mitä tämä on

Anti-jakinboas 11/9

''penttiperseenreikä
9.5.2011 08:46

Olen penttiperseenreikä alias jakinboas 11/9 kahden edellisen viestin yläpuolella olevan tekstin kirjoittaja. Olen asteikossa alempana muita, mutta hyväksyn sen, koska olen vasta aloittelija.

anssianaaliaukko
9.5.2011 13:33

Olen anssianaaliaukko ja en vielä omista jakinboas arvoa. Miten voin liittyä asteikkoon? ''

Onko toi jokin vapaamuurari järjestö tuo jakinboas ja sinne sitten liitytään ja saadaan asteikko arvot. Sen vielä ymmärrän, mutta miksi asteikolla 11 on ala asteikko arvot. Eikö muilla asteilla ole ala-asteikkoja esim plöö 2/ 4 tai plää 4/ 9 tai mitä vaan. Onko sattumaa että penttipersewenreijällä on noinkin hieno arvoasteikko kuin 11/9.
Itse en ole jakinboas, mutta olisi hauska tietää kuka on tuo jakinboas 11/1 eli koko järjestön pää vai nouseeko asteikko samalla lailla kuin oikeissa vapaamuurarijärjestöissä eli mitä korkeampi numero niin sitä suurempi 'paska'. oho siis tarkoitan herra.
Minä en osaa neuvoa kuinka saada jakinboas asteikon arvonimen tai numeron. Kysy penttiperseenreijältä.

9

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11/9 toukokuu

tänään on 9 . päivä vuonna 11

• Puustinen-Lihtinen

''http://yle.fi/alueet/tampere/2011/05/tutkija_epailee_obama-kuvan_aitoutta_2566035.html

Kuva kyllä naurattaa mutta kommenttisi ei.
      Katsos nyt tarkkaan tota kuvaa. Eikö Obaman pienuus pistä silmään. Hän on pieni päisin kaikista eli hänet on liitetty sinne jälkeenpäin vähän niinkuin Stalin poisti kuvista henkilöitä aikoinaan. Mitta suhteet kuvassa on perseestä vai onko Obama todellakin noin pieni päinen.
      HUIJAUS PALJASTUI. HÄVETKÄÄÄÄÄÄ ''
      Älä jakinboas 11/9 penttiperseenreikä liikaa ärsytä jenkkejä. Meillä tosin on naapurissa isoveli, mutta se ei ole hereillä vielä kun karhu nukkuu talviuniaan.

• sama 11

http://yle.fi/alueet/tampere/2011/05/tutkija_epailee_obama-kuvan_aitoutta_2566035.html

Kuva kyllä naurattaa mutta kommenttisi ei.
      Katsos nyt tarkkaan tota kuvaa. Eikö Obaman pienuus pistä silmään. Hän on pieni päisin kaikista eli hänet on liitetty sinne jälkeenpäin vähän niinkuin Stalin poisti kuvista henkilöitä aikoinaan. Mitta suhteet kuvassa on perseestä vai onko Obama todellakin noin pieni päinen.
      HUIJAUS PALJASTUI. HÄVETKÄÄÄÄÄÄ

• jakinboas 11/4

Olen visuaalisen journalismin asiantuntija. Katsokaa youtubesta The Boomerang by Elia Kazan ja sanokaa mitä tulee mieleen.

• inte R net

Internetin aikakaudella ihmiset tyhmentyvät entisestään, mitä yksinkertaisempi salaliittoteoria, sitä suositumpi siitä tulee. Edes yksinkertaisia fysikaalisia ilmiöitä ei kyetä ymmärtämään ja kaikki on trikkikuvia.
      Voiko tästä enää salaliitto teoria tästä yksinkertaistua. Verratkaa ny jumalauta päitten kokoa. Mutta jos nuo muut on viety katteleen ko Obama isolla alabamallaan vetää jotain, en sano mitä, ni jonnekki ja Hilary laittaa käden suulle, et härre gyyyyyyd mikä pääääääää.

• jakinboa 11/ 5

• Paappa Paatero

lopettakaa

• Rampe ja Naukkis

Lopetas kuule Paappa Paatero ite. Et sä oo mikään nettipoliisi.

• Paappa Paatero

Lopettakaa. Viimeinen varoitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe