Minulla päättyy määräaikainen työsuhde toukokuun 31. Joudun olemaan kesän pois, koska työnantajalla ei ole varaa maksaa koko vuotta lomakausi on hiljainen. Työ jatkuu kuitenkin 1.9.2011, josta minulla on olemassa jo työsopimuskin. Olenhan minä kolmelta kesäkuukaudelta kuitenkin oikeutettu työttömyyskorvaukseen?
Määräaikainen
1
123
Vastaukset
- kela
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi.
Ilmoittaudu työnhakijaksi TE-toimistoon viimeistään ensimmäisenä työttömänä päivänä. TE-toimisto tutkii, onko työttömänä työnhakijana olemiselle kohdallasi mitään esteitä kuten opiskelu tai yrittäjyys. Jos tämäntyyppisiä esteitä ei ole, voit saada työttömyysturvaa työttömyytesi ajalle. Kela tai työttömyyskassa laskee työssäoloedon täyttymisen ja määrittää mahdollisen omavastuun ja lomakorvauksen jaksotuksen. Jos työssäoloehtosi ei täyty, voidaan Sinulle myöntää työmarkkinatuki. Työmarkkinatuki on tarveharkintainen etuus, katso lisää:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/200701124346EH?OpenDocument
Ystävällisin terveisin,
Kirsi Kelasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586