Persut oppositioon.

Suomen loppu.

Perussuomalaiset ei lähde hallitukseen.

Puolueen puheenjohtaja Timo Soini kertoi asiasta hetki sitten tiedotustilaisuudessa eduskunnassa.

- Jos itsensä pettää, kuka jää jäljelle? Ei kukaan, Soini sanoi.

Perussuomalaiset ei hae mitään erivapauksia, eikä se aio tukea Portugalia eikä EU:n rahoitusmekanismeja.

Kokoomus ja Sdp sopivat eilen illalla tulevan hallituksen linjasta Portugali-pakettiin ja EU:n tukijärjestelmiin.

- Tämä paketti ei riitä. Tästä eteenpäin hallituksenmuodostaja vapautuu toimimaan. Tämä oli kova päätös, Soini totesi.
Iltasanomat

Tämä on kaiken loppu. Tämä on viimeinen njiitti, Suomen totaalinen alasajo ja tuhoaminen saa nyt alkaa Kokoomuksen ja SDP:n toimesta. On olemassa vain YKSI ratkaisu, ja se on:

http://www.youtube.com/watch?v=SVE7aqrva0g

4

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cida

      Onneksi tulee kunnallisvaalit ja ei se 4 v ole niin pitkä aika.

      Hatun nosto perussuolalaisille. He pitivät sanansa.

      • PS jatkossakin

        HYVÄ* SOINI!! Tämä muistetaan!
        ET PETTÄNYT SIKSI USKON JATKOSSAKIN :)

        olit sanojesi takana. oppositio ei ole ollenkaan pahempi paikka jatkon kannalta!!!!


    • etbeBTB

      Timo Soinin koko politiikka perustuu pelkkään populismiin, ja vihan ja katkeruuden hyödyntämiseen, niin ei ole ihme kun kupla puhkeaa.

    • Ennemminkin..

      pelastus kuin loppu. Emme eristäydykkään Euroopasta, jos meitä jonakin päivänä kohtaa katastrofi niin meidät muistetaan auttajina eikä eristäytyneenä junttikansana jota ei kiinnosta muu maailma.

      EU:n jos jonkun kanssa Suomen on pakko puhaltaa yhteen hiileen. Alan olla pikkuhiljaa jopa liittovaltion kannalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      107
      1047
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe