Sain tänään yllättävän puhelun lastenklinikalta, lääkäri soitti kertoakseen että 8v poikani poistetusta umpilisäkkeestä on löydetty 3mm kokoinen kasvain, karsinoidi tuumori. Kertoi myös ettei mitään enää tehdä tai jatkotutkimuksia tarvita koska tuumori on nyt jo poistettu kokonaan.
Ihmettelen miten moinen uutinen voidaan vaan soittaa ja todeta että kun tää nyt on pakko ilmoittaa... Kyseessä kun on kuitenkin lapsi ja syöpäkasvain niin olisi mielestäni ollut korrekstia edes saada aika sairaanhoitajalle jotta asiasta voisi keskustella ja kysellä.
Oon nyt ihan pihalla ja tuli vasta puhelun jälkeen mieleen terkkarin lappu jossa ihmeteltii kun poika on vuoden aikana laihtunut 3kg...
Onko kellään kokemuksia moisesta kasvaimesta? Tai yleensä eri sairaaloiden tavoista toimia asian tiimoilta?
karsinoidi tuumori umpilisäkkeessä
3
456
Vastaukset
- 1+1
Kokemusta ei ole, hyvä kun kaikki on saatu poistettua. Itse tilaisin epikriisit ja varaisin pojalle ajan pediatrille tai lasten endokrinologille (jos ei sinne Lastenklinikalle saa aikaa). En jättäisi asiaa tuohon. Ilman muuta jatkotutkimukset.
Sh. nyt ei ole oikea ihminen asiasta infoa antamaan.
http://www.terveysportti.fi/pls/kotisivut/kotisivut.sivut.nayta?p_sivu=10476
Lääkärikö kertoi että patologi on todennut karsinoidituumorin pahanlaatuiseksi? - .
Hei!
Olen 1 wee tyttö ja n. 2 viikkoa sitten olin tulehtuneen umpilisäkkeen vuoksi leikauksessa ja myöhemmin sain kuulla että umpilisäkkeessäni oli n. 1cm kokoinen kasvain.
Kirgurgin puhetunnilla kerrottiin että jatkotutkimuksia ei tarvitsisi tehdä sillä kasvain oli niin pieni ja että se sijaitsi umpilisäkkeen kärjessä, jos kasvain olisi sijainnut umpilisäkkeen tyvessä, jatkotutkimuksia oltaisiin tehty ja myös toinen leikkaus.- .
16*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1386801Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1585728Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka574474Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1123998Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j153909Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle413731Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.683466Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja323146- 2322908
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12423