-Provosoinnin mestari
-Keskustelijoiden lietsoja
...täyttä kusetusta kaikki tyyni...
16vee-nimimerkki naurettava feikki
6
390
Vastaukset
- 16vee
Minä en tiedä mitä feikki tarkoittaa kun minä olen niin nuori? Mutta taidat olla vain kateellinen kun et kulje voittajien joukoissa ja yrität mitätöidä raukkamaisella tavalla evankeliointini. Tälläkin palstalla moni on aivan varmasti mennyt häntä koipien välissä lähimpään seurakuntaan, kun ovat kuulleet minulta totuuden julman häikäilemättömästä kostosta jos eivät lopeta parjaamistaan.
Kyllä sinua sitten kaduttaa, kun Jumala kostaa puolestani minun parjaamiseni!!! Minua naurattaa jo etukäteen, kun sinä vikiset ja anelet armoa liian myöhään!! Minä vain näytän peukalolla alaspäin kun Jumala katsoo kysyvästi. Mutta minä en tuomitse ettei minua tuomittaisi!!!
Oletko muuten ikinä käyttänyt käsiäsi nuotion hiilloksen lähellä? Kokeileppa ja mieti miltä tuntuisi istua siinä hiilloksella eikä voisi nousta ylös ja joku vain hirveästi nauraen lisäisi entistä enemmän puita. Muista pakana!!! Olen varoitanut viimeisen kerran!!!- Kath
Sinun mielikuvitustasi ei voi kuin ihastella ;)
- Cancer man
Tämä älyn loiste häikäisee. Polttaa. On suorastaan liikaa. Viiltävä teini-ironia avautuu eteeni hannutaanilamaisena freskona ja saa minut viimeinkin häpeämään omaa ahdasmielisyyttäni. En koskaan enää tuomitse ettei minua tuomittaisi.
16 venttiiliä joiden puolesta kuolla.
Aaah. Nuuh. Murms. Puuh.
Päätäni särkee ja tänään on perjantai. Tehkää jotain lapaset. - Tulellakävelijä
minä olenkaan menossa, vaikka en "sinun jumalaasi" usko ja "seurakuntaasi" lukeudu,
enkä tulen poltetta pelkää.
:) - **
Sun vetämä roolis ei mene koskaan läpi, ei ainakaan toiselle alaikäiselle, kuten minulle.
- J.V.
anna palaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604