Onkohan se rillipää-bussikuski kateellinen hyvänäköisille

Ylpeämies

Minä hyvän näkökyvyn omaava järki-mies usein ajattelen bussilla kulkiessani,
että onkohan se yks voimakaslinssinen likinäkönen rillipää-bussikuski kateellinen minulle, kun minulla on niin hyvät keenit että näköni on paljon parempi kuin sillä bussikuskilla. Vaikka se kuski sanookin voimakkaalla
äänellä PÄIVÄÄ ja OLKAA HYVÄ, niin varmaan hän saa täti-ihmisiltä irtopisteitä,
mutta ei hänen näköaisitinsa sillä parane.

7

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kollitar

Tuskinpa.
      Mitäs syytä sillä on olla sulle kateellinen, kun se saa naistakin paremmin kuin sä.

• jeiiiiiiiiii

Ylpeä mies joka varmaan ylpeilee myös suomenkielen taidoillaan=) mitä v****a on keenit XD

mut joo, ihan kiva provo, kun kirjoitat tätä samaa joka palstalle.

• Realist

Tuo nimimerkki "Ylpeämies" on varmaan joutunut rllipäisen
      bussikuskin komentelun kohteeksi, ja siksi äkäinen on.

• jaaha joo niin

Höpö höpö...

• Likinäkörillitär

Asia on juuri niinpäin, että ihmiset kadehtivat meitä erittäin likinäköisiä
      silmälasipäisiä älykkäitä tyyli-ihmisiä.
      Jo pikku koululaisena olin luokan silmälasipäinen hyvin menestyvä
      oppilas.

• Minä eräs hieno

Olen samaa mieltä. Me, joilla jo pikku koululaisena oli rillit, pärjäämme hienosti.

• rauhallinen ji

Olet itse kateellinen ihminen, sillä ei kai tuollaista edes keksisi kirjoittaakkaan jos ei itsellä ole ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4670
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      112
      3870
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      190
      3700
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      70
      2113
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1182
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      154
      1131
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1034
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe