Ruotsalainen helluntaiseurakunta myi

kirkkonsa muslimeille moskeijaksi.

Kyseinen helluntaiseurakunta löi hynttyyt yhteen paikallisen baptistiseurakunnan kanssa ja oma seurakuntarakennus myytin moskeijaksi.

http://dagen.se/dagen/article.aspx?id=259762

Tuosta tulee mieleen montakin asiaa.
Olisiko tuo Suomessakin mahdollista?
Ymmärtäisin että helluntaiseurakuntien tiloille on hankittu Jumalan siunaus ja nyt se siunattu rakennus myydään kilpailijalle (Jumalahan se Allah myös on ja sama Iso Jumala kuin helluntailaisillakin).
Toisaalta myyminen osoittaa kaiken olevan vain maallista ja raha meni edelle.
Kaksinaismoralismia on puhua että myyminen kilpailijalle olisi suvaitsevaista yhteistyöhenkeä, kun samalla ilmoitetaan että myytiin "pitkin hampain".

6

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pula Kaikkonen

:(

• tode*

Allah ei kyllä ei ole ainakaan minun Jumalani.

• Allah on sama kuin Jumala....Se on Jumala arabian kielellä.
        Jumala on ainoastaan suomen kielen sana.

Koraanissa ja Vanhassa testamentissa on samat päähenkilöt ja Jumalakin.

• Pe.ku kirjoitti:

Allah on sama kuin Jumala....Se on Jumala arabian kielellä.
        Jumala on ainoastaan suomen kielen sana.

Koraanissa ja Vanhassa testamentissa on samat päähenkilöt ja Jumalakin.

* Allah ei ole tosi Jumala, vaan jumala. Ihmisten keksimä nimitys korkeammalle olennolle, kuin ihminnen itse on?
        * Allahilla ei ole poikaa, eikä Pyhää Henkeä, allah on yksinäinen muslimien päässä oleva tekojumala, se ei ole koskaan sanonut kenellekkään yhtään mitään, ja se on niin olematon, että muslimien pitää itse tappaa ja puollustaa allahiaan.
        * Taivaan ja maan Jumala sanoo sanassaan, että Hän itse vastaa kunniastaan ja Sanastaan eikä anna itseään pilkata. allah ei tähän pysty, koska mitään allahia ei ole olemassakaan, vain muslimien koraanissa, joka on kuolevaisen ja kuopatun ihmisen omaa mielikuvitusta ja lainauksia Raamatusta , mutta enimmäkseen kaiikenmaailman tarustoista.

• Mohikaani_27 kirjoitti:

* Allah ei ole tosi Jumala, vaan jumala. Ihmisten keksimä nimitys korkeammalle olennolle, kuin ihminnen itse on?
        * Allahilla ei ole poikaa, eikä Pyhää Henkeä, allah on yksinäinen muslimien päässä oleva tekojumala, se ei ole koskaan sanonut kenellekkään yhtään mitään, ja se on niin olematon, että muslimien pitää itse tappaa ja puollustaa allahiaan.
        * Taivaan ja maan Jumala sanoo sanassaan, että Hän itse vastaa kunniastaan ja Sanastaan eikä anna itseään pilkata. allah ei tähän pysty, koska mitään allahia ei ole olemassakaan, vain muslimien koraanissa, joka on kuolevaisen ja kuopatun ihmisen omaa mielikuvitusta ja lainauksia Raamatusta , mutta enimmäkseen kaiikenmaailman tarustoista.

Suomessa on uskon vapaus turvattu lainsäädännöllä.
        Tollaisesta toisen vakaumuksen pilkkauksesta sinut erotettiin aikoinaan tämän palstan seriffin tehtävistäkin.
        Eri mieltä voi olla, mutta pilkata ei saa.
        "Jumalan pilkasta" on omat pykälänsä ja ne koskee sinuakin.

• 12874

Pe.ku on oikeassa, Allah on sama jumalolio kuin Juutalaisilla,muutamien hihhuleiden on varsin vaikea hyväksyä kyseistä asiaa.

Suomalainen jumalolio puolestaan on Ukko ylijumala pilvenpäällinen jumala,joka
      herätti Lemminkäisen kuolleista.

Suomalaisten kannattaisi uskoa kotimaiseen jumalolioon,eikä Lähi-idästä pakolla
      tuotuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7582
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3517
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2564
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      62
      1364
    Aihe