi muutaa se pysyy valheena vaikka kuinka kauan ja aina sesitä on jos on alunalkaenkin sitä.
      Oikeudessa valhe monta kertaa voittaa ja vääryys rehoittaa tuomareittenkin suupielisä yhtä sopivasti kuin sätkä työmiehen hampaittenvälissä.
      Mikään koulutus ei rehellisyyttä tuomareillekkaan tuo samoin on uskonnollisten johtajien ja pappienkin laita ,ei se ammatin valinta rehellisyyttä tuo olipa minkä ammatin tahansa "valinnut".

      Siispä niin kauan kristinuskossa valhetta kansallemme syötetään niin kauan kuin kansa ottaa sen vastaan ja vielä on valmis maksamaankin siitä.

      Sirkuksessa katsotaan temppuja ja samoin myös Ameriikan uskonnollisuus tulee tänne kauppaamaan temppujaan ihmisille , kukaan ei parane mutta kokouksissa nauru ja itkukin helpottaa ahdistuneen ihmisen sisimpää ja kun on saanut sellaista kuulla mita haluaakin kuula niin , - niin sitähän sitten tulee oikein mertentakaa ,, "sokeat saavat näkönsä,rammat hyppivät riemusta ,kuolleet heräävät ja tietenkin Jeesus tulee pian, oletko valmis ja missä vietät iäisyytesi , tee parannus jo tänään huomena on jo myöhäistä."

      Sokeat vaan eivät saan näköään eikä syntymä kuurot tule kuuleviksi noissa kokouksissa jne,,.
      Mutta petos on täydellinen usko menee joittenkin päähän kuin häkä varkain huomaamatta ja ei sitä näe ei haista, näin on käynyt kansallemme tuonkin Ameriikan harhan ja harhijen suhteen.

      • Tuom.

        Kaikki tarpeellinen on ihan hanskassa. Näyttää itsellä olevan pallo totaalisesti hukassa. Petos ja petos. Tiedoksi vaan, ettei kaikki kristinuskossakaan ole harhaa. Filosofiassa on sellaisia ajatussuuntauksia.Nekin on sellaisia järkipäätelmiä. Mutta kohdallasi alan taipua patologiselle puolelle.
        Uskon olemus ja luonne vaan ovat sellaisia, että jotkut tarrautuvat siihen, ihan niinkuin on kirjoitettu.l Ei siinä sen kummempaa ole havaittavissa. Kun ei usko, niin ei usko! Pitäisihän sen nyt kaalinkin ymmärtää. Saa olla ihan rauhassa oman uskomattomuutensa kanssa. Harhoja riittää varmaan puolin toisin.

        Eikä Ameriikassakaan kaikki ole harhaa. Minustta on ihailtavaa, että useat amerikkalaiset antavat kunnian Jumalalle useilla elämän eri aloilla. Amerikassa voi aina puhua Jumalasta. Mutta Suomessa joutuu het vainotuksi ja hulluksi leimatuksi; "ootko sinä niitä?" Tämän valtakunnan suhde >Jumalaan on vähintään häiriintynyt, sairas!!


    • sdödj

      Turha maalailla mahtavia miesparan itsemurhasta.

      • Tuom.

        En nyt ainakaan siihen usko. Harmittava onnettomuus. Ikävä silti tulee. On koskettanut sen vertaa. Joten saattaa sitä reagoida ylikin. Antaa olla.


      • tuhat ja yksi
        Tuom. kirjoitti:

        En nyt ainakaan siihen usko. Harmittava onnettomuus. Ikävä silti tulee. On koskettanut sen vertaa. Joten saattaa sitä reagoida ylikin. Antaa olla.

        Onnettomuus , tieliikennen onnettomuus.

        >>> En nyt ainakaan siihen usko. Harmittava onnettomuus.>>>

        Mutta sekin todistaa, ( kun ei usko!)

        Sama on kohtalo täällä kaikilla , - Jumala ei suojele edes väärää profeettaa , saatikka sitten jos ei usko siihen ( tai tietää ettei pidä uskoa moiseen).

        Toisin sanoen parhaintakaan Ameriikan uskon hih, sanansaattajaa ei enkelit suojele ( sananasaattaja taisi ollakkin se enkeli). Jonka voi majoittaa kotiinsa ja tarjota ruokaa ja viiniäkin ja voi jäädä vaikka yöksi.

        Mutta David Wilkersonistakin tulisi ihmiskunnan oppia , ei se välttämättä mitään tiedä joka tietoaan innokkaimmin toitottaa.
        Ja hulluhan se on joka toista hullua uskoo ja ei ota asioista selvää.


      • Tuomari on Herra
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Onnettomuus , tieliikennen onnettomuus.

        >>> En nyt ainakaan siihen usko. Harmittava onnettomuus.>>>

        Mutta sekin todistaa, ( kun ei usko!)

        Sama on kohtalo täällä kaikilla , - Jumala ei suojele edes väärää profeettaa , saatikka sitten jos ei usko siihen ( tai tietää ettei pidä uskoa moiseen).

        Toisin sanoen parhaintakaan Ameriikan uskon hih, sanansaattajaa ei enkelit suojele ( sananasaattaja taisi ollakkin se enkeli). Jonka voi majoittaa kotiinsa ja tarjota ruokaa ja viiniäkin ja voi jäädä vaikka yöksi.

        Mutta David Wilkersonistakin tulisi ihmiskunnan oppia , ei se välttämättä mitään tiedä joka tietoaan innokkaimmin toitottaa.
        Ja hulluhan se on joka toista hullua uskoo ja ei ota asioista selvää.

        Unohtuneet opetukset, linjaukset?

        Missä Raamattu opettaa, että ihmisten tulee ryhtyä "kuolleitten"tuomariksi"?

        "Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: rangaiskoon sinua Herra!" Juuda jae 9.

        Mutta täällä? Syntiset kuolevaiset ovat pystyttäneet "tuomarinistuimen" koskien Wilkersonia. Vaikka ei siis edes Ylienkeli sellaiseen virkaan rohjennut!

        Ylpeys. Itseriittoisuus. Omahyväisyys.

        Mitä Raamattu opettaa IHMISTEN tuomitsemisesta? (Täällähän on nyt pois nukkuneen Herran palvelijan Wilkersonin henkilöön kohdistuva tuomiokampanja...)

        Järkyttävää sokeutta, pimeyttä, ylpeyttä. Jumala ei ole delegoinut ihmisille (ei edes enkeleille) valtaa ryhtyä kuolleiden Tuomariksi. Eikä elävienkään.

        Lukekaa Ilmestyskirja tästä "elävien ja kuolleitten" tuomioistuimesta, luku 20: 11-15. Sen Valkean Pyhän Valtaistuimen edessä kerran seisovat kaikki. Tekevät tiliä OMASTA elämästään. Myös turhista sanoista. Vääristä "tuomioista" ja lausumistaan tuomioista yleensä.
        Matteus 12:36-37. Roomal k. 14:10-12.

        Ole valmis tuohon. Tekemään tiliä itsestäsi. Ei toisesta, ei edes Wilkersonista. Vaan omista sanoistasi. Jos olet käynyt "tuomiota" lausumaan (ihmisen elämästä...) niin varo ylintä Tuomaria. Matt 7:1-2, Jaak 4:10-12.

        Pitää muistaa, että ihminen on ihminen ja Jumala on Jumala. Jos ylpeys sokaisee niin, että ryhdytään jopa "kuolleen tuomariksi" - on tarpeen muistaa, että Jumala on ylpeitä vastaan.

        Tilinteko luvattomasta "apu-tuomarin" tehtävästä vääjäämättä tulee. Oletko -oletteko valmiit? Ja ellei se maistu, on kiireellä tehtävä parannusta sekaantumisesta Jumalan Suvereein Majesteetin asioihin. Kuolleita koskevan määrittelyn lausuminen ei ole ihmisten asia.

        Tänä laittomuuden ja luopumuksen aikana on tarpeen palata nöyryyteen Jumalan edessä. Se on viisasta..


      • HR
        Tuomari on Herra kirjoitti:

        Unohtuneet opetukset, linjaukset?

        Missä Raamattu opettaa, että ihmisten tulee ryhtyä "kuolleitten"tuomariksi"?

        "Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: rangaiskoon sinua Herra!" Juuda jae 9.

        Mutta täällä? Syntiset kuolevaiset ovat pystyttäneet "tuomarinistuimen" koskien Wilkersonia. Vaikka ei siis edes Ylienkeli sellaiseen virkaan rohjennut!

        Ylpeys. Itseriittoisuus. Omahyväisyys.

        Mitä Raamattu opettaa IHMISTEN tuomitsemisesta? (Täällähän on nyt pois nukkuneen Herran palvelijan Wilkersonin henkilöön kohdistuva tuomiokampanja...)

        Järkyttävää sokeutta, pimeyttä, ylpeyttä. Jumala ei ole delegoinut ihmisille (ei edes enkeleille) valtaa ryhtyä kuolleiden Tuomariksi. Eikä elävienkään.

        Lukekaa Ilmestyskirja tästä "elävien ja kuolleitten" tuomioistuimesta, luku 20: 11-15. Sen Valkean Pyhän Valtaistuimen edessä kerran seisovat kaikki. Tekevät tiliä OMASTA elämästään. Myös turhista sanoista. Vääristä "tuomioista" ja lausumistaan tuomioista yleensä.
        Matteus 12:36-37. Roomal k. 14:10-12.

        Ole valmis tuohon. Tekemään tiliä itsestäsi. Ei toisesta, ei edes Wilkersonista. Vaan omista sanoistasi. Jos olet käynyt "tuomiota" lausumaan (ihmisen elämästä...) niin varo ylintä Tuomaria. Matt 7:1-2, Jaak 4:10-12.

        Pitää muistaa, että ihminen on ihminen ja Jumala on Jumala. Jos ylpeys sokaisee niin, että ryhdytään jopa "kuolleen tuomariksi" - on tarpeen muistaa, että Jumala on ylpeitä vastaan.

        Tilinteko luvattomasta "apu-tuomarin" tehtävästä vääjäämättä tulee. Oletko -oletteko valmiit? Ja ellei se maistu, on kiireellä tehtävä parannusta sekaantumisesta Jumalan Suvereein Majesteetin asioihin. Kuolleita koskevan määrittelyn lausuminen ei ole ihmisten asia.

        Tänä laittomuuden ja luopumuksen aikana on tarpeen palata nöyryyteen Jumalan edessä. Se on viisasta..

        Siis edellinen ciesti kommentoi tätä, että parempi on olla hiljaa näistä asioista, koska se on vakavaa, mitä me Herran palvelijoista alamme puhumaan. Eikä tulisi ottaa vanhimpaan kohdistuvaa väitettä vastaan ,ellei ole kahta tai kolmea todsitajaa siitä asiasta...Tämäkin on seikka joka helposti unohdetaan tänä päivänä niin helposti arvostellessa toisia ja esittäessä omia mielipiteitään Herran palvelijoista ja omista sisarista ja velsjistä. Muistakaa, ettei Daavid edes uskaltanut ottaa Saulin henkeä, koska Saul oli Herran voideltu, vaikka Herra olikin jo hänet hyljännnyt. Ja daavid sanoi:"Älä surmaa häntä; sillä kuka on rankaisematta satuttanut kätensä Herran voideltuun?"


      • Marttyyrinääni

        Ei ollut normaali onnettomuus vaan NWO:n järjestämä, koska hän ajoi sirullista autoa, jota voidaan satelliitista manipuloida tarvittaessa eli ohjausjärjestelmä alkoikin pettää ja hän ajoi surman suuhun. Tänä päivänä surmataan profeettoja ihan kuten ennenkin, vain sofistikoidummin länsimaissa, esim. henkisesti, painostamalla, lääkkeillä, toiminnan mitätöimisellä tai juuri manupuloimalla vaikka autoa...


      • VoiceofMartyr
        Marttyyrinääni kirjoitti:

        Ei ollut normaali onnettomuus vaan NWO:n järjestämä, koska hän ajoi sirullista autoa, jota voidaan satelliitista manipuloida tarvittaessa eli ohjausjärjestelmä alkoikin pettää ja hän ajoi surman suuhun. Tänä päivänä surmataan profeettoja ihan kuten ennenkin, vain sofistikoidummin länsimaissa, esim. henkisesti, painostamalla, lääkkeillä, toiminnan mitätöimisellä tai juuri manupuloimalla vaikka autoa...

        http://arstechnica.com/gadgets/news/2007/10/big-brother-or-big-help-onstar-2009-can-stop-moving-cars-via-satellite.ars

        Dave's car's satellite-connected electronics were manipulated by satellite and he drove the accident agaist his will - because it was the will of NWO.


    • HR

      Totta

      • viisautta!

        HR kirjoittaa asiaa! On muistettava, ettei savi-ihminen, syntinen, voi ryhtyä toisen ihmisen elämän tuomariksi! Saati jonkun pois nukkuneen profeetan tuomariksi.

        Jumala on Jumala. Ihminen on ihminen. Kuka tämän muistaa, ei haksahda väärille urille niin kerkeästi.


    • sivusta seuraava

      Mun mieles on käynyt että jos Jumala näytti DW:lle jotain, esim kultakaupungin ja ilman muuta D. ajoi sinne?

      • takkuinen lammas

        Niinpä, ei poissuljettu vaihtoehto suorastaa kiehtova.

        Tuomariksi ei pidä asettua, näin se vaan on.
        Yksi on Tuomari yitse muiden ja hän tuomitsee OIKEIN.


      • Kaikki tulee
        takkuinen lammas kirjoitti:

        Niinpä, ei poissuljettu vaihtoehto suorastaa kiehtova.

        Tuomariksi ei pidä asettua, näin se vaan on.
        Yksi on Tuomari yitse muiden ja hän tuomitsee OIKEIN.

        kuitenkin koetella ja pitää se mikä on hyvää, näin ollen kaikkien on tärkeää tuntea Raamattu ja Pyhän Hengen opetus.


    • Anonyymi

      TAPPOIKO WILKERSON ITSENSÄ?

      http://www.heinola.org/~patato/Wilkerson.html

      David Wilkersonin selittämätön ja traaginen kuolema

      22.4.2011

      Paljon mainetta saanut helluntailais-saarnaaja David Wilkerson sai surmansa auto-onnettomuudessa itäisesä Teksasissa noin kello 13:00 eilen. Wilkerson oli eräs aikakautensa vaikutusvaltaisimpia saarnaajia saarnaten viestiä Jumalan rakkaudesta, Jumalan tuomiosta, sekä tiukasta (rigorous) henkilökohtaisesta pyhyydestä. Toisin kuin monet hänen aikalaisistaan jotka omaksuvat "uskon sanan" (word of faith) ja "menestysevankeliumin" (prosperity gospel) sanoman, Wilkerson tuomitsi tämän sanoman kuitenkaan kieltämättä että Jumala yhä tekee ihmeitä ja vastaa rukouksiin. Samoin hänen ministeriössään ei ole ollut koskaan rahaan, seksuaalisuuteen tai mihinkään muuhun liittyviä skandaaleita. Hän julisti monia "profeetallisia" sanoja koskien Kirkon ja maailman ylle lankeavia tuomioita kun Jeesuksen toisen tulemisen ajankohta lähenee. Riippumatta siitä että hyväksyykö henkilö hänen profetiansa tai tulkintansa Raamatullisista kirjoituksista koskien toista tulemista tai ei, ei voida kyseenalaistaa hänen uskonsa realiteettia viestissä jota hän saarnasi. Itse asiassa hänen liioittelevissa (extravagant) profetioissaan voidaan nähdä äänensävy joka vastaa Vanhan Testamentin profeettoja, erityisesti Jeremiaa.

      Wilkersonin sydämellä oli tulla niiden ihmisten luokse jotka kirkko oli ylenkatsonut tai tuominnut; jengien jäsenet, rikolliset, huumeiden käyttäjät sekä muut nuoret ihmiset jotka elivät yhteiskunnan laidalla. Ei voida kiistää hänen vaikutustaan niihin joita hän palveli, kuten ei myöskään niihin joihin hänellä oli vaikutusvaltaa. Monet nuoret ihmiset joista tuli kristittyjä 1960- ja 1970-luvulla, erityisesti ne joita pidettiin "hippeinä" havaitsivat viestinsä houkuttelevaksi ja monet ovat puhuneet hänen vaikutusvallastaan elämäänsä ja palvelustehtäväänsä. Itse asiassa, muistan lukeneeni hänen kuuluisan teoksensa Risti ja linkkuveitsi vuonna 1975 ja tulleeni inspiroiduksi sen ansiosta.

      Kun minä kuulin että pastori Wilkerson oli kuollut auto-onnettomuudessa minä kävin läpi artikkelit uutisissa ja yllätyin nähdessäni että hän ilmeisesti (tai: selvästi)

      jatkuu...

      • Anonyymi

        teki äkkikäännöksen tulevaa tukkirekkaa päin eikä hänellä ollut turvavyötä. Minä havaitsin tämän oudoksi. Tietysti on useita syitä miksi näin tapahtui - hänen tarkkaavaisuutensa oli saattanut herpaantua, hän on saattanut yrittää väistää eläintä tiellä, jokin on saattanut pelästyttää hänet tai hän on voinut saada jonkin kohtauksen joka sai hänet menettämään autonsa hallinnan. Katsellen teksasilaisen paikalliskanavan kuvia autosta joka on romuttunut tunnistamattoman näköiseksi, ei ole ihme että hän ei selviytynyt onnettomuudesta.

        Kun minä tutkin informaatiota onnettomuudesta löysin artikkelin johon liittyi hänen viimeinen kirjoituksensa joka oli julkaistu tunteja ennen hänen kuolemaansa. Kun minä luin sen, minä aistin miehen joka taisteli uskonsa ja Juamalansa kanssa, ja joka näyttää kohdanneensa oman "Sielun synkän yön" (Dark Night of the Soul). Tämä artikkeli oli nimeltään "When All Means Fail" (Kun kaikki keinot epäonnistuvat) -- http://davidwilkersontoday.blogspot.com/2011/04/when-all-means-fail.html -- ja se on ajatuksia herättävää erityisesti kun sinä luet sen hänen kuolemansa olosuhteiden valossa. Minä julkaisen den uudelleen koska se näyttää minusta osoittavan miehen joka kamppailee taakkojen kanssa jotka ovat ylivoimaisia. Minun tarkoitukseni ei ole heittää minkäänlaista hajaannusta (dispersion) hänen elämänsä. palvelustehtävänsä, luonteensa tai jumalallisuutensa ylle. En tiedä mitä hän oli kohtaamassa mutta se oli jotakin uskomattoman tuskallista joka sai hänet julkaisemaan tämän kirjoituksen blogissaan ja ministeriönsä www-sivulla painiessaan Jumalan kanssa.

        Pastorina minä tiedän että monet asiat joista me kirjoitamme tai saarnaamme käsittelevät asioita joita me emme pysty käsittelemään yksin. Joskus näyttää siltä että me saarnaamme yhtä paljon itsellemme kuin ihmisille jotka Jumala on uskonut käsiimme. Tietysti me emme ole yksin. Jopa apostoli Paavali viittasi tällaiseen kamppailuun kirjeessään roomalaisille.

        Wilkerson kirjoitti:

        Uskoa kun kaikki keinot epäonnistuvat ilahduttaa erityisen paljon Jumalaa ja on mitä hyväksyttävintä. Jeesus sanoi Tuomaalle: "Sinä uskot koska sinä näet, mutta siunattuja ovat ne jotka uskovat eivätkä ole nähneet." (Johannes 20:29)

        Siunarruja ovat ne jotka uskovat kun ei ole todisteita vastauksesta rukoilijalle - joka luottaa toivon tuolle puolen kun kaikki keinot ovat epäonnistuneet.

        Jonkun on täytynyt tulla toivottomuuden tilalle - toivon loppumisen - kaikkien keinojen päättymisen. Rkastettu kohtaa kuoleman eivätkä lääkärit anna toivoa. Kuolema näyttää väistämättömältä. Toivo on mennyttä. Ihmttä jota rukoillaan ei tule.

        Tällöin Saatanan joukot hyökkäävät kimppuusi pelon, vihan, raivon, ylivoimaisten kysymysten kera: "Missä on sinun Jumalasi nyt? Sinä rukoilit kunnes sinulla ei ollut enää kyyneleitä jäljellä. Sinä paastosit. Sinä seisoit lupauksiin nojaten. Sinä luotit."

        Jumalaa pilkkaavia ajatuksia syötetään mieleesi: "Rukous epäonnistui. Epäonnistui epäonnistui. Älä luota enää Jumalaan. Se ei kannata!"

        Jopa Jumalan olemassaolon kyseenalaistaminen syötetään sinun mieleesi. Nämä ovat olleet Saatanan työkaluja vuosisatojen ajan. Eräät kaikkein jumalallisimmista miehistä ja naisista jotka ovat koskaan eläneet ovat olleet tällaisten demonisten hyökkäysten kohteena.

        Niille jotka kulkevat kuoleman varjon laaksossa, kuulkaa tämä sana: Murehtiminen kestää joitakin pimeitä, kauheita öitä - ja tässä pimeydessä sinä pian kuulet Isän kuiskaavan: "Olen kanssasi. En voi kertoa sinulle miksi juuri nyt, mutta eräänä päivänä tähän kaikkeen tulee mieltä. Sinä ymmärrät että se oli kaikki osa minun suunnitelmaani. Se ei ollut sattumaa. Se ei ollut epäonnistuminen sinun osaltasi. Pysy lujana. Anna minun syleillä sinua tuskasi hetkellä."

        Rakkaat, Jumala ei ole koskaan kieltäytynyt toimimasta muuten kuin hyvyydessään ja rakkaudessaan. Kun kaikki keinot epäonnistuvat - Hänen rakakutensa säilyy. Pysy lujana uskossasi. Pysy lujasti kiinnittyneenä Hänen Sanaansa. Tässä maailmassa ei ole toivoa.

        Jos tämä olisi ollut ainoa kerta kun hän kirjoitti tällaisia syviä (deep) ja murheellisia sanoja, ja jos hänen kuolemansa olosuhteet olisivat olleet toisenlaiset, en olisi vaivannut mieltäni tällä (Wilkersonin) artikkelilla. Mutta olosuhteiden vuoksi päätin jatkaa lukemista. Minä luin jokaisen blogin helmikuusta lähtien, ja toivottomuutta, epäonnistumista, ja kamppailua käsittelevät aiheet olivat läsnä melkein jokaisessa artikkelissa. Ne voidaan löytää täältä: http://davidwilkersontoday.blogspot.com ja http://www.worldchallenge.org/view/devotions.

        jatkuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        teki äkkikäännöksen tulevaa tukkirekkaa päin eikä hänellä ollut turvavyötä. Minä havaitsin tämän oudoksi. Tietysti on useita syitä miksi näin tapahtui - hänen tarkkaavaisuutensa oli saattanut herpaantua, hän on saattanut yrittää väistää eläintä tiellä, jokin on saattanut pelästyttää hänet tai hän on voinut saada jonkin kohtauksen joka sai hänet menettämään autonsa hallinnan. Katsellen teksasilaisen paikalliskanavan kuvia autosta joka on romuttunut tunnistamattoman näköiseksi, ei ole ihme että hän ei selviytynyt onnettomuudesta.

        Kun minä tutkin informaatiota onnettomuudesta löysin artikkelin johon liittyi hänen viimeinen kirjoituksensa joka oli julkaistu tunteja ennen hänen kuolemaansa. Kun minä luin sen, minä aistin miehen joka taisteli uskonsa ja Juamalansa kanssa, ja joka näyttää kohdanneensa oman "Sielun synkän yön" (Dark Night of the Soul). Tämä artikkeli oli nimeltään "When All Means Fail" (Kun kaikki keinot epäonnistuvat) -- http://davidwilkersontoday.blogspot.com/2011/04/when-all-means-fail.html -- ja se on ajatuksia herättävää erityisesti kun sinä luet sen hänen kuolemansa olosuhteiden valossa. Minä julkaisen den uudelleen koska se näyttää minusta osoittavan miehen joka kamppailee taakkojen kanssa jotka ovat ylivoimaisia. Minun tarkoitukseni ei ole heittää minkäänlaista hajaannusta (dispersion) hänen elämänsä. palvelustehtävänsä, luonteensa tai jumalallisuutensa ylle. En tiedä mitä hän oli kohtaamassa mutta se oli jotakin uskomattoman tuskallista joka sai hänet julkaisemaan tämän kirjoituksen blogissaan ja ministeriönsä www-sivulla painiessaan Jumalan kanssa.

        Pastorina minä tiedän että monet asiat joista me kirjoitamme tai saarnaamme käsittelevät asioita joita me emme pysty käsittelemään yksin. Joskus näyttää siltä että me saarnaamme yhtä paljon itsellemme kuin ihmisille jotka Jumala on uskonut käsiimme. Tietysti me emme ole yksin. Jopa apostoli Paavali viittasi tällaiseen kamppailuun kirjeessään roomalaisille.

        Wilkerson kirjoitti:

        Uskoa kun kaikki keinot epäonnistuvat ilahduttaa erityisen paljon Jumalaa ja on mitä hyväksyttävintä. Jeesus sanoi Tuomaalle: "Sinä uskot koska sinä näet, mutta siunattuja ovat ne jotka uskovat eivätkä ole nähneet." (Johannes 20:29)

        Siunarruja ovat ne jotka uskovat kun ei ole todisteita vastauksesta rukoilijalle - joka luottaa toivon tuolle puolen kun kaikki keinot ovat epäonnistuneet.

        Jonkun on täytynyt tulla toivottomuuden tilalle - toivon loppumisen - kaikkien keinojen päättymisen. Rkastettu kohtaa kuoleman eivätkä lääkärit anna toivoa. Kuolema näyttää väistämättömältä. Toivo on mennyttä. Ihmttä jota rukoillaan ei tule.

        Tällöin Saatanan joukot hyökkäävät kimppuusi pelon, vihan, raivon, ylivoimaisten kysymysten kera: "Missä on sinun Jumalasi nyt? Sinä rukoilit kunnes sinulla ei ollut enää kyyneleitä jäljellä. Sinä paastosit. Sinä seisoit lupauksiin nojaten. Sinä luotit."

        Jumalaa pilkkaavia ajatuksia syötetään mieleesi: "Rukous epäonnistui. Epäonnistui epäonnistui. Älä luota enää Jumalaan. Se ei kannata!"

        Jopa Jumalan olemassaolon kyseenalaistaminen syötetään sinun mieleesi. Nämä ovat olleet Saatanan työkaluja vuosisatojen ajan. Eräät kaikkein jumalallisimmista miehistä ja naisista jotka ovat koskaan eläneet ovat olleet tällaisten demonisten hyökkäysten kohteena.

        Niille jotka kulkevat kuoleman varjon laaksossa, kuulkaa tämä sana: Murehtiminen kestää joitakin pimeitä, kauheita öitä - ja tässä pimeydessä sinä pian kuulet Isän kuiskaavan: "Olen kanssasi. En voi kertoa sinulle miksi juuri nyt, mutta eräänä päivänä tähän kaikkeen tulee mieltä. Sinä ymmärrät että se oli kaikki osa minun suunnitelmaani. Se ei ollut sattumaa. Se ei ollut epäonnistuminen sinun osaltasi. Pysy lujana. Anna minun syleillä sinua tuskasi hetkellä."

        Rakkaat, Jumala ei ole koskaan kieltäytynyt toimimasta muuten kuin hyvyydessään ja rakkaudessaan. Kun kaikki keinot epäonnistuvat - Hänen rakakutensa säilyy. Pysy lujana uskossasi. Pysy lujasti kiinnittyneenä Hänen Sanaansa. Tässä maailmassa ei ole toivoa.

        Jos tämä olisi ollut ainoa kerta kun hän kirjoitti tällaisia syviä (deep) ja murheellisia sanoja, ja jos hänen kuolemansa olosuhteet olisivat olleet toisenlaiset, en olisi vaivannut mieltäni tällä (Wilkersonin) artikkelilla. Mutta olosuhteiden vuoksi päätin jatkaa lukemista. Minä luin jokaisen blogin helmikuusta lähtien, ja toivottomuutta, epäonnistumista, ja kamppailua käsittelevät aiheet olivat läsnä melkein jokaisessa artikkelissa. Ne voidaan löytää täältä: http://davidwilkersontoday.blogspot.com ja http://www.worldchallenge.org/view/devotions.

        jatkuu...

        Kun minä luen näitä artikkeleita minä tunnen miehen tuskan joka on ollut murehtiva profeetta ja samassa ahdossa kuin Jeremia. Jeremia tulee mieleeni kun hänen (Jeremia) kirjoituksensa osoittavat - mies joka kamppaili uskon kanssa ja kärsi luultavasti masennuksesta ja minä saan saman aistimuksen Wilkersonin kirjoituksista. Wilkersonin profeetalliset sanat, ovat ne sitten totta tai ei, eivät ole miehen sanoja joka on vihainen ja ruoskii ympärillään olevaa yhteiskuntaa. Ne olivat, jo 1980-luvulla miehen sanoja jotka ovat lähtöisin surumielisestä sydämestä (who preaches out of a heart of sadness) ja jotka on osoitettu niille ihmisille, kansakunnille ja johtajille joiden hän uskoo joutuvan Jumalan tuomion alle. Olen nähyt joitakin esimerkkejä ihmisistä jotka ruoskivat ja tuomitsevat Wilkersonin vääränä profeettana hänen sanojensa luonteen takia mutta minä en voi enkä halua tehdä niin vaikka olen erimieltä joidenkin hänen eskatologisten käsitystensä kanssa. Wilkersonia ei voida verrata niihin jotka ovat tehneet elämästään yksinkertaista "tutkimalla Raamatun profetioita" ja tekemällä rahaa niiden avulla tai moniin muihin nykyajan "profeettoihin" jotka näyttävät uskovan että kaikki mitä he sanovat on yhtä inspiroitua kuin Raamattu itse. Wilkersonin kamppailut jotka ovat niin ilmiselviä hänen kirjoituksissaan osoittavat henkilökohtaista nöyryyttä ja itsetutkiskelua joka puuttuu suurelta osalta niiltä jotka ovat julistaneet itsensä profeetoiksi ja Raamatun profetioiden asiantuntijoiksi.

        Hänen kirjoituksensa muutaman viime kuukauden ajalta näyttää miehen joka ei ole luopumassa uskosta Jumalaan (with not failing God) ja joka kamppailee jonkinlaisen fyysisen, hengellisen tai emotionaalisen tuskan kanssa. Vaikka nämä kirjoitukset ovat melkein aina suunnattu Jumalan ihmisten rohkaisemiseksi, on myös tunne että hän saarnasi itselleen yhtä paljon kuin toisille. Minä luulen niin ja saarnaaja joka on rehellinen myöntää että näin on eikä se ole merkki epäonnistumisesta tai uskon puutteesta. Se ei ole myöskään tekopyhää.

        En tiedä mitä tapahtui Itäisen Teksasin moottoritiellä eilen. En tiedä että tapahtuiko jotakin mikä sai David Wilkersonin menettämään autonsa hallinnan vai oliko se epätoivon hetki jonka tähden hän ohjasi autonsa päin vastaantullutta rekkaa. Sillä ei todellakaan ole väliä ksoka hän on nyt herran kanssa ja hän jättää monien muuttuneiden elämien ja uskollisuuden perinnön vaikka hän kamppaili asioiden kanssa joita me emme voi käsittää. Kenties me tulemme jonakin päivänä tietämään mitä tapahtui mutta ei tänään eikä sillä todellakaan ole väliä, paitsi siinä tapauksessa että se oli "itsemurha" (suicide by car). Se osoittaisi meille että kukaan, eivät edes kuuluisat saarnaajat jotka me asetamme jalustalle ole immuuneja kamppailulle, tuskalle tai epäilylle silloinkaan kun he taistelevat uskoakseen.

        Me muistamme hänen elämäänsä ja palvelustyötään ja me rukoilemme hänen perheensä puolesta. Me uskomme hänen sielunsa Jumalan käsiin.

        Peace

        Padre Steve


        http://padresteve.com/2011/04/28/the-unexplained-and-tragic-death-of-david-wilkerson



        Toinen aihetta käsittelevä kirjoitus --
        http://lastdaysareuponus.blogspot.fi/2011/09/david-wilkerson-taken-out-of-this-world.html


    • Anonyymi

      hallava hevonen nyt liikkeellä

      onko 4 sinetti avattu nyt?

      3. KAIRON mielenosoituksista otetussa videossa, jonka julkaisivat MCMBC ja CNN, nähdään mystinen kalpea hevonen ratsastajineen. Hevonen nähdään selvästi videossa kohdassa 1.19, jossa se ilmestyy mielensoittajien keskelle laukaten hetken ja sitten nousten mystisesti ilmaan haihtuen näkymättömiin kadun varrella olevan kansanjoukon yli. Se ei ilmeisestikään ole videoon käsin tehty trikki, vaan todellinen, jota ei ole pystytty tyydyttävästi selittämään.

      Erään arvion mukaan se voisi olla kameran linssiin heijastuneen valon aiheuttama harha. http://www.youtube.com/watch?v=gWQKOj9Sxkg

      TOISENA arviona esitetään, että se on Johanneksen Ilmestyskirjassa kerrottu ”kalpea” (hallava) hevonen, josta teksti kertoo neljännen sinetin avaamisen yhteydessä näin:

      ”Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon sanovat: ”Tule”. Ja minä näin ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.” (Ilm.6:7-8)

      Kreikan kielessä esitetty sana ”clhoros”, joka käännetään englannissa sanalla ”pale”, suomeksi hallava, on käännetty muualla sanalla ”green” eli ”vihreä”. Täten neljän ratsun värit, valkoinen, punainen, musta ja vihreä, ovat samat kuin PA:n ja monien Lähi Idän valtioitten lippujen värit eri tavoin aseteltuina ja lisätunnuksin varustettuina.

      Tämä on eräs Egyptin mielenosoitusten yhteydessä sattuneista oudoista tapahtumista. http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=260049

    • Anonyymi

      Johanneksen ilmestys 13

      1 Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.

      2 Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.

      3 Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.

      4 Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"

      5 Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.

      6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.

      7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.

      8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole
      kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.

      9 Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.

      10 Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.

      11 Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.

      12 Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.

      13 Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.

      14 Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.

      15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.

      16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,

      17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

      18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

    • Anonyymi

      http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blogi/david_wilkerson__profetia_talouden_ja_moraalin_romahtamisesta/

      Näky viimeisestä yrityksestä pettää Jumalan valittuja

      Wilkerson on nähnyt tämän sukupolven Jeesukseen uskovat "viimeisinä kristittyinä". Wilkerson kuvaa, kuinka Saatana tulee viekkaasti, viattomasti ja huomaamatta, että vain harvat käsittävät sitä. Paha houkuttelee kristityt asioilla, jotka sinänsä ovat hyväksyttäviä, mutta jotka väärinkäytettyinä tulevat tuomioksi.
      Wilkerson näkee, että kaikkein suurin kiusaus viimeisille kristityille on hyvinvointi. Jumala ei ole vaurautta ja menestymistä vastaan, mutta Wilkerson näkee silti, että hyvinvointi pettää miljoonia kristittyjä. Hän näkee kuinka Saatana pyytää lupaa kiusata viimeisiä kristittyjä. Tämä on Wilkersonin näky kirjasta Näky nyt:

      Ja Herra sanoi saatanalle: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi: "Maata kiertämästä ja kuljeksimasta ja tarkkailemasta viimeisiä kristittyjä." Ja Herra sanoi saatanalle: "Oletko pannut merkille viimeisen ajan kristityt - miten nuhteettomia, miten rehellisiä, miten Jumalaa pelkääviä ja Kristusta rakastavia he ovat? Miten he yrittävätkään karttaa pahaa?"

      Sitten saatana vastasi Herralle: "Niin, mutta otahan pois se aitaus, jonka olet rakentanut heidän ympärilleen. Job ei olisi hylännyt sinua köyhyydessään, mutta sinun ei tarvitse kuin lisätä ja siunata kaikkia viimeisen ajan kristittyjä yli kaiken sen, mitä Jobilla oli, niin saat nähdä, mitä tapahtuu.

      Anna heille kaikille omaisuutta yltäkylläisesti niin kuin Jobille. Rakenna heille hienot, uudet kodit. Anna heille hienoja autoja, rahaa ja kaikenlaisia laitteita niin paljon kuin tarvitsevat. Hukuta heidät asuntovaunuihin, veneisiin, ulkomaanmatkoihin, hienoihin vaatteisiin, eksoottisiin ruokiin, maatiloihin ja säästötileihin.

      Saat nähdä kuinka käy viimeisille kristityille, kun heistä tulee kylläisiä, rikkaita, kun he saavat lisää tavaroita ja kun he eivät enää tarvitse mitään. He hylkäävät Jumalan ja heistä tulee itsekeskeisiä.

      -----------

      Enmän Wilkeronin vuonna 1973 saamasta ja hätkähdyttävällä tavalla jo toteutuneesta näystä voit lukea tästä osoitteesta: https://ajankohtainen.wordpress.com/2014/02/08/wilkersonin_naky/

    • Anonyymi

      2. Pietarin kirje 2

      20 Sillä jos he meidän Herramme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen tuntemisen kautta ovat päässeetkin maailman saastutuksia pakoon, mutta niihin taas kietoutuvat ja tulevat voitetuiksi, niin on viimeinen tullut heille ensimmäistä pahemmaksi.

      21 Parempi olisi heille ollut, etteivät olisi tulleet tuntemaan vanhurskauden tietä, kuin että sen tunnettuaan kääntyvät pois heille annetusta pyhästä käskystä.

      22 Heille on tapahtunut, mitä tosi sananlasku sanoo: "Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa".

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      1. Aik. 16:22

      'Älkää koskeko minun voideltuihini, älkää tehkö pahaa minun profeetoilleni'.

      Ps. 105:15

      "Älkää koskeko minun voideltuihini, älkää tehkö pahaa minun profeetoilleni".

    • Anonyymi

      1. Aik. 16:22

      'Älkää koskeko minun voideltuihini, älkää tehkö pahaa minun profeetoilleni'.

      Ps. 105:15

      "Älkää koskeko minun voideltuihini, älkää tehkö pahaa minun profeetoilleni".

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe