Ruotsalainen helluntaiseurakunta myi

kirkkonsa muslimeille moskeijaksi.

Kyseinen helluntaiseurakunta löi hynttyyt yhteen paikallisen baptistiseurakunnan kanssa ja oma seurakuntarakennus myytin moskeijaksi.

http://dagen.se/dagen/article.aspx?id=259762

Tuosta tulee mieleen montakin asiaa.
Olisiko tuo Suomessakin mahdollista?
Ymmärtäisin että helluntaiseurakuntien tiloille on hankittu Jumalan siunaus ja nyt se siunattu rakennus myydään kilpailijalle (Jumalahan se Allah myös on ja sama Iso Jumala kuin helluntailaisillakin).
Toisaalta myyminen osoittaa kaiken olevan vain maallista ja raha meni edelle.
Kaksinaismoralismia on puhua että myyminen kilpailijalle olisi suvaitsevaista yhteistyöhenkeä, kun samalla ilmoitetaan että myytiin "pitkin hampain".

6

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pula Kaikkonen

      :(

    • tode*

      Allah ei kyllä ei ole ainakaan minun Jumalani.

      • Allah on sama kuin Jumala....Se on Jumala arabian kielellä.
        Jumala on ainoastaan suomen kielen sana.

        Koraanissa ja Vanhassa testamentissa on samat päähenkilöt ja Jumalakin.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Allah on sama kuin Jumala....Se on Jumala arabian kielellä.
        Jumala on ainoastaan suomen kielen sana.

        Koraanissa ja Vanhassa testamentissa on samat päähenkilöt ja Jumalakin.

        * Allah ei ole tosi Jumala, vaan jumala. Ihmisten keksimä nimitys korkeammalle olennolle, kuin ihminnen itse on?
        * Allahilla ei ole poikaa, eikä Pyhää Henkeä, allah on yksinäinen muslimien päässä oleva tekojumala, se ei ole koskaan sanonut kenellekkään yhtään mitään, ja se on niin olematon, että muslimien pitää itse tappaa ja puollustaa allahiaan.
        * Taivaan ja maan Jumala sanoo sanassaan, että Hän itse vastaa kunniastaan ja Sanastaan eikä anna itseään pilkata. allah ei tähän pysty, koska mitään allahia ei ole olemassakaan, vain muslimien koraanissa, joka on kuolevaisen ja kuopatun ihmisen omaa mielikuvitusta ja lainauksia Raamatusta , mutta enimmäkseen kaiikenmaailman tarustoista.


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Allah ei ole tosi Jumala, vaan jumala. Ihmisten keksimä nimitys korkeammalle olennolle, kuin ihminnen itse on?
        * Allahilla ei ole poikaa, eikä Pyhää Henkeä, allah on yksinäinen muslimien päässä oleva tekojumala, se ei ole koskaan sanonut kenellekkään yhtään mitään, ja se on niin olematon, että muslimien pitää itse tappaa ja puollustaa allahiaan.
        * Taivaan ja maan Jumala sanoo sanassaan, että Hän itse vastaa kunniastaan ja Sanastaan eikä anna itseään pilkata. allah ei tähän pysty, koska mitään allahia ei ole olemassakaan, vain muslimien koraanissa, joka on kuolevaisen ja kuopatun ihmisen omaa mielikuvitusta ja lainauksia Raamatusta , mutta enimmäkseen kaiikenmaailman tarustoista.

        Suomessa on uskon vapaus turvattu lainsäädännöllä.
        Tollaisesta toisen vakaumuksen pilkkauksesta sinut erotettiin aikoinaan tämän palstan seriffin tehtävistäkin.
        Eri mieltä voi olla, mutta pilkata ei saa.
        "Jumalan pilkasta" on omat pykälänsä ja ne koskee sinuakin.


    • 12874

      Pe.ku on oikeassa, Allah on sama jumalolio kuin Juutalaisilla,muutamien hihhuleiden on varsin vaikea hyväksyä kyseistä asiaa.

      Suomalainen jumalolio puolestaan on Ukko ylijumala pilvenpäällinen jumala,joka
      herätti Lemminkäisen kuolleista.

      Suomalaisten kannattaisi uskoa kotimaiseen jumalolioon,eikä Lähi-idästä pakolla
      tuotuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe