Minä hyvän näkökyvyn omaava järki-mies usein ajattelen bussilla kulkiessani,
että onkohan se yks voimakaslinssinen likinäkönen rillipää-bussikuski kateellinen minulle, kun minulla on niin hyvät keenit että näköni on paljon parempi kuin sillä bussikuskilla. Vaikka se kuski sanookin voimakkaalla
äänellä PÄIVÄÄ ja OLKAA HYVÄ, niin varmaan hän saa täti-ihmisiltä irtopisteitä,
mutta ei hänen näköaisitinsa sillä parane.
Onkohan se rillipää-bussikuski kateellinen hyvänäköisille
7
187
Vastaukset
- kollitar
Tuskinpa.
Mitäs syytä sillä on olla sulle kateellinen, kun se saa naistakin paremmin kuin sä. - jeiiiiiiiiii
Ylpeä mies joka varmaan ylpeilee myös suomenkielen taidoillaan=) mitä v****a on keenit XD
mut joo, ihan kiva provo, kun kirjoitat tätä samaa joka palstalle. - Realist
Tuo nimimerkki "Ylpeämies" on varmaan joutunut rllipäisen
bussikuskin komentelun kohteeksi, ja siksi äkäinen on.- jaaha joo niin
Höpö höpö...
- Likinäkörillitär
Asia on juuri niinpäin, että ihmiset kadehtivat meitä erittäin likinäköisiä
silmälasipäisiä älykkäitä tyyli-ihmisiä.
Jo pikku koululaisena olin luokan silmälasipäinen hyvin menestyvä
oppilas.- Minä eräs hieno
Olen samaa mieltä. Me, joilla jo pikku koululaisena oli rillit, pärjäämme hienosti.
- rauhallinen ji
Olet itse kateellinen ihminen, sillä ei kai tuollaista edes keksisi kirjoittaakkaan jos ei itsellä ole ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252618Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162466Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup242020Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581953Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua271510Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3081259- 601053
- 2581023
- 53960
- 146923