Poliisi & Veikkaus

Poimittua.

15

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suikassa surisee

      Suomessa vallitsee demokratia, sananvapaus
      ja oikeus mielipiteensä ilmaisuun, valitettavasti;)

      Jos nykyinen valitus-ym.oikeudet olisivat olleet voimassa parisataa vuotta
      sitten, Helsinki-Hämeenlinna rautatie ei olisi vieläkään valmis.

    • 787898

      niin....

    • keskinäinenkenotiimi

      kaveri keno olisi poikaa

    • vekenrikollisl.uusiz

      Varmaan moni huomasi kenon arvonnassa pallon jäävän ränniin ei kiinni edelliseen palloon ,vaan keikkui taas kun mangneetti viisari häiriöissä .

      • :DDDDD bogus

        Niin onhan tuo kummallista kun pitää olla erikoisen näköinen härveli muka arpomassa 20 palloa.
        :DDDDDDD


    • asdadasda

      niin takaputkesta putkahtelee 20 valittua palloa ja muut pallot vaan hämäykseksi pyörii vinhaa vauhtia kameran edessa - jnnittävää.

    • taas pallot vaappu

      pallot on pyöreita

    • tutkimista kaivataan

      Mistähän löytäisi sellaisen poliisin, joka ryhtyisi tutkimaan Veikkauksen touhuja keno-ja lottoarvonnassa?

      • PgK

        Entiset KGP kaverit tutkii korvausta vastaan


      • AitoRealisti

        Siis poliisithan ne numerot arpoo. Ei Veikkaus niitä itse arvo, vaan viralliset valvojat jotka ovat poliiseja.


    • ei kai?

      kestit voivat olla sen suuruisia, että... voipi jäädä tutkimatta?

      • zcccdsd

        Niinpä niin kuka nyt ruokkivaa kättä purisi, ei edes ******* (sensuroitu).


    • onko vain nimi?

      Niinpä niin, koska olet nähnyt virallisen valvojan kenoarvontaa suorittamassa? Kuka niiden virallisten valvojien touhua tutkisi? Ovatko viralliset valvojat 2 kertaa päivässä joka päivä suorittamassa sitä arvontaa ja missä? Nimi näkyy, mutta missä on valvoja?

      • cac3434

        Tämä on nyt arvuuttelua, mutta voisi mennä näin:
        Kioskien myyjät ei tiedä mitään - he vain myyvät,
        kenojuontajat eivät tiedä - he vain lukevat numerot,
        virallinen valvojankaan ei tarvitse mitään tietää - hän vain valvoo

        Eli pieni piiri jää jäljelle
        Kenokonehan on ostettu ulkomailta? Eikö se ollut jossain Aasiassa asti huollettava? Joten sieltä on arvonnan ohjelmistokin arvatenkin tilattu joten kukaan suomalainen firma ei siinä ole mukana..näin VEIKKAISIN


    • Jepjep..

      Niin, kukaan ei tiedä yhtään mitään.

      Ollaan vaan ''töissä'' täällä.

      Sitten, kun kaikki tulee julki: hölmistynyt katse:
      Kauheaa, ei me MITÄÄN tiedetty...

      Just joo.
      Hyvä, että raha virtaa sinne, missä sitä ennestäänkin jo on.
      Maailman sääntö.

      Rahvas antaa petkuttaa itseään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe