tämän kun luin niin

musiclovers

tuli kylmät väreet ja kyyneleet ...

...
Poika ajaa lujaa moottoripyörällä
Tyttö: Hidasta, mua pelottaa
Poika: Enkä, tää on hauskaa
Tyttö: Eikä ole. Oo kiltti, tää on liian pelottavaa
Poika: Sano mulle sitten, että sä rakastat mua
Tyttö: Hyvä on, mä rakastan sua. Jarruta !
Poika: Ja nyt halaa mua OIKEIN kovaa
*tyttö halaa poikaa*
Poika: Voitko ottaa pois mun kypärän ja laittaa sen sun päähäs? Mä kyllästyin siihen..

Sanomalehdessä seuraavana päivänä:
´Moottoripyörä törmäsi rakennusta vasten jarrujen vian seurauksena. Samalla hetkellä kyydissä oli kaksi henkilöä, joista vain yksi jäi eloon.´

Totta puhuen, matkan puoli välissä poika huomasi jarrujen olevan rikki, mutta ei halunnut tytön tietävän asiasta. Sen sijaan hän pyysi tyttöä sanomaan että tämä rakastaa häntä ja halaamaan tätä viimeistä kertaa. Lisäksi hän käski tytön laittavan kypärän päähän, jotta tyttö jäisi eloon vaikka tämä merkitsi pojalle kuolemaa.
...

11v tyttä nutan discossa ja ehkä kaverillan yötä.Soitti että tuli koti-ikävä ja varmaankin kotona kohta.
14v tyttö soitti kaverilleen SÄ TUUT SIT MEILLE YÖKSI johon kaveri NO ONKS SE MITÄÄN UUTTA ;D;D,heille 14v kuin ottotyttö ja likan kaveri mulle ku oma tytär ;)))
Nyt seuraan lätkää.Eilen tulosveto meni oikein jee ;)
Ostin parit housut itselleni ja tytöille legginsit.

12

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musiclovers

      Mahtava peli eilen jeee!!!!
      Kaverin mies kummipoikani kanssa yritti eilen laittaa lamppua kattoon mutta porassa liian vähän tehoja.
      11v tyttö oli koko viikonlopun serkuillaan.
      14v tytön kaveri Viikistä meillä perjantaista sunnuntaihin.
      Taas ois kämppä siivottu.
      Pitää ruveta katsomaan kauhuelokuvia kun ei ole näin kipeenä muutakaan tekemistä.

    • musiclovers

      En taaskaan saa unta,nukuin noin kolme tuntia,heräsin klo 2 ja katsoin kauhuelokuvan.
      Tulispa tänään rahaa kuten pitäisikin niin saan maksetua likan loppumatkan 470e plus matkavakuutusmaksu,viimekk maksoin puolet,noin.
      Ei ois rahaa ensi viikolla Tallinnaan mutta pakko,meen sit vähemmällä budjetilla..

    • musiclovers

      Olen rohkea ja kerron, ettei minulla ole aina kaikki inkkarit kanootissa! Kestän kuitenkin aika paljon ottaa roinaa niskaan. En ystävysty helposti ja olen pohjimmiltani omissa oloissani viihtyvä. Kun ystävystyn, ystävystyn syvästi, ja ystävät pysyvät ystävinä ikuisuuteen asti. Helposti en suutu,mutta kun suutun sen huomaa.

      Aatami ja Eeva olivat miltein valmiita, kun jumala kaiveli luomislaatikkoa: täällä on vielä pari asiaa jäljellä. Ensimmäisenä on kikkeli. Minulle,minulle huusi Aatami! Ja saatuaan vehkeen hän heilutteli sitä, juoksenteli nauttien ilmavirrasta ja liikkeestä.
      Hän pissasi kuvioita hiekkaan ja nauroi. Eeva katseli ja kysyi: Mitä minulle jäi, luojani? Jumala katsoi Eevaa lempeästi: Aivot, Eeva, aivot!

      Elämäni rakkaus, aamujeni ilo. Miten jaksaisinkaan nousta ylös sängystä näkemättä sinua, maistamatta aromiasi huulillani, tuntematta tuoksuasi nenässäni? Kun kukaan muu ei piristä minua, sinä teet sen. Toivoisin, että olisit vierelläni ainiaan. Ethän ikinä hylkää minua? Rakastan sinua, armas kahviseni. ♥

      Eilen kaveripariskunta oli kahvilla kummipojan kanssa.
      Aamulla kävin kaupassa,hetken istuin siskoni luona Mellunmäessä ja kävelin ekalle tasanteelle jätemäen 116 rappusta.

      Laskut kun maksoin,on tili nolla siis ääähhh

    • musiclovers

      Vittu ku vituttaa!!
      Syynä ei exä ei kukaan mies vaan ... ja itkettää ja harmittaa sen puolesta ja tietyllä tavalla omalta osaltani .. kukaan ei ole tehnyt mitään kamalaa mutta ..

      • minävaisinä

        olet rohkea kun kerrot suoraan mikä sinua harmittaa


    • musiclovers

      Vein 16v likan turnaukseen,kävin kävelemässä ne 426 rappusta,vaihdoin lakanat,pesin pyykkiä ja viel ois imurointi mutta sitä en tiedä teenkö tänään niin ja koko ajan on tiskattavaa.
      En tiedä ehdinkö illalla saunaan kun se maailmanloppu tulee klo 18 höh ..

    • musiclovers

      Ostin puseron,topin,neuletakin,pussilakanoita,hameen housut ja päiväpeitteen ;)

      Kaverilla aamukahvi,päiväkahvi entisen naapurin kans pihalla ja jätemäes kävely niin kaupas käyty sekä siivottu tottakai.

    • musiclovers

      Olin koko aamupäivän puhelimessa..mulle soitti lähes kaikki jotka tunnen ja sit juduin soittamaan 7 eri virastoon ja selvitellä asioita huh huh mikä urakka..
      Siskontyttö ja sen poika kävi.
      Piipahdin kaupassa ja vuokrasin filmejä,hetken nukuin.

    • musiclovers

      Eilen illalla kanssani jätemäkeä valloittamassa oli nuorin likka ja sen 13v serkku.

      Huomenna ois risteily.

      Tänään illalla tulee 14v tytön kaveri yöksi.

      Illalla taas jätemäkeen.

    • musiclovers

      Kaverin mielestä tärkeempää antaa teinille rahaa viinaan ja bailaamiseen ku ruokaan ja pärjäämiseen ...

      Fantastinen risteily oli ;D
      Hausmylly oli ihana,Vicky ja Menneisyyden vangit mutta paras Miss xl Divet Drag Show : todella hauska ;D;D
      Saatiin ainakin nauraa koko matka alusta loppuun asti.
      Pieni episodi lopussa latisti tunnelmaa mutta sekin selviää puhumalla...
      Eilen haettiin tytär ja koira kotiin.Syötiin Toijalassa.
      Viimeyön kaikki tytöt yötä kavereillaan.
      Nukuin koko lauantain.Saunassa kävin ja nukuin.
      Aamul vein koiran ulos heti kun heräsin.
      18v tyttö teki eilen ruuan ja oli ilmoittanut illalla että jää kaverilleen yöksi;))

    • Keittön pöydällä

      Heräsin kaatosateeseen kun tyttö lähti kouluun,en kerennyt kysyä ottiko sateenvarjon... Poika nukkuu vielä. nukkukoon nyt viel hetken sit kyl kiskon ylös.
      Harmittaa tollanen ilma ja se kun en osaa lakkaa rakastamasta ja oottamasta miestä joka ei rakasta mua mut on niiiii ihana...

    • musiclovers

      Harmi jos et saa sitä ketä rakastat tsemppiä;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2369
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      166
      1494
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1366
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1079
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      690
    Aihe