Oikea päätös

joo oooo

Hallitukseen menosta luopuminen oli ihan oikea päätös. Miksi mennä hallitukseen joka on vasten omia ajatuksia.
Musta on muutenkin typerää lähettää Portugaliin rahaa...
Portugalilla on paljon enemmän esin kultaa, kuin suomella käyttäis ne ensin, omahan on korotonta...
Sitten vielä uutisissa haastateltiin portugalilaisia niin eivät he edes halua rahaa muilta mailta, sillä laina on kallista... Velka vaan suurenee ja jos ei saadakkaan taloutta kohenemaan ahdinko vain syvenee...
Ja nämä uutisen Kreikaan lähetetyista rahoista, rikastuttivat pankkiirit ja osakkeen omistajat, osa meni jopa aseisiin??? et onko se nyt sitten oikein että meikäläisenkin maksamat veroeurot menevät tälläiseen??? kun on kuitenkin läheisiä jotka ovat sairaita he joutuvat jo täällä kamppailemaan perusoikeuksistaan...

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerusHarri

      Olen kanssasi täysin samaa mieltä. On mielipuolista unohtaa oma kansa ja oman maan epäkohdat ja syytää surutta rahaa muualle.

      Ajattele, ei löytynyt kahta miljoonaa euroa reumasairaalalle, vaan se piti sulkea. Nyt löytyy miljardeja etelän kriisimaihin, ilman mitään vastiketta.

      Kaiken huipuksi karkoitetaan Kalliosta leipäjonot, koska ne turmelee ympäristön...???

      Muuten, osa kreikan tukirahoista varmasti meni myös formula-1 radan rakentamiseenkin. Ja sinä olet niitä rahoittanut. Mieti sitäkin.

      Ja sama ralli mitä ilmeisimmin tulee jatkumaan. Ja pian on taas kreikka pyytämässä lisää makeaan elämään. Ja sinä maksat senkin.

      Ja suomi ottaa lisää velkaa, jotta voi sponssata muita maita. Kuka ne velat maksaa? Sinä maksat.

    • Menkää v...

      Historiallisen säälittävä päätös vaalien suurimmalta voittajalta. Hallituksessa olisi voinut oikeasti tehdä jotain vähäväkisten hyväksi, nyt hypättiin ensimmäisinä pelastusveneeseen, kun taivaalle alkoi nousta tummia pilviä. Erittäin vastuutonta toimintaa.

      Toivottavasti perussuomalaiset tulevissa vaaleissa saavat niin suuren kannatuksen, että teidän on pakko kääriä hihat ja ryhtyä oikeasti töihin suomalaisten hyväksi. Nyt saavat häviäjät tehdä kaikki paskaiset työt, kun voittajat jättivät asemansa ja ryhtyivät rintamakarkureiksi. Onneksi on puolueita ja toimijoita, jotka vapaaehtoisesti yrittävät käytännössä tehdä jotain - siitä huolimatta että saavat vihat päälleen ja menettävät kannatustaan.

    • PS no more

      Juuri näin, paitsi että toivon mukaan PS kärsii massiivisen vaalitappion seuraavissa vaaleissa. Ei olisi edes pelkoa tulevasta konkurssista PS:n käsissä.

      • Menkää v...

        Mua kiinnostais kyllä nähdä, miten perussuomalaiset käytännössä hoitavat asioita. Voisin ihan vittumaisuuttani äänestää heitä, että joutuisivat kerrankin hoitelemaan maan ja kuntien asioita.


    • jfkdslaöjfklas

      Muakin kiinnostais nähä se kun persut olis hallituksessa, nehän eivät ole vielä koskaan päättäneet mistään, joten ei voi sanoa vielä miten käy kun he joskus hallitukseen menevät.
      Harmi nyt tämä portugali juttu sen takia ei persuja hallituksessa nähdä, täytynee sitten odottaa taas nelisen vuotta ja katsoa miten sitten käy...
      Olisin kyllä itse kaivannut muutosta, aika moneenkin asiaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe