Kovast näkyy kyrsivän eräitä demareiden hallituskakku siivu!

Mut kui se kävikään? Demokratia on puhunut vaalien kautta - ja sitä vastaan on iankaikkisen turha länkyttää.

Ellei Soini olisi hirttäytynyt globaalinmaailman torppausyritykseensä, edessä olisi ollut mielenkiintoinen vaalikausi. Paha pettymys yli miljoonalle suomalaiselle.

Soinin "Seis globalisaatiokehitys, tahdon ulos-vaatimus" kertoo omaa kieltään 'impivaaralaisesta' ideologiasta.

5

83

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+9

Ihanaa rikollisuus tulee lisääntymään 1000% eipä haittaa mua,mutta monia tulee haittaamaan.

• Demarit ja

Vihreät ovat todellakin rikollisuuden takuupuolueet, mutta ei haittaa tosiaan ei - häivyn Suomesta viimeistään marraskuussa.

• Riitely, populismi ja räyhähenkisyys on lisääntynyt 100% persu-uhon myötä. Hurja riitelymeininki estää enää PS menestyksen uusiutumisen seuraavissa vaaleissa.

• Ensi vuonna on

pressanvaalit ja kunnallisvaalit.

Uurnilla tavataan, hyvät toverit.

• VankkaValvoja

Soinilta meni löysät pöksyihin ! Mies ei uskalla ottaa vastaan valtaa ja vastuuta, vaikka kansa sitä antaa ja vaatii, koska silloin joutuisi tekemään oikeita töitä. On se vaan niin mukavaa huudella sieltä eduskunnan penkiltä juttuja, joita yleensä kuulee lähiön kapakoissa. Kiva olla kankena kaskessa, kun itse ei tarvi vastata mistään. On siinä oikea p...ska mieheksi. Seuraavissa vaaleissa kannatus romahtaa. Toisaalla, ehkä näin on hyvä: olisihan se ollut karmeeta nähdä joku Kike kulttuuriministerinä tai umpimetsästä haettu pökkelö taivastelemassa ulkopolitiikan koukeroita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 70
      1062
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      994
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      948
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      925
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      707
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      597
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      547
    Aihe