Soini pelastaisi Suomen

kysyn vaan

portugalin sijasta.

Onko se muka väärin.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nou hätä

Mistä meidät tarvitsee pelastaa?

• ewrtyuitr

Meidän veronmaksajien rahoista on kyse. Ne tulee käyttää Suomalaisten hyväksi ei antaa portugalilaisille

• kysyjä.

minun ymmärtääkseni kyseessä on takaus, ei rahojen "anto". ymmärrätkö sinä itse mitä eroa näillä kahdella on keskenään?

• rautaako?
        kysyjä. kirjoitti:

minun ymmärtääkseni kyseessä on takaus, ei rahojen "anto". ymmärrätkö sinä itse mitä eroa näillä kahdella on keskenään?

Ymmärrätkö sinä, että takaukset voi realisoitua rahojen antamiseksi. Ja kyllä siinä mukana on myös suoraa rahojen antamistakin. Sinulla on todella suppea näkökenttä, sitä kannattaisi laajentaa. Ihan vain pienenä neuvona. Ota siitä vaari.

• totuuskomitea
        kysyjä. kirjoitti:

Valtiotasolla se tarkoittaa samaa asiaa ja miksi niitä takauksia tarvitaan. Siksi koska joku ottaa lainaa ja todennäköistä tällä hetkellä on että esim.Portugali ja Kreikka eivät pysty maksamaan lainojaan.
        Eli miksi annat kansanrahat muualle etkä Suomelle? Tyhmiä ne jotka rahaa syytävät epävarmoihin sijoituksiin ja viisaampia ne jotka sen tekevät toisten rahoilla.

Suomalaisia työpaikkoja tällä ei tueta vaikka niin annetaan ymmärtää ja pelotellaan kansalaisia työpaikkojensa menetyksellä. Huvittavaa ettei parempaa perustelua ole keksitty. Jos joku kansalainen ei sitä vielä tiedä niin työpaikat tulevat vähentymään kaikilla muilla aloilla paitsi palvelualoilla tulevaisuudessa. Syynä markkinatalous=raha määrää=ahneus.

• tulen hakee
        kysyjä. kirjoitti:

Millin takaat varmasti mulle? Eihän siitä sulle kuluja?

• Niinpä niin

Kyllä jotkut näyttää ymmärtävän. Persuihin virtaa uusia jäseniä jokapäivä jopa demareista, keskustasta puhumattakaan, hyvältä näyttää.

• Valta pois

Suomi halutaan takaajaksi ja lopulta maksajaksi. Saksa omistaa jo suuen osan
      Kroatian saaristosta, seuraavaksi Kreikan saaristo ja sitten Suomen elintaviketuotanto ja valtion maat ja metsät ( eu;n tarkoitus, valta keskieurooppaan )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6087
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3636
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2761
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2239
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2185
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1679
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1292
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1246
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      28
      1185
    Aihe