Kukaan ei ole enää rehellisesti OMA ITSENSÄ ???
Ihanaa, kun on vaihdevuosien tultua kadonneet nuo "seksikäs"-hömpötykset pois mielestä..
Sana "rietas" nousee kyllä joskus mieleen joistakin median kuvista....
Onneksi ei kukaan lähipiiristä ole niin päästään nyrjähtänyt että kulkisi
-napa paljaana,
- silikonit napaan asti näkyvissä
- huulet botoxilla turvotettuina niin, että niistä huulista tulee mieleen punapehva-paviaani....
"Seksuaalinen" viestihän se on, mutta kuka mies tahtoo pussata naista jonka huulet tuo mieleen apinan takapuolen?
Miksei ?
kammotukset esissä
2
<50
Vastaukset
- rinnanmitalla...
Tälle naiselle vielä botoxia huuliin, niin on maailman seksikkäin?
luulisi kyllä käyvän selän ja muun elimistön päälle tollaset hinkit?
Miten lähelle mieskään pääsee tämmöistä naista?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/maailman-suurimmat-rinnat-kasvavat-25-senttia-kuukaudessa/art-1288388658952.html - Kuka mies
"mutta kuka mies tahtoo pussata naista jonka huulet tuo mieleen apinan takapuolen?"
Minä tahtoisin!
ja puristella silikonirintoja myös .... mmmmm .......nami.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711