Mut kui se kävikään? Demokratia on puhunut vaalien kautta - ja sitä vastaan on iankaikkisen turha länkyttää.
Ellei Soini olisi hirttäytynyt globaalinmaailman torppausyritykseensä, edessä olisi ollut mielenkiintoinen vaalikausi. Paha pettymys yli miljoonalle suomalaiselle.
Soinin "Seis globalisaatiokehitys, tahdon ulos-vaatimus" kertoo omaa kieltään 'impivaaralaisesta' ideologiasta.
Kovast näkyy kyrsivän eräitä demareiden hallituskakku siivu!
5
79
Vastaukset
- 9+9
Ihanaa rikollisuus tulee lisääntymään 1000% eipä haittaa mua,mutta monia tulee haittaamaan.
- Demarit ja
Vihreät ovat todellakin rikollisuuden takuupuolueet, mutta ei haittaa tosiaan ei - häivyn Suomesta viimeistään marraskuussa.
Riitely, populismi ja räyhähenkisyys on lisääntynyt 100% persu-uhon myötä. Hurja riitelymeininki estää enää PS menestyksen uusiutumisen seuraavissa vaaleissa.
- Ensi vuonna on
pressanvaalit ja kunnallisvaalit.
Uurnilla tavataan, hyvät toverit. - VankkaValvoja
Soinilta meni löysät pöksyihin ! Mies ei uskalla ottaa vastaan valtaa ja vastuuta, vaikka kansa sitä antaa ja vaatii, koska silloin joutuisi tekemään oikeita töitä. On se vaan niin mukavaa huudella sieltä eduskunnan penkiltä juttuja, joita yleensä kuulee lähiön kapakoissa. Kiva olla kankena kaskessa, kun itse ei tarvi vastata mistään. On siinä oikea p...ska mieheksi. Seuraavissa vaaleissa kannatus romahtaa. Toisaalla, ehkä näin on hyvä: olisihan se ollut karmeeta nähdä joku Kike kulttuuriministerinä tai umpimetsästä haettu pökkelö taivastelemassa ulkopolitiikan koukeroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512