Suomenratsut ry:n aluekerho Työhevosharrastajat järjestää Nurmeksen Kuokanvaarassa (Pohjois-Karjala) Työvaljastus- ja peltotyökurssin 28.-29.5.2011. Kurssilla opetellaan erilaiset työvaljastukset ja muokataan pelto laitumeksi hevosvoimin (kyntö, lannanajo, karhitseminen yksiköllä ja parilla, kylvökoneella ajo sekä jyrääminen) sekä laitetaan peruna hevosen avulla. Kurssimaksu 70 € (sis. mm. ruuat, opetuksen ja vakuutuksen) majoitus (10 €/yö) Pääohjaajana Eino Leikas. Ei vaadita aikaisempaa kokemusta!
TIEDUSTELUT ja ilmoittautumiset minulle sähköpostitse osoitteeseen maiju.okkonen/luukku.com mahd. pian. :)
Tunnelmia aikaisemmilta kursseilta facebook-ryhmästä "Kuokanvaaran Työhevoskurssit" sekä infoa osoitteesta www.anssimikaelokkonen.com.
Tervetuloa!
Työhevoskurssi!
Myristicae
0
226
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996