Michelinhän kestää hyvin ja vierintävastus on pieni. Mietin onko nää misukan halpismerkit ominaisuuksiltaan samanlaisia? Bf goodrich renkaalla oli ainakin TM testissä pieni vierintävastus. Kokemuksia kestävyydestä ja polttoaineenkulutuksesta näillä halpismerkeillä kellään? Muilla ominaisuuksilla ei mulle ole kesärenkaassa merkitystä. Kleberit ainakin sais hyvin halvalla.
michelinin halpismerkit: kleber, bf goodrich ominaisuudet?
63
19717
Vastaukset
- Aameeriikan rengas
itselläni on ollut hyvä kokomus Bf Goodrich renkaista(ei kovinkaan halpa), mutta näitä ei parane verrata Goodridge halpisrenkaisiin.
- Goodridge
Michelin osti aikoinaan jenkkiläisen Uniroyal Goodrichin ja siitä kaupasta jäi jäljelle tuotemerkki BF Goodrich. Nykyisin Suomeen tulevat BF Goodrichit paistetaan Intian tehtaalla. BF Goodrichin jenkkitehtaat on jo yhtä lukuunottamatta lopetettu.
Uniroyal taas on nykyisin Continentalin halpismerkki Euroopassa sen ostettua Uniroyalin nimellä olleet Euroopan liiketoiminnat. Veikkaan että Uniroyalin Suomeen tuotavat mallit paistellaan Romanian tehtaalla.
Goodridge on Delticomin jälleenmyymä kiinalaisen rengastehtaan Hangzhou Zhongch valmistama rengas.
Kyllä nämä kolme merkkiä Uniroyal, BF Goodrich ja Goodridge painii aika tasaväkisillä sijoilla halpismerkkien markkinoilla.- ...
Ei siinä Continentalin romanian tehtaassa ole mitään vikaa, itsellä ollut yhdet continentalit jotka oli tehty nimenomaan romaniassa, ja ne oli todella hyvät renkaat. Mitä tulee noihin halpamerkkeihin, niin en ole koskaan itse niitä suosinut, Nokia, Michelin ja Continental on olleet merkit aina.
Renkaat on autossa se osa-alue josta ei voi säästää ilman että turvallisuus kärsii. Kiinalaisia renkaita en suosittele edes naapurin ämmälle, koska se voi tulla vesiliirrossa oman auton keulaan jonain kauniina päivänä. - BFGdfgsfdgfdg
Ostin juuri Suomesta BFGoodrichin renkaat, ja kyllä niissä ainakin lukee Made in U.S.A.
- vrlbltbeh
BFGdfgsfdgfdg kirjoitti:
Ostin juuri Suomesta BFGoodrichin renkaat, ja kyllä niissä ainakin lukee Made in U.S.A.
ja vastapainoks mulla on goodyear renkaat made in japan.Eagle nct5 215/50/17"
- osssss
... kirjoitti:
Ei siinä Continentalin romanian tehtaassa ole mitään vikaa, itsellä ollut yhdet continentalit jotka oli tehty nimenomaan romaniassa, ja ne oli todella hyvät renkaat. Mitä tulee noihin halpamerkkeihin, niin en ole koskaan itse niitä suosinut, Nokia, Michelin ja Continental on olleet merkit aina.
Renkaat on autossa se osa-alue josta ei voi säästää ilman että turvallisuus kärsii. Kiinalaisia renkaita en suosittele edes naapurin ämmälle, koska se voi tulla vesiliirrossa oman auton keulaan jonain kauniina päivänä.Joko uudessa contissa pyssyy nastat kiinni.
Conti 2 aika uudet joutu nyppimään kesärenkaiksi vaikka pintaa reilusti oli jäljellä.
Aina katsastus reputti.
Siin kokemus kalliista renkaasta.
Marangoni 4ice kokonaisuutena käytössä parempi. - sitroen.
BFGdfgsfdgfdg kirjoitti:
Ostin juuri Suomesta BFGoodrichin renkaat, ja kyllä niissä ainakin lukee Made in U.S.A.
Saahan niissä lukea mitä vain.
1963 kävimme luokkaretkellä mm Nokialla. Siellä poistettiin muotista henkilöauton renkaita. Niissä oli teksti "Avon Made in Ireland".
Kymmenkunta muutakin vastaavaa huijausta tiedän.
Mihinkään et voi oikeasti luottaa, kaikki huijaa! - halvalla
BF GOODRICH talvirenkaat on made in russia
- Ostin tänään
BFGoodrichin renkaat ja niissä luki made in russia
- Ostaiskohan
Minkähän laiset nuo BF Goodrichin talvi renkaat ovat meinasin ostaa semmoset ?
- tinksiukko
Ei kyllä huonoa sanottavaa noista BFGoodrich g-Force Stud nastoista.
Vaimon autoon ostettiin sellaset muutama vuosi sitten, kuluu tasaisesti, pitoa löytyy yllättävän paljon ja parasta tässä kaikessa että on muuten pirun hiljaiset.
Ittellä viime talvena oli GoodYear GltraGrip:it ja nämä olivat paljon äänekkäämmät BFGoodrich:n verrattuna.
Joten kävin sitten tänään ostamassa samanmoiset BFGoodrich:t itselleni kanssa. - fakta tieto
tinksiukko kirjoitti:
Ei kyllä huonoa sanottavaa noista BFGoodrich g-Force Stud nastoista.
Vaimon autoon ostettiin sellaset muutama vuosi sitten, kuluu tasaisesti, pitoa löytyy yllättävän paljon ja parasta tässä kaikessa että on muuten pirun hiljaiset.
Ittellä viime talvena oli GoodYear GltraGrip:it ja nämä olivat paljon äänekkäämmät BFGoodrich:n verrattuna.
Joten kävin sitten tänään ostamassa samanmoiset BFGoodrich:t itselleni kanssa.No ainakin pidoltaan ovat surkeat.
- tinksiukko
fakta tieto kirjoitti:
No ainakin pidoltaan ovat surkeat.
Helposti noilla on normikeleissä/ajonopeuksissa pärjännyt.
Ja eipä ole täällä yllättämään päässyt että pito olisi yht'äkkiä hävinnyt. - Anonyymi
tinksiukko kirjoitti:
Ei kyllä huonoa sanottavaa noista BFGoodrich g-Force Stud nastoista.
Vaimon autoon ostettiin sellaset muutama vuosi sitten, kuluu tasaisesti, pitoa löytyy yllättävän paljon ja parasta tässä kaikessa että on muuten pirun hiljaiset.
Ittellä viime talvena oli GoodYear GltraGrip:it ja nämä olivat paljon äänekkäämmät BFGoodrich:n verrattuna.
Joten kävin sitten tänään ostamassa samanmoiset BFGoodrich:t itselleni kanssa.Talven 2019-2020 kokemuksella BFGoodrich g-Force Stud renkaista: Ovat todella hiljaiset. Pito jäällä yllättävän hyvä vaikka nastoja ei ole paljoa. Ajotuntuma lumella ei ole ihan parasta luokkaa eli ei voi ajaa niinkuin nokialaisilla "pidon rajalla". Samoin äärimmäisen liukkaalla piti pudottaa hieman nopeutta mitä ei olisi tarvinnut tehdä uusinta suunnittelua olevilla renkailla. Nastoja irtosi eturenkaista muutamia mitä ei ole tapahtunut muilla merkeillä vuosiin. Tosin autoni on aika painava joten saattaa sekin vaikuttaa. Kyllä saattaisin ostaa uudestaankin BFGoodrich g-Force Stud renkaat mutta harkitsisin myös gislavedin ja nordmanin renkaita. Hintaluokka on näissä kaikissa vain puolet mitä ns. merkkirengas uutuudet maksavat. Kiinalaisia ei kannata ostaa.
- osssss
Onhan marangoni myös misukan merkki nykyään.4 isessä samä kuvio kuin vanhemmassa misukassa.
Ainakin nastat pysyy ja kestää monet talvet.Jäävetopito ei ole parhaimmasta päästä...Ainakaan kun contiin vertaa.
Onkohan tuo sama rengas kuin 2006 misukka? - Eipäs tuomita
Marangoni talvirenkkaasta sen verran että oli käytetyssä autossa alla ja oletin niiden olevan aivan kuraa mutta pakko oli myöntä että pitivät ihan kuten testivoittaja omam aut nokialaisetkin joten eipä aina voi testsjä ja vain halparenakita moittia ilman todellista koeajoa pidemmän kaavan mukaan ekri keleissä. Vaimon pikkuautoss aoli ne marangonit joilla ei muka tee mitään .
- osssss
Kyllä noilla toimeen tulee ja nastat pysyy talvesta toiseen.Ja alle 400e kierros alle..
- Kuljetusxx
Renkaat on autossa se osa-alue josta voi hyvin säästää ilman että turvallisuus kärsii. (8 miljoonan kilometrin omakohtaisella kokemuksella.) Testivoittajan ja halvimman renkaan välillä on käytännössä vain mitätön marginaalinen ero. Turvallisuus määritellään aivan muilla aspekteilla!
- Anonyymi
8 miljoonaa ajokilometriä?? Vedän hatusta ja arvelen sinun olevan 55 vuotias kuljetusalan ammattilainen, taksimies ehkä. Olet saanut kortin 18 vuotiaana, joten sinulla on ollut kortti 37 vuotta. Oletetaan että olet koko ikäsi ajanut kuutena päivänä viikossa, 12 kuukautta vuodessa. Tekee 216216 vuodessa, 18018km kuukaudessa ja 750km päivässä. Olet rautainen ammattilainen ja olet tehnyt 12 tuntisia päiviä, joka ainut viikko. En tiedä millainen auto sinulla on, mutta sinun on täytynyt pitää keskinopeutta 63km/h 12 tuntia päivässä ajaaksesi 37 vuodessa tuon 8 miljoonaa km. Ilman taukoja,ilman lomia, vain yksi vapaapäivä viikossa... Nostan hattua!! Itse olen juuri kuljettajan työni lopettanut 40 vuotta erilaisia autoja ohjastettuani, enkä omat ajoni mukaanlukien saanut ajettua kuin 2,8 miljoonaa.
- 32534643
Vierintävastukseltaan nämä Michelinin halpismerkit keskitasoa, sijoilla 10 ja 11 autobildin tämän vuoden 20 renkaan testissä. Merkkirenkaista esim Hankookilla, Continentalilla ja Pirellillä kuluu enemmän polttoainetta.
Kulutuskestoltaan nämä kaksi kuuluvat parempien joukkoon, 20 renkaan Autobild 2018 testissä 8 rengasta erottui muista hyvällä kestolla. BF Goodrich sijalla 3 (45tkm) ja Kleber sijalla 5 (42tkm). Yli 40tkm kesto voidaan jo pitänä hyvänä, 8/20 pääsi tähän tulokseen.- lipsuulipsuu
Michelin halpisbrändeineen kuuluu testien mukaan pitkien jarrutusmatkojen sarjaan, Michelin Auto Bildin 2018 testissä sijalla 15/20 pito-ominaisuuksissa.
- 4363634
lipsuulipsuu kirjoitti:
Michelin halpisbrändeineen kuuluu testien mukaan pitkien jarrutusmatkojen sarjaan, Michelin Auto Bildin 2018 testissä sijalla 15/20 pito-ominaisuuksissa.
Tiedetään jo että olet ojassa ellei sinulla ole alla pidoltaan parhaat renkaat, ei tarvi 35:ttä kertaa mainita sitä täällä.
- misukkaluistaa
4363634 kirjoitti:
Tiedetään jo että olet ojassa ellei sinulla ole alla pidoltaan parhaat renkaat, ei tarvi 35:ttä kertaa mainita sitä täällä.
Pito on renkaan tärkein ominaisuus. Huonot valmistajat ja huonot autoilijat ovat valmiita tinkimään siitä.
Rengaspalstalla on aina syytä muistuttaa renkaan tärkeimmästä ominaisuudesta, eikä siihen vaikuta se kuinka kiusallista se on sinulle. - Rullatestiei
Mitään muuta hyvää noissa renkaissa ei ole kuin mahdollinen kestävyys. Michelinikin lupasi jopa 45tkm, niin vaan 34tkm ajettuna olivat saavuttaneet 1,6mm sakkorajan.
- 545354
Rullatestiei kirjoitti:
Mitään muuta hyvää noissa renkaissa ei ole kuin mahdollinen kestävyys. Michelinikin lupasi jopa 45tkm, niin vaan 34tkm ajettuna olivat saavuttaneet 1,6mm sakkorajan.
Saman verran muidenkin renkaiden käyttökilometrit lyhenee Suomen karheilla asvalteilla verrattuna vaikka Saksan teillä. Esim Nokian kesto luvattu 32tkm, siitäkin voi Suomessa hyvin vähentää tuon saman 11tkm karhean asvaltin takia. 21tkm vastaa omien kokemustenkin mukaan Nokian renkaiden käytännön kestoa Suomen teillä.
- 15-20
545354 kirjoitti:
Saman verran muidenkin renkaiden käyttökilometrit lyhenee Suomen karheilla asvalteilla verrattuna vaikka Saksan teillä. Esim Nokian kesto luvattu 32tkm, siitäkin voi Suomessa hyvin vähentää tuon saman 11tkm karhean asvaltin takia. 21tkm vastaa omien kokemustenkin mukaan Nokian renkaiden käytännön kestoa Suomen teillä.
Hankookin kinergy ecoilla pääsi 55 000km kunnes hylkypykälissä. Muutenkin hiljainen huippurengas joissa myös pitoa toisin kuin ranskankurassa.
Mielikuvituksessa vähennellyt kilometrit eivät vastaa omia oikeita kokemuksia ja mittarin näyttämiä kilometrejä. - Eimerkitystä
545354 kirjoitti:
Saman verran muidenkin renkaiden käyttökilometrit lyhenee Suomen karheilla asvalteilla verrattuna vaikka Saksan teillä. Esim Nokian kesto luvattu 32tkm, siitäkin voi Suomessa hyvin vähentää tuon saman 11tkm karhean asvaltin takia. 21tkm vastaa omien kokemustenkin mukaan Nokian renkaiden käytännön kestoa Suomen teillä.
Sama Continentaaleissa n.23tkm pääsin. Saksassa tullut autobaanalla ajettua, alla vuokra-auto KIA. Kia ei kaiken hiljaisin ole, alla ei ollut mitkään testivoittajat, niin meni kuin sukkasillaan. Tien pintalaatu aivan toinen verrattuna suomeen. Tavallisissa kipoissa suomessa aivan sama onko rengas db 67 vai 72db. Sama jollotus.
- 3654634634
Yksittäistapauksia löytyy aina. Omissa Michelin Energyissä 5,5mm pintaa jäljellä 4 kesän jälkeen. En tarkkaa km-määrää tiedä mutta yli 20tkm ainakin ajettu. 7,7mm taitaa olla uutena joten eivät paljon kulu. Tällä menolla menee yli 50tkm.
- saltep
3654634634 kirjoitti:
Yksittäistapauksia löytyy aina. Omissa Michelin Energyissä 5,5mm pintaa jäljellä 4 kesän jälkeen. En tarkkaa km-määrää tiedä mutta yli 20tkm ainakin ajettu. 7,7mm taitaa olla uutena joten eivät paljon kulu. Tällä menolla menee yli 50tkm.
Kumma että noin tarkka kulumisen ja kilometrien laskija ei sitten kuitenkaan katso mittarista tarkkoja kilometrejä omista misukoistaan. Mutuilemalla ja fanittamalla käyttämäänsä merkkiä tulee helposti laittaneeksi lapinlisää kilometrikestoon.
Kesä ei muuten ole mikään mittayksikkö. - Rikkajalapiomuruille
3654634634 kirjoitti:
Yksittäistapauksia löytyy aina. Omissa Michelin Energyissä 5,5mm pintaa jäljellä 4 kesän jälkeen. En tarkkaa km-määrää tiedä mutta yli 20tkm ainakin ajettu. 7,7mm taitaa olla uutena joten eivät paljon kulu. Tällä menolla menee yli 50tkm.
Ennen 50tkm ne ovat murentuneet ja halkeilleet alle. Niillä ei ikinä pääse 50tkm.
- Cruzeideri
saltep kirjoitti:
Kumma että noin tarkka kulumisen ja kilometrien laskija ei sitten kuitenkaan katso mittarista tarkkoja kilometrejä omista misukoistaan. Mutuilemalla ja fanittamalla käyttämäänsä merkkiä tulee helposti laittaneeksi lapinlisää kilometrikestoon.
Kesä ei muuten ole mikään mittayksikkö.Minulla on tarkka kilometriluku, kun ajanut yhtä soittoa ilman vaihtoja ja vaihdon kilometrit ylhäällä. Noin 24tkm ajettu ja pintaa noin 5 milliä jäljellä. Mitään tarkkaa millimittaria ei tosin ole, mutta viimeksi parieuroisesta upposi hopeareunus kokonaan ja vähän jäi yli.
Eli sinne 1,6 milliin mennessä näyttää kilometrejä tulevan yli 50 000.
Ja yksi pitkä talvi takana, se ilmeisesti kuluttaa rengasta vielä nopeammin. Riippuen toki tienpinnastakin.
Sehän tässä toki vielä jää nähtäväksi, että mihin tahtiin loppu pinta kuluu? Jos kumi alkaa kovettua, niin kuluminenkin voinee hidastua. Ja jos vielä pakkanen kuluttaa nopeammin, niin jatkossa kun en enää talvia noilla aja, niin ties vaikka pääsisin reilusti yli 50tkm? - Cruzeideri
Rikkajalapiomuruille kirjoitti:
Ennen 50tkm ne ovat murentuneet ja halkeilleet alle. Niillä ei ikinä pääse 50tkm.
Ei muuten pientäkään merkkiä murentumista tai halkeiluista CrossClimateissa toistaiseksi. Kuin upouudet kyljet.
Eihän noita Misukoita enää kukaan ostaisi, jos ne aina pettäisivät kestossa, minkä pitäisi olla niiden suurin valtti. - hupsista.vaan
Cruzeideri kirjoitti:
Ei muuten pientäkään merkkiä murentumista tai halkeiluista CrossClimateissa toistaiseksi. Kuin upouudet kyljet.
Eihän noita Misukoita enää kukaan ostaisi, jos ne aina pettäisivät kestossa, minkä pitäisi olla niiden suurin valtti.Pitäisi olla, vaan kun ei ole. Loppuun poljetut vatipään CrossClimaksit näyttää uudelta, kun se tumputtaa absin pihalla mähmänsä pitkin fetissien kylkiä. Eikä juuri kukaan osta kalliita häntäpään kumeja. Misukan kehitysjuna meni jo.
- mitesnytnäin
Nankang Sportnex AS-2 on Tekniikan Maailman (8/2016) kesärengastestin todellinen menestyjä, joka pärjäsi erittäin hyvin huomattavasti kalliimpien merkkirenkaiden joukossa. Lopputuloksessa arvosanaero Nankangin ja Michelinin välillä on vain 0,4 pistettä. Nankang saa kouluarvosanaksi 8,1 ja Michelin 8,5. Ero on häilyvän pieni.Tulos on herkkua kaikille autoilijoille, jotka haluavat ostaa kesärenkaat edullisemmin ja luottaa siihen, että saavat turvalliset renkaat. Tekniikan Maailman testissä korostuu ensisijaisesti kesärenkaiden turvallisuus. Nankang saa kehuja erityisesti turvallisuuteen liittyvissä osatekijöissä, kuten märkäpidossa sekä ajettavuudessa kuivalla.Nankangin jarrupito märällä on hyväNankangin jarrupito märällä saa arvosanaksi 9. kun taas esimerkiksi Michelinin tulos on 8. Myös jarrutuksessa kuivalla Nankang on parempi kuin Michelin. Ajettavuuspidossa märällä sekä ajettavuudessa kuivalla Nankang ja Michelin saavat samat arvosanat.
- LingLong
Cruzeideri kirjoitti:
Minulla on tarkka kilometriluku, kun ajanut yhtä soittoa ilman vaihtoja ja vaihdon kilometrit ylhäällä. Noin 24tkm ajettu ja pintaa noin 5 milliä jäljellä. Mitään tarkkaa millimittaria ei tosin ole, mutta viimeksi parieuroisesta upposi hopeareunus kokonaan ja vähän jäi yli.
Eli sinne 1,6 milliin mennessä näyttää kilometrejä tulevan yli 50 000.
Ja yksi pitkä talvi takana, se ilmeisesti kuluttaa rengasta vielä nopeammin. Riippuen toki tienpinnastakin.
Sehän tässä toki vielä jää nähtäväksi, että mihin tahtiin loppu pinta kuluu? Jos kumi alkaa kovettua, niin kuluminenkin voinee hidastua. Ja jos vielä pakkanen kuluttaa nopeammin, niin jatkossa kun en enää talvia noilla aja, niin ties vaikka pääsisin reilusti yli 50tkm?Koitahan nyt taas päättää vajakki vaihtojasi, yhtäsoittoa ajettu vaihtamatta ja vaihdon kilometrit ylhäällä. Vajakkimme vaihtoi siis kilometrejä. Oli pelkkää lapinlisää kilometrit. Parasta kuitenkin se, juovuspäissään keväällä puhui misukoidensa olevan miltei vaihtokunnossa ja Nexenit seuraavaksi tulossa alle. Sitten alkaa ulina kun joku tiesi näin hänen kirjoittaneen. Joka tapauksessa 50tkm ei toteudu.
- Nämä.pitää.olla
Cruzeideri kirjoitti:
Minulla on tarkka kilometriluku, kun ajanut yhtä soittoa ilman vaihtoja ja vaihdon kilometrit ylhäällä. Noin 24tkm ajettu ja pintaa noin 5 milliä jäljellä. Mitään tarkkaa millimittaria ei tosin ole, mutta viimeksi parieuroisesta upposi hopeareunus kokonaan ja vähän jäi yli.
Eli sinne 1,6 milliin mennessä näyttää kilometrejä tulevan yli 50 000.
Ja yksi pitkä talvi takana, se ilmeisesti kuluttaa rengasta vielä nopeammin. Riippuen toki tienpinnastakin.
Sehän tässä toki vielä jää nähtäväksi, että mihin tahtiin loppu pinta kuluu? Jos kumi alkaa kovettua, niin kuluminenkin voinee hidastua. Ja jos vielä pakkanen kuluttaa nopeammin, niin jatkossa kun en enää talvia noilla aja, niin ties vaikka pääsisin reilusti yli 50tkm?Ei kelpaa mikään mutu kolikkomittari. Kalibroitu rengasliikkeen mittari käy. Lisäksi oltava renkaiden ostokuitti, alle laitoin päivämäärä tarkoin kilometrein asentajan todistuksella, sinetöidyt mutterit/pultit. Sinetöity mittaristo valokuvien kanssa. Tarkka ajopäiväkirja, sääolosuhteet. Automerkki. Muuten ei mitään painoarvoa jutullasi.
- makkijavelli
Nämä.pitää.olla kirjoitti:
Ei kelpaa mikään mutu kolikkomittari. Kalibroitu rengasliikkeen mittari käy. Lisäksi oltava renkaiden ostokuitti, alle laitoin päivämäärä tarkoin kilometrein asentajan todistuksella, sinetöidyt mutterit/pultit. Sinetöity mittaristo valokuvien kanssa. Tarkka ajopäiväkirja, sääolosuhteet. Automerkki. Muuten ei mitään painoarvoa jutullasi.
Asentajan rippitodistus unohtui.
Omilla kokemuksilla ei ole mitään painoarvoa. - Cruzeideri
LingLong kirjoitti:
Koitahan nyt taas päättää vajakki vaihtojasi, yhtäsoittoa ajettu vaihtamatta ja vaihdon kilometrit ylhäällä. Vajakkimme vaihtoi siis kilometrejä. Oli pelkkää lapinlisää kilometrit. Parasta kuitenkin se, juovuspäissään keväällä puhui misukoidensa olevan miltei vaihtokunnossa ja Nexenit seuraavaksi tulossa alle. Sitten alkaa ulina kun joku tiesi näin hänen kirjoittaneen. Joka tapauksessa 50tkm ei toteudu.
Traaginen elämä sulla.
- Sateenkaari
makkijavelli kirjoitti:
Asentajan rippitodistus unohtui.
Omilla kokemuksilla ei ole mitään painoarvoa.Niin unohtui ja myös hyvä olla tässä tapauksessa asentajan sukupuoli ja seksuaalinensuuntaus.
- LingLong
Cruzeideri kirjoitti:
Traaginen elämä sulla.
Ihan tämä on sinun elämääsi.
- Cruzeideri
LingLong kirjoitti:
Ihan tämä on sinun elämääsi.
Et ole minä oikeasti. Yritä ymmärtää, niin pääset rakentamaan omaa persoonaasi.
- laitas.korkki.kiinni
Cruzeideri kirjoitti:
Et ole minä oikeasti. Yritä ymmärtää, niin pääset rakentamaan omaa persoonaasi.
Nyt on päästy mielenterveysongelmien puitteissa uusiin ulottuvuuksiin ja ylletty jopa parodiahorisontin tuolle puolen. Luuletko oikeasti että joku luulee olevansa sinä? Sinä, palstojen halveksituin hyypiö.
- Cruzeideri
laitas.korkki.kiinni kirjoitti:
Nyt on päästy mielenterveysongelmien puitteissa uusiin ulottuvuuksiin ja ylletty jopa parodiahorisontin tuolle puolen. Luuletko oikeasti että joku luulee olevansa sinä? Sinä, palstojen halveksituin hyypiö.
Jatka vain, kyllä se siitä.
- Etkötunnistatarinoitasi
Cruzeideri kirjoitti:
Et ole minä oikeasti. Yritä ymmärtää, niin pääset rakentamaan omaa persoonaasi.
Ei kukaan niin ole väittänyt. Nämä on vain kertomuksistasi suomi24 rengaspalstalla.
- Hylätty.Vastaus
Cruzeideri kirjoitti:
Ei muuten pientäkään merkkiä murentumista tai halkeiluista CrossClimateissa toistaiseksi. Kuin upouudet kyljet.
Eihän noita Misukoita enää kukaan ostaisi, jos ne aina pettäisivät kestossa, minkä pitäisi olla niiden suurin valtti.Omilla kokemuksilla ei ole painoarvoa.
- Hylätty.Vastaus
Cruzeideri kirjoitti:
Minulla on tarkka kilometriluku, kun ajanut yhtä soittoa ilman vaihtoja ja vaihdon kilometrit ylhäällä. Noin 24tkm ajettu ja pintaa noin 5 milliä jäljellä. Mitään tarkkaa millimittaria ei tosin ole, mutta viimeksi parieuroisesta upposi hopeareunus kokonaan ja vähän jäi yli.
Eli sinne 1,6 milliin mennessä näyttää kilometrejä tulevan yli 50 000.
Ja yksi pitkä talvi takana, se ilmeisesti kuluttaa rengasta vielä nopeammin. Riippuen toki tienpinnastakin.
Sehän tässä toki vielä jää nähtäväksi, että mihin tahtiin loppu pinta kuluu? Jos kumi alkaa kovettua, niin kuluminenkin voinee hidastua. Ja jos vielä pakkanen kuluttaa nopeammin, niin jatkossa kun en enää talvia noilla aja, niin ties vaikka pääsisin reilusti yli 50tkm?Ei kelpaa, ei todisteita ja hyväksyttyjä mittausvälineitä.
- Cruzeideri
Etkötunnistatarinoitasi kirjoitti:
Ei kukaan niin ole väittänyt. Nämä on vain kertomuksistasi suomi24 rengaspalstalla.
Kannattaisi ennemmin kokeilla penispumppua. Ai niin, olet varmasti jo kokeillutkin, mutta tulos jäi katkeraksi.
- tottamitäkerrotaan
Cruzeideri kirjoitti:
Kannattaisi ennemmin kokeilla penispumppua. Ai niin, olet varmasti jo kokeillutkin, mutta tulos jäi katkeraksi.
Sinulla siis on _aina_ kikkelit mielessä. Vieläpä muiden miesten kikkelit.
- 3254634634
saltep kirjoitti:
Kumma että noin tarkka kulumisen ja kilometrien laskija ei sitten kuitenkaan katso mittarista tarkkoja kilometrejä omista misukoistaan. Mutuilemalla ja fanittamalla käyttämäänsä merkkiä tulee helposti laittaneeksi lapinlisää kilometrikestoon.
Kesä ei muuten ole mikään mittayksikkö.Kuten sanoin, yksittäistapauksia löytyy aina eikä niillä ole merkitystä. Siksi sillä ei ole merkitystä vaikka minulla olisi metrilleen ajomäärä kirjattuna. Lähinnä rengastesteissä saa vertailukelpoisia arvoja koska niissä kulutetaan renkaita samalla tavalla.
Omat kokemukset lähinnä vahvistavat sen että Energy on erittäin kestävä. Kestävin merkkirenkaista ja vain Fuldan halpis näyttää olevan kestävämpi.
Jos miettii keskustelun aihetta ja aloittajan vaatimuksia kestosta ja matalasta vierintävastuksesta. Niin onhan Michelin Energy silloin täysin ylivoimainen. Muista kestävistä, Fuldalla ja Falkenilla korkeimpia vierintävastuksia. Michelinin kakkosbrändi BF Goodrich lähimpänä, lähes yhtä kestävä kuin Energy mutta vierintävastus menee keskitason paikkeille. - Homostelu.palstalle.mene
Cruzeideri kirjoitti:
Kannattaisi ennemmin kokeilla penispumppua. Ai niin, olet varmasti jo kokeillutkin, mutta tulos jäi katkeraksi.
Siitä puhe mistä puute. Älä tänne tule kertomaan penispumpuistasi. Näinhän aina sinulla käy, muuta et keksi, joten pippeli esille. Kaikki kyllä tietää homoutesi, joten voit olla tuomatta sitä esiin.
- Hylätyt.Vastaukset
3254634634 kirjoitti:
Kuten sanoin, yksittäistapauksia löytyy aina eikä niillä ole merkitystä. Siksi sillä ei ole merkitystä vaikka minulla olisi metrilleen ajomäärä kirjattuna. Lähinnä rengastesteissä saa vertailukelpoisia arvoja koska niissä kulutetaan renkaita samalla tavalla.
Omat kokemukset lähinnä vahvistavat sen että Energy on erittäin kestävä. Kestävin merkkirenkaista ja vain Fuldan halpis näyttää olevan kestävämpi.
Jos miettii keskustelun aihetta ja aloittajan vaatimuksia kestosta ja matalasta vierintävastuksesta. Niin onhan Michelin Energy silloin täysin ylivoimainen. Muista kestävistä, Fuldalla ja Falkenilla korkeimpia vierintävastuksia. Michelinin kakkosbrändi BF Goodrich lähimpänä, lähes yhtä kestävä kuin Energy mutta vierintävastus menee keskitason paikkeille.Yksittäistapauksillasi ei ole painoarvoa. Omalla kokemuksellasi ei voi vahvistaa olevan erittäin kestävä, ei ole painoarvoa. Jos mietit keskustelun aihetta, pippelipumpuistasi kirjoittelu ei kuulu rengaskeskusteluihin. 6. Sija ei ole 1. Sija, ei painoarvoa.
- luistoopiisaa
3254634634 kirjoitti:
Kuten sanoin, yksittäistapauksia löytyy aina eikä niillä ole merkitystä. Siksi sillä ei ole merkitystä vaikka minulla olisi metrilleen ajomäärä kirjattuna. Lähinnä rengastesteissä saa vertailukelpoisia arvoja koska niissä kulutetaan renkaita samalla tavalla.
Omat kokemukset lähinnä vahvistavat sen että Energy on erittäin kestävä. Kestävin merkkirenkaista ja vain Fuldan halpis näyttää olevan kestävämpi.
Jos miettii keskustelun aihetta ja aloittajan vaatimuksia kestosta ja matalasta vierintävastuksesta. Niin onhan Michelin Energy silloin täysin ylivoimainen. Muista kestävistä, Fuldalla ja Falkenilla korkeimpia vierintävastuksia. Michelinin kakkosbrändi BF Goodrich lähimpänä, lähes yhtä kestävä kuin Energy mutta vierintävastus menee keskitason paikkeille."Lähinnä rengastesteissä saa vertailukelpoisia arvoja"
Kyllä näin on, siksi mm. Michelinin nöyryyttävä 15/20 sija turvallisuuteen vaikuttavissa pito-ominaisuuksissa on merkittävä asia joka ei häviä mihinkään merkityksettömistä selittelyistäsi. - Hylätyt.Vastaukset
Cruzeideri kirjoitti:
Ei muuten pientäkään merkkiä murentumista tai halkeiluista CrossClimateissa toistaiseksi. Kuin upouudet kyljet.
Eihän noita Misukoita enää kukaan ostaisi, jos ne aina pettäisivät kestossa, minkä pitäisi olla niiden suurin valtti.Kirjoituksesi ei riitä todisteeksi etteikö olisi merkkejä halkeilusta tai murenemisesta, ei painoarvoa. Kuvailu ei riitä että kyljet ovat kuin uudet, ei painoarvoa. Kulumisesta oltava ajetut kilometrit 1 metrin tarkkuudella, todistajalausunto, sinetöidyt kiinnitykset, ei painoarvoa.
- Cruzeideri
Hylätyt.Vastaukset kirjoitti:
Kirjoituksesi ei riitä todisteeksi etteikö olisi merkkejä halkeilusta tai murenemisesta, ei painoarvoa. Kuvailu ei riitä että kyljet ovat kuin uudet, ei painoarvoa. Kulumisesta oltava ajetut kilometrit 1 metrin tarkkuudella, todistajalausunto, sinetöidyt kiinnitykset, ei painoarvoa.
Etkö tosiaan voisi länkyttää ihan ilman minun heittoja välissä?
- laitapa.korkki.kiinni
Cruzeideri kirjoitti:
Etkö tosiaan voisi länkyttää ihan ilman minun heittoja välissä?
No tuo nyt on jo todella vinksahtanutta. Eiköhän olisi parempi että et heittelisi heittojasi yhtään mihinkään väliin.
- Cruzeideri
laitapa.korkki.kiinni kirjoitti:
No tuo nyt on jo todella vinksahtanutta. Eiköhän olisi parempi että et heittelisi heittojasi yhtään mihinkään väliin.
Onhan se erikoista, että vajakkiveljeksiltä tulee ripulia putkessa loputtomasti, kunhan jaksan heittää heipat väliin, mutta ilman minua hönöt vaikenevat jo muutaman viestin jälkeen. Mitä te raukat sillä välin teette? Olen huolissani, mutten ehkä ehdi tai jaksa loppu ikääni käyttää stimulointiinne.
- Hylätty.Vastaus
Cruzeideri kirjoitti:
Onhan se erikoista, että vajakkiveljeksiltä tulee ripulia putkessa loputtomasti, kunhan jaksan heittää heipat väliin, mutta ilman minua hönöt vaikenevat jo muutaman viestin jälkeen. Mitä te raukat sillä välin teette? Olen huolissani, mutten ehkä ehdi tai jaksa loppu ikääni käyttää stimulointiinne.
Rengaspalstalla toisten arviointi ja trollaaminen, ei painoarvoa.
- Jumalan.Siunausta
Cruzeideri kirjoitti:
Onhan se erikoista, että vajakkiveljeksiltä tulee ripulia putkessa loputtomasti, kunhan jaksan heittää heipat väliin, mutta ilman minua hönöt vaikenevat jo muutaman viestin jälkeen. Mitä te raukat sillä välin teette? Olen huolissani, mutten ehkä ehdi tai jaksa loppu ikääni käyttää stimulointiinne.
Näinhän se menee juu. Milloin haukut, milloin arvostelet, loppujenlopuksi olet vain huomiota vaille. Jumalan siunausta ja parannusta.
- Anonyymi
Ajoin norm autolla jossa kiinalaiset renkaat, olivat paljon kovempiääniset kuin omat hankoot renkaat. Onko niissä kovaa muovia enemmän ?
Suosin sellaisia jotka on hiljaisia- Anonyymi
Muovia ja hankoot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muovia ja hankoot?
Edulliset renkaat ovat parantaneet laatuaan nk. "merkkirenkaisiin" nähden ja ovat jo laadullisesti lähellä niitä. Pelkääkö merkkirenkaiden edustaja vellit housuissa , että kiinan tuotteet menee lähivuosina jo ohitse ? Hintahan on ollut jo kauan kilpailukykyinen.
- Anonyymi
Kuulkaa, ei Klebér mikään halparengas ole!
Se, että Michelin kenties omistaa tehtaan, ei tee siitä kakkosmerkkiä! - Anonyymi
10 vuotta sitten ostin talvirenkaat BF Goodrich g-force stud. Ajettu nyt jotain 50000km ja laitoin tänään taas alle. Kahdesta oli irronnut yksi nasta, kahdesta ei yhtään. Ja hyvin ovat pitäneet sekä lumisilla, jäisillä että sulillakin teillä, kun asun Hesassa ja olemme ajelleet töihin sekä mökille Hämeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029