Soini pelastaisi Suomen

kysyn vaan

portugalin sijasta.

Onko se muka väärin.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nou hätä

Mistä meidät tarvitsee pelastaa?

• ewrtyuitr

Meidän veronmaksajien rahoista on kyse. Ne tulee käyttää Suomalaisten hyväksi ei antaa portugalilaisille

• kysyjä.

minun ymmärtääkseni kyseessä on takaus, ei rahojen "anto". ymmärrätkö sinä itse mitä eroa näillä kahdella on keskenään?

• rautaako?
        kysyjä. kirjoitti:

minun ymmärtääkseni kyseessä on takaus, ei rahojen "anto". ymmärrätkö sinä itse mitä eroa näillä kahdella on keskenään?

Ymmärrätkö sinä, että takaukset voi realisoitua rahojen antamiseksi. Ja kyllä siinä mukana on myös suoraa rahojen antamistakin. Sinulla on todella suppea näkökenttä, sitä kannattaisi laajentaa. Ihan vain pienenä neuvona. Ota siitä vaari.

• totuuskomitea
        kysyjä. kirjoitti:

Valtiotasolla se tarkoittaa samaa asiaa ja miksi niitä takauksia tarvitaan. Siksi koska joku ottaa lainaa ja todennäköistä tällä hetkellä on että esim.Portugali ja Kreikka eivät pysty maksamaan lainojaan.
        Eli miksi annat kansanrahat muualle etkä Suomelle? Tyhmiä ne jotka rahaa syytävät epävarmoihin sijoituksiin ja viisaampia ne jotka sen tekevät toisten rahoilla.

Suomalaisia työpaikkoja tällä ei tueta vaikka niin annetaan ymmärtää ja pelotellaan kansalaisia työpaikkojensa menetyksellä. Huvittavaa ettei parempaa perustelua ole keksitty. Jos joku kansalainen ei sitä vielä tiedä niin työpaikat tulevat vähentymään kaikilla muilla aloilla paitsi palvelualoilla tulevaisuudessa. Syynä markkinatalous=raha määrää=ahneus.

• tulen hakee
        kysyjä. kirjoitti:

Millin takaat varmasti mulle? Eihän siitä sulle kuluja?

• Niinpä niin

Kyllä jotkut näyttää ymmärtävän. Persuihin virtaa uusia jäseniä jokapäivä jopa demareista, keskustasta puhumattakaan, hyvältä näyttää.

• Valta pois

Suomi halutaan takaajaksi ja lopulta maksajaksi. Saksa omistaa jo suuen osan
      Kroatian saaristosta, seuraavaksi Kreikan saaristo ja sitten Suomen elintaviketuotanto ja valtion maat ja metsät ( eu;n tarkoitus, valta keskieurooppaan )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      4
      1756
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1232
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      920
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      832
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      57
      826
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      104
      731
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      678
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      666
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      92
      659
    Aihe