Suomeen apupaketti

voi hemmetti tätä to

kaikille nälkäänäkeville! On kumma, etä ulkoilaisia autetaan miljardeilla, mutta oma kansa saa nähdä nälkää.

13

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nälkänen joo

Apupaketi tarvitas tänne ja heti kiitos! Lompsasa tasn 30 sentii revi siitä. Kaapis puolikas makarooniapussis j a pari pottua. No oneksi löytyy 4 kanamunaa. Mut raha tulee vasta tänne 1. 6.REVI SIITÄ!

• sama lyyli kirjottaa

Toisessa ketjussa sulla taisi olla vähän riisiä ja kolme pottua. Lakkaa provoilemasta

• valintoja.

mene töihin, ja ekaksi myy se tietokoneesi ja lopeta laajakaistasopimus tai mokkulasopimus ja hae ruokaa kaupasta.

• Esimerkkivalintoja

Ei kai kaikkien pidä olla yhtä tyhmiä kun sinä,
        olla paska-auton apumies jolla pieni palkka ja iso velka,
        äänestää porvaria ja lyhentää korkoja.

Pidätkö tosiaan ihmisiä niin tyhminä, että luulevat
        jonkun täysjärkisen rahaihmisen rääpivän köyhienpalstalle
        tollasta paskaa, eiköhän normi kansalaiset keksi muuta ajankulua.

• fdsf

Kaalepille taitaa isi maksaa laskut ja ostaa tietsikat. Sillä hinnalla, mikä menee laskujen maksamiseen pankissa vielä varsinkin jos ei asu kävelymatkan päässä konttorista, maksaa laajakaistaa kepoisasti. Tietsikoita saa tosi halvalla. Mun veljelläkin on ilmainen tietsikka, toinen veli toin roskiin menemässä olleen omalta työpaikaltaan - niille ei nykyään oikein löydy ostajia.

• mandiecxz

Ruvetaan rettelöimään KATAINEN ,pois ei porvarit katso kun omaa etuansa.

• tämä selvä

Vaikene typerä kerjäläinen. Laiskuutesi on syy köyhyyteesi.

• apupaketti tänne kii

Mulle kans apupaketti! Tarviin leipää, maitoa, voita, kinkkua, perunoita, ihan sama mitä vaan kunahan jotain mun apupakettiin laitatte! Kaikki käy.

Ollaan oltu ilman ruokaa jo kaksi viikkoa. Nyt tänne pitäs saaha ruokaa.

• yritystä kehiin

En minäkään mistään saa, vaan itse se ruoka pitää hankkia. Lidlissä oli broilerinkoivet 1,29 kilo ja pitkäjyväinen riisi 1,09 kilo. Luonnon "apupaketti" on nyt monenkin ulottuvilla. Nokkoset parhaimmillaan ja horsman versot aivan erinomaisia suolavedessä keitettynä. Horsma sopii hyvin myös salaattiin, samoin poimulehti ja voikukan lehti sekä ratamo. Nokkoskeiton olen keittänyt päivittäin aamiaiseksi ja hyvin lähtee päivä liikkeelle.

Eilen kylvin porkkanan ja laitoin perunan maahan. Nauris ja punajuuri pitäisi vielä kylvää. Taimia on runsaasti kasvamassa. Kesäkurpitsa, kurkku, kiinankaali, parsakaali. Yrtit ja salaatit odottavat purkeissa säiden lämpenemistä ja ulos lähtöä.

Ai niin. Vuokramaalla minäkin kasvatan.

• pääs o sarvi
        yritystä kehiin kirjoitti:

En minäkään mistään saa, vaan itse se ruoka pitää hankkia. Lidlissä oli broilerinkoivet 1,29 kilo ja pitkäjyväinen riisi 1,09 kilo. Luonnon "apupaketti" on nyt monenkin ulottuvilla. Nokkoset parhaimmillaan ja horsman versot aivan erinomaisia suolavedessä keitettynä. Horsma sopii hyvin myös salaattiin, samoin poimulehti ja voikukan lehti sekä ratamo. Nokkoskeiton olen keittänyt päivittäin aamiaiseksi ja hyvin lähtee päivä liikkeelle.

Eilen kylvin porkkanan ja laitoin perunan maahan. Nauris ja punajuuri pitäisi vielä kylvää. Taimia on runsaasti kasvamassa. Kesäkurpitsa, kurkku, kiinankaali, parsakaali. Yrtit ja salaatit odottavat purkeissa säiden lämpenemistä ja ulos lähtöä.

Ai niin. Vuokramaalla minäkin kasvatan.

Olen niin läpipuhki kypsä sinun hortonoomihörhön jorinoihin,
        joudun kohta itsekkin lataamoon.
        Eikö tämä masina todellakaan sisällä heinää syövälle
        ihmisrodulle omaa palstaa.

Raparperilirua reilu litra.

• KIEKUKIKAIKUU

KOKO KETJU, TÖRKEETÄ SAIRAAN MIELEN TUOTOSTA.
      IRVISTELYÄ KEHITYSMAIDEN NÄLKÄÄNÄKEVISTÄ.

SUOMESSA EI OLE NÄLÄNHÄTÄÄ, ASIALLA EI TULE IRVAILLA.
      SUOMESSA ON KÖYHYYTTÄ, KUTEN ITSEKKIN OLEN VARATON,
      VELKAA EI OLE KUIN SE VALTIONVELKA 15 TONNIA PERSOONA.

MIKÄ NÄITÄ ALOITUKSIA SUOLTAA, KOKOOMUS VAI ?

• nälkiintynyt ihminen

Suomen nälänhätä ei ple provoa, vaan todellisuutta. Mutta sitä ei kaikki näekkään, siksi he eivät sitä voi ymmärtää.

Suurin osa kuitenkin näkee nälkää. Ole onnellinen ettet ole heidän joukossaan, kuka tietää vaikka vielä olisit?

• ---

HÄPEÄ TYHMÄ, OTA SELVÄÄ, MITÄ TARKOITTAA NÄLÄNHÄTÄ.
        LISÄKSI TUNNUT OLEVAN LUKUTAIDOTON,
        YMMÄRRYSTÄ VAILLE OLEVA IDIOOTTI.
        KELLOKOSKEN KAMAA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe