http://www.anttalainen.com/suomeksi/viranomaisrikollisuus/poliisi_porssi_veikkaus.html
Mielenkiintoista, eikö totta?
Poliisi & Veikkaus
15
208
Vastaukset
- suikassa surisee
Suomessa vallitsee demokratia, sananvapaus
ja oikeus mielipiteensä ilmaisuun, valitettavasti;)
Jos nykyinen valitus-ym.oikeudet olisivat olleet voimassa parisataa vuotta
sitten, Helsinki-Hämeenlinna rautatie ei olisi vieläkään valmis. - 787898
niin....
- keskinäinenkenotiimi
kaveri keno olisi poikaa
- vekenrikollisl.uusiz
Varmaan moni huomasi kenon arvonnassa pallon jäävän ränniin ei kiinni edelliseen palloon ,vaan keikkui taas kun mangneetti viisari häiriöissä .
- :DDDDD bogus
Niin onhan tuo kummallista kun pitää olla erikoisen näköinen härveli muka arpomassa 20 palloa.
:DDDDDDD
- asdadasda
niin takaputkesta putkahtelee 20 valittua palloa ja muut pallot vaan hämäykseksi pyörii vinhaa vauhtia kameran edessa - jnnittävää.
- taas pallot vaappu
pallot on pyöreita
- tutkimista kaivataan
Mistähän löytäisi sellaisen poliisin, joka ryhtyisi tutkimaan Veikkauksen touhuja keno-ja lottoarvonnassa?
- PgK
Entiset KGP kaverit tutkii korvausta vastaan
- AitoRealisti
Siis poliisithan ne numerot arpoo. Ei Veikkaus niitä itse arvo, vaan viralliset valvojat jotka ovat poliiseja.
- ei kai?
kestit voivat olla sen suuruisia, että... voipi jäädä tutkimatta?
- zcccdsd
Niinpä niin kuka nyt ruokkivaa kättä purisi, ei edes ******* (sensuroitu).
- onko vain nimi?
Niinpä niin, koska olet nähnyt virallisen valvojan kenoarvontaa suorittamassa? Kuka niiden virallisten valvojien touhua tutkisi? Ovatko viralliset valvojat 2 kertaa päivässä joka päivä suorittamassa sitä arvontaa ja missä? Nimi näkyy, mutta missä on valvoja?
- cac3434
Tämä on nyt arvuuttelua, mutta voisi mennä näin:
Kioskien myyjät ei tiedä mitään - he vain myyvät,
kenojuontajat eivät tiedä - he vain lukevat numerot,
virallinen valvojankaan ei tarvitse mitään tietää - hän vain valvoo
Eli pieni piiri jää jäljelle
Kenokonehan on ostettu ulkomailta? Eikö se ollut jossain Aasiassa asti huollettava? Joten sieltä on arvonnan ohjelmistokin arvatenkin tilattu joten kukaan suomalainen firma ei siinä ole mukana..näin VEIKKAISIN
- Jepjep..
Niin, kukaan ei tiedä yhtään mitään.
Ollaan vaan ''töissä'' täällä.
Sitten, kun kaikki tulee julki: hölmistynyt katse:
Kauheaa, ei me MITÄÄN tiedetty...
Just joo.
Hyvä, että raha virtaa sinne, missä sitä ennestäänkin jo on.
Maailman sääntö.
Rahvas antaa petkuttaa itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514