Selittäkään nyt joku onko muissa maissa suomalaisille turisteille vastaava ilmainen palvelu. Eli jos pystyttää leirin madridin keskustaan, niin onko antaa osoite minne pääsee pesemään pyykit ja surffailemaan netissä?
Kohta ei kehtaa kenellekään sanoa asuvansa suomessa..
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/romanien_uusi_paivakeskus_ruuhkautui_heti/
*Entinen asunnottomien palvelukeskus on auki joka arkipäivä neljän tunnin ajan. Päiväkeskuksessa itäeurooppalaiset saavat peseytyä, pyykätä ja hoitaa asioita internetissä.*
päiväkeskus
15
190
Vastaukset
- j3
En vastaa kysymykseesi, vaan esitän sinulle kysymyksen: Onko romanien Helsinkiin leiriytymisessä joku asia mikä vaivaa sinua? Ainakin asia on joillekin ihmisille kasvanut harmiin nähden käsittämättömiin mittasuhteisiin.
En vastaa kysymyksiin esitettyihin kysymyksiin. No, sen verran että omien tulojen verotus on melko helppo ohjata muuallekin kuin suomeen..
Niin, olisko sinulla antaa euroopan pääkaupungeissa toimivien suomalaisten turistien päivähoitokeskuksien osoitteita. Anna nyt tuo madridin ja vaikka pariisin ja berliininkin osoitteet.- j3
sama.se kirjoitti:
En vastaa kysymyksiin esitettyihin kysymyksiin. No, sen verran että omien tulojen verotus on melko helppo ohjata muuallekin kuin suomeen..
Niin, olisko sinulla antaa euroopan pääkaupungeissa toimivien suomalaisten turistien päivähoitokeskuksien osoitteita. Anna nyt tuo madridin ja vaikka pariisin ja berliininkin osoitteet.Onhan Euroopan pääkaupungeissa paljonkin leirintäalueita. Löydät ne googlettamalla helposti.
- roope-ankka
j3 mikä " hyöty " tästä palvelusta on Helsinkiläisille/ Suomalaisille pr-Suomikuva vai ????.Yleensä hoidetaan omapesä ja jos aikaa ja rahaa on niin sitten autetaan naapuria vai....
- opeepe
j3 kirjoitti:
Onhan Euroopan pääkaupungeissa paljonkin leirintäalueita. Löydät ne googlettamalla helposti.
Ilmaisia ??? Milloin täytät 15v
- j3
roope-ankka kirjoitti:
j3 mikä " hyöty " tästä palvelusta on Helsinkiläisille/ Suomalaisille pr-Suomikuva vai ????.Yleensä hoidetaan omapesä ja jos aikaa ja rahaa on niin sitten autetaan naapuria vai....
No ei mitään hyötyä. Kyllä köyhiä voi auttaa ilman hyödyntavoitteluakin. Ensisijaisesti heidän köyhyytensä pitäisi olla heidän kotimaansa ongelma. Täällä he nyt kuitenkin ovat.
- etuyr5uk
No esimerkiksi se että suomalaiset asunnottomat potkaistaan ensin ulos että saadaan kunniakansalaiset tilalle.
Helsinki haaskaa rahaa tämän paskasakin paapomiseen.
Kerjääminen ja varastelu j3 kirjoitti:
Onhan Euroopan pääkaupungeissa paljonkin leirintäalueita. Löydät ne googlettamalla helposti.
Valitettavasti ei löytynyt, googlettamalla, sellaista missä saa asua ilmaiseksi surffaillen netissä päiväkylvetyksen jälkeen. Voisitko antaa linkkejä.
- oo3p3p
j3 Milloin täytät 15v Lapsilisistä EI mene veroa .On helppo huutaa kädet toisten taskuissa :
- j3
Taitaa minunkin maksamistani veroista pienenpieni osa mennä romanien auttamiseksi. Menkööt! Kyllä Suomessa verovaroja käytetään myös oikesti typeriin asioihin.
- pyåyåpy
j3 Ymmärrät kai että kun on " ovet avattu " niin loppua EI näy.Pienenpieni osa EI KAUAN RIITÄ !! Onko toiveesi tehdä Helsingistä " kerjäläisten valtakunta " vai...
- j3
Ei ole!
- poppååp
J3 ??????????????????????? miksi sitten ....
- j3
Siis mitä miksi?
- jkekiei
j3 kirjoitti:
Siis mitä miksi?
j3 Tässä YKSI siksi. "Poliisi tutkii laajaa pankkikorttien kopiointijuttua. Kortteja on yritetty kopioida eri puolilla pääkaupunkiseutua Otto-automaateilla. Yksi itäeurooppalainen mies on otettu kiinni epäiltynä törkeästä maksuvälinepetoksesta, mutta poliisi arvelee juttuun sotkeentuneen suuremman joukon ammattirikollisia. " Lisää löytyy paritus rengas- osastolta jne jne.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492
