-Puistot ja järvien läheisyys.
-Paljon terasseja
-Melko turvallista kulkea kadulla. (varauksella)
-----------
-jatkakaa.......................>>>>>>>>
Parasta Tampereella?
19
463
Vastaukset
- ehdottomasti
Valtatie Turkuun.
- Ihastunut kaupunkiin
- Kivat ihmiset
- Kiva kiäli
- Sijainti Suomessa
- Teatterit
- Sopiva koko
- Kauppahalli
- Pyynikki ja Pispala
Huonointa:
Liikennekäyttäytyminen - MJK4332
- Kauppahalli Suomen suurin ja todella tunnelmallinen.
- Särkänniemi Suomen huvipuistoista monipuolisin, monta kohdetta
- Pyynikki Maailman suurin soraharju ja hyvä näkötorni kahvila
- Pispala Se vaan on niin ihku siinä rinteessä, omanlaisensa
- Tampereen YO-talo Täältä on Suomi-rock lähtenyt! (eikä ole takaisin tullut)
- Tammerkoski Kaupunkimaista kansallismaisemaa keskellä kaupunkia
- Musta-makkara Ei tarvitse edes perustella. Elinvoimaista tamperelaisuutta. - gfbvcbcvbdgfdgfd
-Hyvät liikuntamahdollisuudet verrattuna moneen muuhun paikkakuntaan.
-Hyvät bussiliikenneyhteydet
-Sopivasti vihreää- JuAE123
"-Hyvät liikuntamahdollisuudet verrattuna moneen muuhun paikkakuntaan."
Ei pidä paikkaansa. Suomen terveysliikunta teki vasta tutkimuksen jossa oli vertailtu eri pakkakuntien liikuntamahdollisuuksia. Tampere jäi selkeästi jälkeen muita suuria paikkakuntia ja hävisi selvästi esim. Espoolle, Turulle ja Helsingille. Ainut missä Tampere pärjäsi oli jäähallien määrä. Eniten kritiikkia Tampere sai pallokenttien, uimahallien ja pyöräteiden vähyydestä. - heguli'''
JuAE123 kirjoitti:
"-Hyvät liikuntamahdollisuudet verrattuna moneen muuhun paikkakuntaan."
Ei pidä paikkaansa. Suomen terveysliikunta teki vasta tutkimuksen jossa oli vertailtu eri pakkakuntien liikuntamahdollisuuksia. Tampere jäi selkeästi jälkeen muita suuria paikkakuntia ja hävisi selvästi esim. Espoolle, Turulle ja Helsingille. Ainut missä Tampere pärjäsi oli jäähallien määrä. Eniten kritiikkia Tampere sai pallokenttien, uimahallien ja pyöräteiden vähyydestä.>>>astuessasi ulos ovesta voit heti liikkua mielin määrin. Vai etkö sitäkään osaa ilman holhoavaa ohjausta? Uusavuttomuus / mielikuvituksen puute suorastaan järkyttää nykyään. Huoh.
>>> Valittaminen on ainut laji minkä hallitset ja siinäkin kopioit muita valittajia, joita tampereella riittää....
- nevver-evver
Huonoa Tampereella:
- paikan pienuus ja nurkkakuntaisuus
- matala-aivoiset ihmiset
- luulotautisuus
-syrjäisyys
-kylmä talvi
-tamperelaisten toljotus- fdsfgghjfgdd
"paikan pienuus ja nurkkakuntaisuus"
Suhteellista. Tuohon paikan pienenä kokemiseen vaikuttaa varmasti pitkälti se, että onko syntynyt ja kasvanut paikkakunnalla. Tällöin kaupungissa on paljon ihmisiä, jotka on tuntenut koko ikänsä. Tällöin väestö tuntuu enemmän porukoihin jakautuneelta.
"matala-aivoiset ihmiset"
Turha väite.
"luulotautisuus"
Turha väite.
"syrjäisyys"
Syrjäisyys mistä? Jyväskylä, Seinäjoki, Vaasa, Oulu... moni kaupunki lähempänä Tamperetta kuin Helsinkiä. Tietenkin jos tarkoittaa syrjäisyydellä etäisyyttä pk-seudusta tai muusta Euroopasta niin luonnollisesti sitten häviää Helsingille.
"kylmä talvi"
Taitaa olla koko Suomen ongelma.
"tamperelaisten toljotus"
Turha väite.
- paskaturpia
Putkiaivojen huono käytös.
Vihelletään ja huudellaan perään, huomautellaan on sitten hyvänäköinen tai jotenkin erottuva (lihava, pitkä )
Tamperelaiset miehet pitäisi pyöräyttää likaviemärissä ja kysäistä: "Onkos nyt miehinen olo?"- näyttää siltä
Äkäiset (ja huumorintajuttomat) akat myös yksi paikkakunnan huono puoli?
- Guineacat
Paljon tapahtumaa, ravintoloita, näyttelyitä ja esityksiä ympäri vuoden.
Monta uimarantaa ympäri Tamperetta, myös talvisin ulkoliikuntamahdollisuudet hyvät.
Mukavia ihmisiä (suurimmaksi osaksi, kaikkialla on jonkun verran hömelöitä)
Hyvät bussiyhteydet ympäriinsä, myös juna- ja lentoasema.
Kaunista arkkitehtuuria ja puistoja.
Mustamakkara : ) - manseee
hyvät puolet: ihan kiva kaupunki, tykkään Näsinneulasta, rauhallinen, keskusta ihan mukava,Pyynikin näkymät on hienot ja kaikki parhaat tyypit asuu täällä;)
- exnikki
Mainittakoon myös teatterit ja niistä erikseen Pyynikin pyörivä kesäteatteri. Siellä tulee käytyä joka kesä. On kokemuksena aivan upea. Suosittelen hankkimaan liput, jos ei ole tullut vielä koskaan siellä käytyä.. Rauta-aika on tämän kesän näytös ja mielenkiinnolla odotan pääseväni katsomaan, miten se on saatu toteutettua kesäteatterissa... ;))
- ihana tampere
huonointa on tämä palsta...lulin Tampereella asuvan kivaa ja fiksua porukkaa - kai nuo on jotain räkänokkapoikia, jotka kokoajan rasistisia kirjoittelee ja vaahtoaa. Huh. Menisi muille palstoille.
- Tampere-fani
Ulkopaikkakuntalaisena arvostan
- sijaintia ison harjun vieressä ja komeiden järvien äärellä
- sopivaa kokoa
- palveluiden saatavuutta
- komeita taloja
- erityisesti Pyynikkiä, Näsijärveä, Pispalaa, Hämeenkatua - PS
Tampereella on paljon kauniita paikkoja, kesällä Tammelantori ja Laukontori.
Nyt kesällä pääsee tutustumaan leppoisaan iltatori meininkiin Laukontorilla.
PS iltatori Tampereen Laukontorilla kesä-ja heinäkuun torstai iltoina klo 18.30-20.30
Luvassa kivaa ohjelmaa ja peräkonttikirppis.
Kirppiksen myyntipaikkojen varaukset ja tiedustelut: [email protected] - mieslogiikka
naiset
- 100% tyhmyyttä
No ei vielä mainittu:
Kirjastoja ja todella hyvää palvelua niissä.
Palvelulinjat jotka vievät ja hakevat kotiovelle...
Lähiöt, joissa hyvät palvelut
Puistot ja Näsijärvi Pyhäjärvi laivaliikenteineen..
MIINUSTA
tyhmät päättäjät jotka:
- pilaavat rannat
-antavat rakentaa kerrostalot seinät kiinni toisiinsa
- päiväkotien liian pieni henkilöstö
- suuret luokka koot
- hyvä-veli avustussysteemi, jolla ruokitaan puoluekaverin harrastuksia ja" työtä". (ihan rahaa avustuksina) - Hiano city
Mustamakkara, Näsijärvi, Kauppi, Pyynikki ja lentokenttä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592