ettei tule suonikohjuja kaulaan?
Illan neuvo hyvässä hengessä. ;-)
Kannattaa löysätä nutturaa,
5
112
Vastaukset
Ahaa...onks sulla pipo kireellä vai?;)
Mulla harvemmin on nutturaa, tuskin koskaan...yleensäkin on aika lyhyet hiukset, niin ei kiristä mistään kohdasta...kaik ruuvit on sopivan löyhällä.;DDD- Milnen lehmä*
Äläpä käännä kehoitusta takaisin?
Hahaa, paskat niistä suonikohjuista mut se silmien vinoon vetäminen.. siis onks maailmassa oikeesti niin paljon kiinalaisia vai voiko osan siitä vinosilmäporukasta laittaa kireitten nutturoitten piikkin?
Ei sillä et mulla olis mitään kiinalaisia vastaan, tuli vaan mieleen.- :D
Onneks mä en saa hiuksiani nutturalle.
- Uusi ammatti
Mä meen heti huomenna irtisanomaan itseni ja sit työkkäriin ilmoittamaan uuden ammattini.
Suonikohju-uhkan tarkastaja. Koska jos nuttura tekee niitä kaulaan, niin silloinhan jalkojen suonikohjut johtuu tiukoista pikkareista!!
-"Noniin pikkurouva, koitetaanpa hieman teidän sääriänne,,,!"
-"Aijjai, selvästi suonikohjujen uhka olemassa! Otetaanpas ne pikkuhousut pois,,,"
;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786