Konfferenssi 2011

keveakuorma

Gallup.
Oletko tulossa konffaan töihin tai vierailulle tänä kesänä ?

15

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lupaavaa ohjelmaa

TORSTAI 23.6.

16.30-16.50 Iso Kirja avautuu

17.00-18.00 Ylistyskokous

Juonto/puhe: Jyrki Liukkonen

Musiikki: Nuorisokuoro Agape / Hannele Voutilainen

19.30-21.30 Ylistyskokous

Juonto: Minna Kallinen-Kuisma ja Ari Kuisma

Puhe: Matti Karvinen

Musiikki: Praisest

PERJANTAI 24.6.

8.00-8.45 Ylistäen aamuun

Juonto/musiikki: Johde / Hanna ja Krister Kuosmanen

9.00-10.00 Ylistyskokous

Juonto/musiikki: Johde / Hanna ja Krister Kuosmanen

Puhe: Samuel Savola

11.00-12.00 Venäjänkielinen kokous

Juonto/musiikki: Lavrenchukin perhe Liperistä

13.00-13.50 Teemaluento "Näkökulmia seurusteluun"

Juonto ja puhe: Toinen toisellemme tiimi

Musiikki: IKB / Leena-Maija Lehto

14.00-14.20 Iso Kirja avautuu

14.30-16.00 Ylistyskokous

Juonto: Hanna-Mari Kulju

Musiikki: IKB / Leena-Maija Lehto

Puhe: Ville Kalaniemi

17.00-18.30 English worship

Leader/music: Wellu Suoperä

Sermon: Jukka Tuovinen

19.30-21.30 Ylistyskokous

Juonto: Elina Sipilä

Musiikki: Ultimate Worship Fellowship / J.Salo

Puhe: Jukkis Hyvärinen

LAUANTAI 25.6.

8.00-8.45 Ylistäen aamuun

Juonto/musikki: Gospel Praise / Kati Rautasaari

9.00-10.00 Teemaluento "Näkökulmia sinkkuuteen"

Juonto/musiikki: Gospel Praise / Kati Rautasaari

Puhe: Kristian Närvä & co

11.00-12.00 Svensk Gudstjänst

Ledare/musik: Rauno Karmitsa

13.00-14.00 Ylistyskokous

Juonto/musiikki: Led / Arttu Koskenranta

15.00-15.20 Iso Kirja avautuu

15.30-17.30 English Worship

Leader: Pia Wijerama

Music: Newland / Johannes Saranpää

Sermon: Jonna Smallridge

• Ylistyskö etusijalla

Kovasti on ohjelmassa ylistystä. Samaa menoa kuin Nokia Missiossa.

TORSTAI
      17.00-18.00 Ylistyskokous (1 tunti)
      19.30-21.30 Ylistyskokous (2 tuntia)

PERJANTAI
      8.00-8.45 Ylistäen aamuun (45 minuuttia)
      9.00-10.00 Ylistyskokous (1 tunti)
      14.30-16.00 Ylistyskokous (1,5 tuntia)
      19.30-21.30 Ylistyskokous (2 tuntia)

LAUANTAI
      8.00-8.45 Ylistäen aamuun (45 minuuttia)
      13.00-14.00 Ylistyskokous (1 tunti)

SUNNUNTAI
      Ei ylistystä eikä ohjelmaa?

"Älkää enää tuoko minulle turhaa ruokauhria; suitsutus on minulle kauhistus. En kärsi uuttakuuta enkä sapattia, en kokouksen kuuluttamista, en vääryyttä ynnä juhlakokousta. Minun sieluni vihaa teidän uusiakuitanne ja juhla-aikojanne; ne ovat käyneet minulle kuormaksi, jota kantamaan olen väsynyt. Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä" (Jes. 1:15, 14, 15)

• ---

Hei, "Ylistystäkö etusijalla"! Klikkaa varsinainen "ison teltan" juhlaohjelma käsiisi, ennenkuin jatkat lyttäämistä. Tuo lainaamasi ohjelma on osa pienen, ns. ylistysteltan ohjelmaa. Samassa tilassa tapahtuu paljon muutakin, luennoidaan, keskustellaan, konsertoidaan.

Job. 22:24 Te, jotka pelkäätte Herraa, ylistäkää häntä. Kunnioittakaa häntä, kaikki Jaakobin siemen, kaikki Israelin siemen, peljätkää häntä.

Job. 30:5 Veisatkaa kiitosta Herralle, te hänen hurskaansa, ylistäkää hänen pyhää nimeänsä.

• --- kirjoitti:

Hei, "Ylistystäkö etusijalla"! Klikkaa varsinainen "ison teltan" juhlaohjelma käsiisi, ennenkuin jatkat lyttäämistä. Tuo lainaamasi ohjelma on osa pienen, ns. ylistysteltan ohjelmaa. Samassa tilassa tapahtuu paljon muutakin, luennoidaan, keskustellaan, konsertoidaan.

Job. 22:24 Te, jotka pelkäätte Herraa, ylistäkää häntä. Kunnioittakaa häntä, kaikki Jaakobin siemen, kaikki Israelin siemen, peljätkää häntä.

Job. 30:5 Veisatkaa kiitosta Herralle, te hänen hurskaansa, ylistäkää hänen pyhää nimeänsä.

* kannattaa toki mennä juhannus juhlille, tottakai ? Ja jokaisen pitäisi muistaa antaa se vaivainen KAKSKYPPINEN Isopata keräykseen, jos jokainen sen raasiis antaa, tulisi lainat lähestulkoon maksetuksi? Mä en käsitä, ettei muka parikymppiä olisi, onko asenteet vaan pipotiukalla, ettei kukkaron nöörejä saa aukoo?

* Kyllähän ylistys on paikallaan, kun ja jos Pyhä Henki saa sen vaikuttaa, lihallinen "väkisin" ylistämisen puristus itsestään, ei kyllä mene teltan kattoa ylemmä? Tuo Job 22:24, oli juutalaislle valitulle kansalle, joka oli otollinen Jumalalle valintansa perusteella, heitä kehoitettiin kiitämään, ei suinkaan pakanoita?
        * Nyt on Jeesuksessa Kristuksessa kiittäminen ja ylistäminen myös pakanoille mahdollista, kun ja jos on uudestisyntynyt? Ja kiitoksen ja ylistyksen aihe on POIKA, Jeesus Kristus ja Hänen työnsä ansiota risillään Golgatan kärsimyksistä ja Hänen pyhästä kalliista synnittömästä, maahan vuodatetusta verestä. Menee ylistys överiksi, jos ja kun ylistetään Pyhää Henkeä ja Hänen jakamiaan armolahjoja? Kiitos ja ylistys tulee kohdistua AINA Jumalan ainutsyntyiseen Poikaan, Jumalan uhri Karitsaan.
        * Kaikki kiitos ja ylistys kuuluu Pojalle, ja Hänen kautatan saa myös Isä ja Pyhä Henki kiitoksen ja kunnian, mutta aina ja yksinomaan Jeesukselle se kaikki annetaan, ja kun Jeesus saa kaiken kiitoksen ja ylistyksen, silloin sen saa myös Isä ja Pyhä Henki, ei koskaan muussa järjestyksessä.

• keveakuorma

tuo ensimmäinen postaus näyttää vaan ylistysteltan ohjelman..

• Mistä heitä sikiää

No en varmaan tule mihinkään talkootöihin. Kerran olin Raamattuopistolla 2 vk talkootöissä ja kokemukset ihmisistä ovat niin paskoja, että se kerta riitti.

• keveäkuorma

missäs oot ollu ?

• Näin on

En todellakaan ole tulossa sinne tänä, enkä tulevinakaan kesinä. on siellä saanut järkkrien taholta niin töykeää kohtelua. Kuten vuonna 2002 jouduin lähtemään keksen konffan pois ja autoni pit saada johonkin. Järkkäri lupasi sen saavan olla portinpielen levennyksellä. Toinen järkkäri ruli huutaen ja kiroten ajamaan minut siitä pois sanoen, että kutsuu poliisit viiden sekunnin kuluessa, jollen lähde. Siirryin sitten puolen kilsan päähän, jonne pysäköin. tämä sama järkkäri seurasi sinne perässä ja jatkoi pää punaisena huutoaan ja kiroiluaan, jotta en saa pysäköidä mihinkään viiden kilsan säteellä alueesta. NBiin lähdin sitten kokonaan pois sieltä.

Viime kesänä menin torstainakokeeksialueelle ja jätin autoni kauas metsätien varteen. Kävelin alueelle parisen kilsaa. Sitten ajattelin tutustua kokoustelttoihin, jotta tiedän mitä missäkin teltassa on. Niinpä kurkistin yhteen kokoustelttaan sisään. Teltta oli likellä asuntiovaunua-aluetta. En ehtinyt kuin kurkistaa sisään, koska ovi oli auki, kun sisältä alkoi kuulua hirveä mökä, että tänne ei saa tulla. Yrityin kysyä asiallisesti, että mitä tertlassa tulee konffan aikaan olemaan,. en saanut vastausta, vaan nuoret miehet huusivat vaan kurtkku suortaana ja uhkasivat ,että järkkärit heittävät minut ulos alueelta. Tälläisnen kohtelun jälkeen en enää tule sinne!

• keveäkuorma

perus :P oot vaan sattunu outojen ihmisten tielle :P varsinaiset kokous teltat on juhlakentällä joka on keittiön ja aikatorin takana..

• Näin on!

Lienevät outoja, utta kun ovat edustamassa noin julkisella paikalla helluntailaisuutta, niin pitäisi myös olla käytöstapoja. Eikä järkkäriksi saisi valita uskosta osantonta tai kiroiliojita tai muitakaan sen kaltaisia!

Olen kuule ollut helluntaiherätyksen piirissä ihan lapsuudestani asti, sillä isovanhempani olivat jo aikanaan uranuurtajia siellä, joten kauas on menty niistä ajoista ,kun kainkenlaiset tyypit saavat siellä riehua päättömästi. Itse olen myöskin ainaiskannattajajäsen, joten luulisi senkin jo merkitsevän jotakin.

Kokousteltat ovat juhlakentällä. Tottai kai minä sen tiedän, ettei tarvitse vinpoilla silläkään, etten muka tietäisi. Niin myöskin se teltta oli, johon kurkistin! Ihme touhua; sanon minä. Paljon on parannuksen tekemistä koko herätysliikkeellä ja yksilöihmisillä. Ja toden totta kyllä pitäis seuloa tarkasti nuo henkilöt, jotka siellä ovat työtehtävissä, vaikka olisivatkin sitten talkoon nimessä.

Minua myöskin kummastutta se, että alueella juopotellan ja poltetaan yleisesti tuppakaak, vaikka portin pielen taulussa lukee, että se on savuton ja päihteetön alue. Tämmöisiin seikkoihin pitäisi olla parempaa valvontaa ja poistaa kurittomat alueelta pois!

Valitin asioista paikan johdolle ja sihteerille, mutta sanoivat vaan, etteivät voi asialle tehdä mitään! Ja juuri näitten pitäis se lopullinen kontroli pitää! Mutta kuten sanoin, niin pysyn poissa konferenssin ja muittenkin suurempien tapahtumien ajan. Käyn siellä silloin kun sattuu olemaan rauhallista ja ei kokoustoimintaa tai vain pikku kokouksia!

• Herra on vanhurskas.

Satavarmasti en enää tule. Kun lähdin seuraamaan Jeesusta hänen opetuslapsenaan ymmärsin kuinka kaukana helluntailaiset ovat Jeesuksen seuraamisesta, itsensä kieltämisestä, ristinsä ottamisesta ja omaisuudestaan luopumisesta. Helluntailaisuus on täynnä touhuilua ja ala-arvoista teatteria. Sanon suoraan, että jatkakaa vain sirkustanne, mutta aivan varmasti tulee se aika, ettei sirkukset maita.

• keveäkuorma

Älä yleistä. Kyllä meitä on ihan normaaleja ja hyvin käyttäytyviäkin.
      Äläkä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi :D

• jontsa1

Kyllä jokaiseen juhannusjuhlaan mahtuu huonojakin kokemuksia.Kuitenkin tässä konferenssissa on aina pyhä henki mukana.Aina on ollut hyvät ilmat jaa paljon porukkaa sekä hyviä puhujia.Ja ainahan sinne voi tulla talkoisiin palvelemaan Herraa ja paljon tarvitaan nuoria siihen hommaan

• Luterilaiset ovat

ennenkin arvostelleet Helluntaiherätyksen konferensseja, mutta tässä heidän arvostelussaan on kateus ja kauna mukana. Me tiedämme, että kyseessä on ainutlaatuinen hengellinen tapahtuma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1410
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1355
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1245
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1105
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1051
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      878
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe