Moi, olen juuri aloittanut softauksen ja olen kiinnostunut niin sanotusta "sniputuksesta". Etsin pulttilukko tarkkuuskivääriä jonka hintakatto olisi noin 170-300e. Joten jos täälä on kokeineita softaajia haluaisin tietää, että minkä tarkkuuskiväärin kannattaisi ostaa ja joka olisi tarpeeksi laadukas.
Airsoft pulttilukko tarkkuuskivääri
16
417
Vastaukset
- Multsi
http://www.ppairsoft.fi/forum/viewtopic.php?t=1880
Tuolla on yks kohtuun halpakin. Ja laatu työtä A&K:lta - spurdo spärde
OSTA SUPERI MULLA AMPUU 34234234234234 METRIÄ :-----DDDD
http://www.proairsoft.com/acatalog/Tarkkuuskivaarit.html siälä on
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_KA_AG_74.html
Tuosta tykkään ite niinkuin A&K SVD SW M99 SG M82- Danari
Hanki wellin l96 ja kiikri...ampuu mulla 65m tarkasti ilmankin kiikaria
- pro.airsoftaaja
osta joku Well tai joku missä on bibodit ja yli25 kuulan lipas, mukanaq tiettykiikari
esim. Well mb02 fincoinssista - pro.airsoftaaja
Eisit kannata ostaakkaan sitä
- pehmistelijä
Tossa olis yks aika hyvän näköne:
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_280305.html
paitsi ei aloittelijalle...- abdullahi6666
paitsi ei pelaamiseen...
- pehmistelijä
abdullahi6666 kirjoitti:
paitsi ei pelaamiseen...
paitsi ei runkkaamiseen...
- abdullahi6666
pehmistelijä kirjoitti:
paitsi ei runkkaamiseen...
Nii-in...ei kannata siis ostaa....
- snibaa
http://www.milgear.fi/kauppa/warrior-sdettvll-erikoistukilla-well-mb05-p-681.html
tommosta olen vähän itselleni kahtellut.. onko tästä mihinkään? - Kokenut Kivääristi
Terve.
Wellin kivääreihin ei kannata edes koskea, etenkään tohon mb05:seen tukki ja perä ei kestä viritettynä vaan alkaa nitisee heiluu ja halkee.
170-300 e hintahaarukkaan löytyy muutamia hyviä ja kohtalaisia snipuja.
Eli haetko:
A:kaasukäyttöistä
vai
B:jousitoimista
Tuon kun tiedän niin voin alkaa rankkaa sulle hintalaatusuhteelta hyviä aseita.- wannanewgun
jousitoiminen suht tehokasta mikä on tarkka ja kuula lentää ja kuha on alle 300 € ;)
- wannanewgun
wannanewgun kirjoitti:
jousitoiminen suht tehokasta mikä on tarkka ja kuula lentää ja kuha on alle 300 € ;)
Tai kerrot vaan parhaan mahdollisen kaasukättöiset kyllä kelpaavat!
- Kokenut Kivääristi
Okei eli tahdot treenata käsilihaksia.
Kaasukäyttöisest olisin heti läväyttäny parhaan hintalaatusuhteen markkinoil mut nois jousivehkeis joutuu melkein kääntyy sil wellin ja JG:n ku jättää pois niin valikoima on aikas suppee
http://www.juoksuhauta.net/trade.php?init=view&id=101815
m24 kivääri
valmiiks viritetty ja vähän alle budjetin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683