Viesti ns. "Pietarin mallissa" oli sateenkaari gay-pride kulkueiden ja homoseksuaalien suuntaan melko lailla selkeä: olkaa homoja, mutta pysykää visusti kaapeissanne!
"Pietarin malli" oli samalla melkoinen luovuuden osoitus paikallisilta päättäjiltä kuinka homoseksuaalisuuteen voidaan suhtautua asiallisen vaihtoehtoisesti. "Homo-oikeudet" saivat nyt sielläkin äänen toteutuessaan homojen itsensä kesken ja kirjaimellisesti metsässä!
"Pietarin malli" ei myöskään välttämättä ollut lainkaan huono signaali homojen suuntaan siitä että sielläkin yhteiskunnassa riittää tärkeämpiäkin asioita ratkottavaksi kuin seksuaalivähemmistöjen marginaaliasioiden edistäminen.
"Pietarin malli" myös Suomeen?
2
51
Vastaukset
- niin moni persumies
Eivätkö persut sitten voisi muuttaa Pietariin tai Leningradin alueelle toteuttamaan sitä Pietarin malliaan? Olisiko Pietari Jääskeläinen siellä heidän johtajansa?
Nyt on aivan pakko jo uskoa, että persujen enemmistö näyttää olevan omaa seksuaalisuuttaan pelkääviä piilohomoja. He eivät eneää pysty pitämään itseään kuosissaan, jos homoille ja lesboille taataan tasa-arvoiset elämän mahdollisuudet kuin heteroille ja piilohomoillekin.
Ilmeisesti niin moni persumies päiväunelmoi vain komeasta mieskaverista, miehestä jollaista ei ole koskaan saanut itselleen?- Sininen ja valkoinen
Kehoitatko sinä Perussuomalaisia muuttamaan pois Suomesta?
Suomalaisessa yhteiskunnassa riittää isompiakin ongelmia ja tärkeämpiäkin asioita ratkottavaksi kuin seksuaalivähemmistöjen "asioiden" edistämiseen keskittyminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1812242Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161826- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821458Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996