Mitä teemme oppositiossa?

Timo Hitman

Emme mitään muuta kuin huudamma ja öykkäröimme. Hallitusta emme saa nurin, koska kepu on nykysen menon takaajana. Vas.liiton ja vihreiden homojen kanssa huudamme ja itkemme. Huonosti menee.

17

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voitto soinille

      höpsistä
      kyllähän ihmiset heräävät, tyhmemmätkin
      vai onko susta kiva maksaa muiden laskuja ja rikastuttaa pankkiireita?
      älä luulekaan, että muut ovat noin tyhmiä
      kasvua näköpiirissä kun ihmisten tajunta laajenee

      • Olet juntti!

        Taidat olla hölmölästä kotoisin. Nyt me todellakin jouduimme maksjiksi.


    • 65465789

      Hallituksesta tulee niin sekalainen sakki, että hyvinkin joku pien puolue voi jo sen kaataa.

    • roope the man

      Kun ei ole kykyä tehdä kompromisseja niin ei ole. Olisin itse toivonut persut hallitukseen korruption vastustajina ja tuomaan jotain älyä maahanmuuttopolitiikkaan. Esim jonkunlaiset älykkyystestit olisi paikallaan, kun meille tulee se pahin kura kaikista. En silti vastusta ulkomaalaisia.

      • Timo Hitman

        Juuri noin!


    • PS

      vartohan hiukan
      soini piti sanansa uskotaan nyt häneen :)


      vaaleissa tavataan!!

      • Timo Hitman

        Piti sanana ja teki poliittisen itsemurhan. Minä äänestin Halla-ahoa, en Soinia.

        Soini on urhea kamikaze. Tekeehän musutkin itsemurhia, urheudesta.


      • 987456

        Totta, itse olisin todella järkyttynyt jos Soini olisi tuossa EU tuki hallituksessa. EU hajottattaa pian itse itsensä ja kaikki toimii PS:n hyväksi. Soini piti sanansa ja EU takaa hänelle veret seisauttavan tulevaisuuden.


    • Jäähyväiset

      Tässä persut allekirjoitti loppunsa. Seuraavissa vaaleissa ovat taas pienpuolue koska nyt valtapuolueet ottavat tosissaan mm maahanmuuton kansassa aiheuttaman kiukun ja tekevät asialle jotain. Näin persujen yhdeltä isolta suosion nostajalta putoaa pohja pois.

      Nyt mulle riitti äänestelyt. Tulkoon mamuja vaikka ovista ja ikkunoista ja maatkoon suomalaiset vanhukset paskoissaan. Pääasia että uilkomaille virtaa mahdollisimman monta miljardia euroa vuosittain.
      Kiitos ja adjö.

      • Hitsaman

        Älä nyt ihan kokonaan karkaa,itsellä on samat aatokset,mut katselleaan,mitä tuleman pitää ?


      • Savolax*

      • jåå pa jåå..

    • Room.kat.

      Soini teki voitosta tappion.

    • No ainoa onni se tässä on, että kyllä se porvarinkin ilonpäivät päättyvät joskus viimeistään siinä vaiheessa, kun lähimarketista loppuvat ruuat kun kaikkien työtätekevien nälkään kuolleet ruumiit pötköttävät ojissa ja tienpientareilla.

      • Näin käy:

        Kokoomus vie demareita, kuin pässiä narussa.


    • Vihan vuodet?

      Soini petti äänestäjänsä, se on nyt selvää. Soini saa palkkionsa taivaassa, ei Suomessa. Eriarvoisuus lisääntyy ja leipäjonot pitenee Kepu ja persut, todellisia pettureita.

    • Ei olisi uskonut

      Tämän kun olisin tiennyt äänestytkopissa,olisi toinen puolue saanut ääneni.
      Persut=pikkulapsi en leiki teidän kanssa kun en saa tahtoani läpi.
      Loppuiko Soinilta pokka ja pelkää että hallituksessa olisi tullut iso MOKA,Kun täysin amatöörit ja fanaatikot olisivat päässeet temmeltämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe