Minä hyvän näkökyvyn omaava järki-mies usein ajattelen bussilla kulkiessani,
että onkohan se yks voimakaslinssinen likinäkönen rillipää-bussikuski kateellinen minulle, kun minulla on niin hyvät keenit että näköni on paljon parempi kuin sillä bussikuskilla. Vaikka se kuski sanookin voimakkaalla
äänellä PÄIVÄÄ ja OLKAA HYVÄ, niin varmaan hän saa täti-ihmisiltä irtopisteitä,
mutta ei hänen näköaisitinsa sillä parane.
Onkohan se rillipää-bussikuski kateellinen hyvänäköisille
7
220
Vastaukset
- kollitar
Tuskinpa.
Mitäs syytä sillä on olla sulle kateellinen, kun se saa naistakin paremmin kuin sä. - jeiiiiiiiiii
Ylpeä mies joka varmaan ylpeilee myös suomenkielen taidoillaan=) mitä v****a on keenit XD
mut joo, ihan kiva provo, kun kirjoitat tätä samaa joka palstalle. - Realist
Tuo nimimerkki "Ylpeämies" on varmaan joutunut rllipäisen
bussikuskin komentelun kohteeksi, ja siksi äkäinen on.- jaaha joo niin
Höpö höpö...
- Likinäkörillitär
Asia on juuri niinpäin, että ihmiset kadehtivat meitä erittäin likinäköisiä
silmälasipäisiä älykkäitä tyyli-ihmisiä.
Jo pikku koululaisena olin luokan silmälasipäinen hyvin menestyvä
oppilas.- Minä eräs hieno
Olen samaa mieltä. Me, joilla jo pikku koululaisena oli rillit, pärjäämme hienosti.
- rauhallinen ji
Olet itse kateellinen ihminen, sillä ei kai tuollaista edes keksisi kirjoittaakkaan jos ei itsellä ole ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522973Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969