Jeesus ei voi koskaan tulla takaisin.
Sillä hän on kirjoitettu valhe. Opetuksen tie kylläkin ihmiskunnalle herkemmäksi mieleksi, rakkaudeksi, uhrautuvaisuuden esimerkiksi, uskollisuuden opetukseksi, kaunis mieli.
Kirjoittamalla saa aikaan suuriakin episoodeja, vailla todellisuutta, ollen mielikuvitusta. Esim. Taru sormusten herrasta, Tolkien. Pääoma, Carl Marks.
Budhan oppi, Sintolaisuus, Kristinusko sivuhaaroineen, joita on paljon, Islam ja monet muutkin uskon opit.
Kaikki opit ovat kirjoitettuja, mielikuvituksellisia unelmia.
Miksi Jeesus ei tule?
7
133
Vastaukset
- Jeshanna
Maran Ata!
- Talmud
Rohkea väite. Mielenkiintoista kyllä, tämä sama väite heittää myös juutalaisten etuoikeutetun aseman historian romukoppaan. Kummallista kyllä, et ole tätä uskontoa listaasi sisällyttänyt...
Mielikuvitus_olento on muuten yhdyssana. Lue vain Marksiasi ja Harry Potteriasi. - A-KR
Inkarnaatiot ovat väistämätön todellisuus, eli jossain muodossa Jeesuksen henki jo Raamatun kautta on tehnyt moniakin "Jeesuksia" maan päälle.
Mutta se alkuperäinen, Jeesus Kristus tulee takaisin sitten, kun KOLME LUOMISPÄIVÄ ON KULUNUT, tai hiukan vaille, eli hieman alle 3000 vuotta menee Jeesuksen takaisin saapumiseen... Jos menisi paljon kauemmin, olisin itsekin varma, että kyse olikin Jeesuksen saapumisessa vain taitavasta petoksesta.....
Tai en toki silloinkaan, Jeesuksen riukoileminen antaa AINA SYVÄN RAUHAN, minkä tunteen hän suoritti RISTILLÄÄN, kun sydämensä halkesi opetuslapsiensa ja parannettaviensa tähden, ja samalla kokea suuren KORKEAN taivaallisen SODAN, jumalattomilla tuo tilanne helposti päivastoin. - iIIuminatus
Kristuksen ylösnousemuksessa ja siis kuoleman voittamisessa on ihmiskunnan ainut toivo.
Vaihtoehto on vain ja ainoastaan toivottomuus.- haw.
Rehellisyys on oikea toivo.
- sappua
Ei ihminen käskyjen avulla edisty. Vain sisäinen vahvistuminen auttaa perille. Sisäinen vahvistuminen tarkoittaa sitä, ettei juokse kaikkien opastajien mukana vaan kuuntelee Itseään.
- haw.
Originaali Jeshana on ristin mies kyllä, mutta hänen elämänsä on aivan toisenlainen, kun on kirjoitettu.
Taivas uutiset sen kertoo. Firefox / Taivas uutiset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720