Mainostenjakaja tunkeutui asuntoon ja vaati

itsepintaisesti seks

6

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelan täti

Eikö näille kultamunille voitaisi korvata yhteisistä varoista lampaita tai tekopilluja, niin ahdistelut jäisivät vähemmälle.

• OxennusIranIrak

Tässähän melkein hyyssäreiden toive toteutui. Rikastuttaminen melkein onnistui.

• KIITOS ei

Antakaa sille Astrid Asteroidin osoite niin saa mitä on tilannut.

• Yksittäistapaus. En ole ennen kuullut moisesta.

200m päähän vastatuuleen Menneniltä tuoksuvat gentlemannit, joiden hiukset on kammattu ojennukseen kahdella litralla valasölyä ja vaatteet ostettu Harroldsista ovat tälle likaiselle rasisti-juoppo-vaimonhakkaaja-ryysyläiskansalle kateudenkohde ja siksi tuollaisia perättömiä uutisia levitellään.

• KysynVaan-76

Minä kun olen aikaisempien täällä käytyjen keskusteluiden perusteella ymmärtänyt että nuo ulkomaalaiset vaan raiskaavat suoraan sen enempää kyselemättä kaikesta vastarinnasta huolimatta. Mutta tuo tekijähän oli lähinnä säälittävä, halaili väkisin ja vonkasi sinnikkäästi seksiä. Ihan kuin moni mies loppuillan "kunnossa" ravintolassa vähän ennen valomerkkiä...

• tämä olikin

yksittäistapaus.

Ei saa yleistää koskemaan kaikkia ählyjä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3474
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      403
      2757
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2718
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1827
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1457
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1350
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      88
      1077
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1066
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      80
      943
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      30
      868
    Aihe