Eiköhän olisi jo viimein aika lopettaa puheet maahanmuuton rikastuttavasta vaikutuksesta ja kultamunista?
Toimeentulotukea saavista kotitalouksista kolmannes on äidinkielen perusteella maahanmuuttataustainen.
http://yle.fi/alueet/helsinki/2011/05/maahanmuuttajien_passiivisuus_haittaa_kotouttamista_2581561.html
Loiset pois ja ainoastaan ne, ketkä elättävät itsensä ja perheensä jääkööt tänne töitä tekemään.
Mamut elävät sossun rahoilla
4
101
Vastaukset
- uittuuntunut
Mitäs jos välillä panostaisiite niihin jotka pienillä palkoilla ja sikamaisilla veroilla JOUTUVAT elättämään nämä toimeentulohuijarit saatana.
- Kokemus-K
Heti kun päästään tilanteeseen jossa maahanmuuttaja on oikeasti samalla viivalla työnhakijana suomalaisten kanssa, voidaan oikeasti edellyttää samanlaista työllistymistä. Nyt saa jatkuvati kuulla miten jopa muista länsimaista tulevat korkeakoulutetut ihmiset eivät ole vuosien yrityksestä huolimatta saaneet töitä.
On vikaa varmaan maahanmuuttajien asenteissakin, en sitä väitä. Mutta kyllä heidän työllistymisensä törmää myös moneen muuriin. Ottaistko itse työhänottajana vaikka somalin töihin?*Ottaistko itse työhänottajana vaikka somalin töihin? *
Ei varmastikaan yleistä, mutta jatkuvat ryhmäkeskustelut ja se että kelloa luultiin koristeeksi ei auta tulevia somaleita pariin paikkaan..- Tietysti ottaisin
Pitäisi ainoastaan löytää sellainen joka haluaa tehdä töitä ja minne minä sen laittaisin nussimaan lammasta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703