Profetiat

MK

Otte työ haista paskan sakkia, kun uskotte jotain pään sisältä tulevia unia tai näkyjä. Moniko on toteutunut niistä ???

Mites sitten joku kielillä puhuminen ??? Aijät horisee puutaheinää. Missä on uskottavuus ???

Jotenkin tuntuu että tämä uskonto vetelee jotain psykoosin rajamailla oloa.

Nimimerkki Uskontoihin pettynyt.

14

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhat ja yksi

Ihan asiallinen kirjoitus sinulta.!

1. ei yksikään.
      2.kielillä puhujaa ei ymmärrä kukaan ja siinä ei sitten ole uskottavuutta.

• Vesa.

Helvetti on totta ja monet joutuvat sinne.

• MK

Olen aina uskonut jumalaan, että hän johdattaa läpi aikojen, niin kuin on tehnytkin, varjellus on ollut monessa mukana. Mutta nyt on vaikea aika ja joudun kysymään että onko jumala edes olemassa .

Joskus nuoruudessa minulla meni hyvin. Oliko se jumalan apua tai ei, se jää mysteeriksi.

Sanon suoraan että usko ei riitä minun kohdalla, mutta kaippa jumala johdattaa myös näiden kapeikoiden lävitse.

Ps. en silti ymmärrä kaikkia uskovaisten houhotuksia.

• ma

En ymmärrä minäkään kaikkia ja paljon laittaa ihmiset omiaan. Usko Jumalaan ja sanaansa raamattuun, jossa on Jeesus , Sana, joka tuli ihmiseksi ja meille toi elämän , kun uskomme , että hän sovitti syntimme ristillä . Uskomalla häneen saamme ikusen elämän ja tulemme jo täällä tuntemaan totuuden, kun Jumalan henki uskovan hengen uudestisynnyttää.
        http://www.youtube.com/watch?v=3X8JnXZaUng

Vesa. Koska väität että helvetti on olemassa,mahdatko tietää tarkan osoitteen?
      Onko helvetti eksoterminen vaiko endoterminen?

• Siunausta sulle!

Olen kuullut kun puhutaan kieíllä. Se oli tosi kaunista. Jännää pulputusta, sellasta runollisen kuullosta. Se oli jotain oikeeta kieltä arabiaa/hebreaa tms. Mukana oli yksi joka sitä osas muutaman sanan; Jumala ja rakkaus. Se ei ollu mitään siansaksaa vaan oikeeta puhetta/laulua. Tää ite ei sitä kieltä osaa.

Ite oon kokenut niin suurta Siunasuta elämässäni ettei tarvitse epäillä! Kyllä Jeesus on tosi!

• MK

Miltä se tuntuu kun ensin menee työpaikka ja työllistyminen tuntuu erittäin vaikealta, vuoden päästä menee vaimo, ja iskee avioero hässäkkä omine ongelmineen.

Kovasti koetellaan.

Ennen olen rukoillut säännöllisesti, mutta nyt usko on mennyt enkä ole rukoillut puoleen vuoteen. Lisäksi olen kysynyt miten tämä on mahdollista.

Haluaako Jumala sittenkin pelkkää pahaa???

Olisin ymmärtänyt että usko on vakuutus, mutta mitäs sitten kun vaikeuden ajat koettavat.

Lajitellaanko tässä jyviä akanoista ???

• MK

"Useimpien rakkaus kylmenee" Sen olen saanut henkilökohtaisesti kokea, kun vaikeat ajat koittavat. Siksi kannattaisi olla varovainen, että mitä toivoo kun näitä profetioita latelee.

No toivottavasti minä voin rakastua uudelleen, toivon niin.

• tuhat ja yksi

Tottakait !
        >>> No toivottavasti minä voin rakastua uudelleen, toivon niin.>>>

noita AKKANOITA löytyy, on vämä elämä elettävänä eikä ole tarvetta jäädä iseäään säälimään , pettymyksethän ovat vain kokemuksia, joissa ei ole osattu toisten virheistä oppia, vaan on opittava omista virheistään.

"Useimpien rakkaus kylmenee" on tietenkin tosiasia ja papinsanat ikuisesta rakkaudesta sille kalpenee.
        Samoin kun kalpenee Paavalin sanat , uudelleen parisuhteisiin menosta !

Ja muutenkin U.Tn, sanat "pian" tulevasta ns, "tempauksesta" , jotta olisi pysyttävä naimattomana ja "Voi voi" niitä raskaana olevia siinä ajassa silloin.

HU hu ! Akanat lajittelevat tässä ajassa jyviä !

Uskovat haluaa pahaa koska se paha on heidän mielestään Jumalan kosto
        ja he haluavat Jumalansa tekojen toteutuvan ja uskoansa sitten niisä vahvistavat jotta on sillä Jumalalla suuret voimat tsunaamissa ja luonnon katasroofeissa!

• MK
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Tottakait !
        >>> No toivottavasti minä voin rakastua uudelleen, toivon niin.>>>

noita AKKANOITA löytyy, on vämä elämä elettävänä eikä ole tarvetta jäädä iseäään säälimään , pettymyksethän ovat vain kokemuksia, joissa ei ole osattu toisten virheistä oppia, vaan on opittava omista virheistään.

"Useimpien rakkaus kylmenee" on tietenkin tosiasia ja papinsanat ikuisesta rakkaudesta sille kalpenee.
        Samoin kun kalpenee Paavalin sanat , uudelleen parisuhteisiin menosta !

Ja muutenkin U.Tn, sanat "pian" tulevasta ns, "tempauksesta" , jotta olisi pysyttävä naimattomana ja "Voi voi" niitä raskaana olevia siinä ajassa silloin.

HU hu ! Akanat lajittelevat tässä ajassa jyviä !

Uskovat haluaa pahaa koska se paha on heidän mielestään Jumalan kosto
        ja he haluavat Jumalansa tekojen toteutuvan ja uskoansa sitten niisä vahvistavat jotta on sillä Jumalalla suuret voimat tsunaamissa ja luonnon katasroofeissa!

Tuota mulla on melkein aikuiset lapset ja vaimon kanssa olen viettänyt noin 20:mentä vuotta. Itse olen viihtynyt hyvin itsekseenkin, mistä varmasti vaimokin on tympääntynyt.

Saan kuukauden päästä paremman asunnon ja erakko luonteena aion asua siellä lopun elämäni ilman vaimoja ja mitään velvotteita.

Rakkauden aion kehittää uudellen Jumalaan ja Jeesukseen.

Tietenkin välillä käyn katsomassa lapsiani ja entistä vaimoani.

• kumma juttu
        MK kirjoitti:

Tuota mulla on melkein aikuiset lapset ja vaimon kanssa olen viettänyt noin 20:mentä vuotta. Itse olen viihtynyt hyvin itsekseenkin, mistä varmasti vaimokin on tympääntynyt.

Saan kuukauden päästä paremman asunnon ja erakko luonteena aion asua siellä lopun elämäni ilman vaimoja ja mitään velvotteita.

Tää on outo ketju

• Kysyvä ei tieltä eks
        kumma juttu kirjoitti:

Tää on outo ketju

Mikä siinä on outoa ???

• ma
        MK kirjoitti:

lisään: kuin kohtaloni, olin vaan vielä kauemmin. David Wilkerson kirjoitti 7-80 luvulla, ehkä näky kirjassa tms. , että paholainen tulee kaikin konstein rikkomaan avioliittoja , jos mahdollista ja antoi ohjeita. Vaikeaa on , jos ei pari ole täysin yhdessä ja kaikki tuotuna Jumalan parantavaan rakkauteen. Minä luulin jo , että olen ihmeellinen esimerkki aviomiehestä ja kristittynäkin, koska Jumala on todella ihmein ja rukousvastauksin ollut kanssani uskoon tulostani asti .Ihmisten apua ei ole pahemmin näkynyt ja ymmärrän kyllä , on helpompaa olla puuttumatta, mutta kuinka moni kaipaakin vain tukea ja luotettavaa kaveria, niin moni asia olisi helpompaa. Nuorena sain kokea voiman ja vapauden , jäi alkoholismi , tupakat , selkä parani ja tuntui, kuin saisin kaiken ja olenkin saanut todella ihmeellisiä ja paljon,(asunto, lapset ym ja kirjaimellisesti , kuin rukoilinkin) kun oli rahallisesti vaikeaa , niin pennilleen tuli apu oikeaan aikaan. Asuntovelkaisena ja niin , kuin muutkin , töissä, mutta ajallisesti melkein köyhänä ja kai silloin , kun on tarve pyytää sydämestään ja Jumala vastaa Kiitos kaikesta. Voin sanoa, että eromme oli kuin pilkun n........ ja ei varmaan syytä monenkaan mielestä, mutta jos täydellisyyttä piti olla eikä kuitenkaan ihmiset pysty siihen , koska pitäisi ajatella omaakin elämäänsä. Mitään ei kuitenkaan tee Sielujen vihollinen Jumalan sitä sallimatta vaikkakin löytää heikot kohtamme juuri siksi, kun ei ole kaikki tuotu yhdessä Jumalalle tiettäväksi ja tahdomme elää, kuin maailmassa eletään. Kätketty siunaus aina kaikkeen vaikeuteen. Kyllä me teemme väärin ja syntiäkin , vääriä valintoja, mutta pyydetään, että Herra ne oikaisisi ja johdattelisi polulle takaisin, jonka on meille tarkoittanut ja uskalluksella voimme mennä armoistumen eteen tunnustaen ja saamme uuden alun Jeesuksen sovintotyön tähden.TSEMPPIÄ

• ma
        ma kirjoitti:

lisään: kuin kohtaloni, olin vaan vielä kauemmin. David Wilkerson kirjoitti 7-80 luvulla, ehkä näky kirjassa tms. , että paholainen tulee kaikin konstein rikkomaan avioliittoja , jos mahdollista ja antoi ohjeita. Vaikeaa on , jos ei pari ole täysin yhdessä ja kaikki tuotuna Jumalan parantavaan rakkauteen. Minä luulin jo , että olen ihmeellinen esimerkki aviomiehestä ja kristittynäkin, koska Jumala on todella ihmein ja rukousvastauksin ollut kanssani uskoon tulostani asti .Ihmisten apua ei ole pahemmin näkynyt ja ymmärrän kyllä , on helpompaa olla puuttumatta, mutta kuinka moni kaipaakin vain tukea ja luotettavaa kaveria, niin moni asia olisi helpompaa. Nuorena sain kokea voiman ja vapauden , jäi alkoholismi , tupakat , selkä parani ja tuntui, kuin saisin kaiken ja olenkin saanut todella ihmeellisiä ja paljon,(asunto, lapset ym ja kirjaimellisesti , kuin rukoilinkin) kun oli rahallisesti vaikeaa , niin pennilleen tuli apu oikeaan aikaan. Asuntovelkaisena ja niin , kuin muutkin , töissä, mutta ajallisesti melkein köyhänä ja kai silloin , kun on tarve pyytää sydämestään ja Jumala vastaa Kiitos kaikesta. Voin sanoa, että eromme oli kuin pilkun n........ ja ei varmaan syytä monenkaan mielestä, mutta jos täydellisyyttä piti olla eikä kuitenkaan ihmiset pysty siihen , koska pitäisi ajatella omaakin elämäänsä. Mitään ei kuitenkaan tee Sielujen vihollinen Jumalan sitä sallimatta vaikkakin löytää heikot kohtamme juuri siksi, kun ei ole kaikki tuotu yhdessä Jumalalle tiettäväksi ja tahdomme elää, kuin maailmassa eletään. Kätketty siunaus aina kaikkeen vaikeuteen. Kyllä me teemme väärin ja syntiäkin , vääriä valintoja, mutta pyydetään, että Herra ne oikaisisi ja johdattelisi polulle takaisin, jonka on meille tarkoittanut ja uskalluksella voimme mennä armoistumen eteen tunnustaen ja saamme uuden alun Jeesuksen sovintotyön tähden.TSEMPPIÄ

http://www.youtube.com/watch?v=YNX3K48mgi0

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      19
      2815
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2631
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      24
      2343
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1163
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe