Minulla päättyy määräaikainen työsuhde toukokuun 31. Joudun olemaan kesän pois, koska työnantajalla ei ole varaa maksaa koko vuotta lomakausi on hiljainen. Työ jatkuu kuitenkin 1.9.2011, josta minulla on olemassa jo työsopimuskin. Olenhan minä kolmelta kesäkuukaudelta kuitenkin oikeutettu työttömyyskorvaukseen?
Määräaikainen
1
113
Vastaukset
- kela
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi.
Ilmoittaudu työnhakijaksi TE-toimistoon viimeistään ensimmäisenä työttömänä päivänä. TE-toimisto tutkii, onko työttömänä työnhakijana olemiselle kohdallasi mitään esteitä kuten opiskelu tai yrittäjyys. Jos tämäntyyppisiä esteitä ei ole, voit saada työttömyysturvaa työttömyytesi ajalle. Kela tai työttömyyskassa laskee työssäoloedon täyttymisen ja määrittää mahdollisen omavastuun ja lomakorvauksen jaksotuksen. Jos työssäoloehtosi ei täyty, voidaan Sinulle myöntää työmarkkinatuki. Työmarkkinatuki on tarveharkintainen etuus, katso lisää:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/200701124346EH?OpenDocument
Ystävällisin terveisin,
Kirsi Kelasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t857034- 353781
- 443298
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402522- 2052240
- 1222182
- 402182
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292109Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241828- 401709