Noloa Seinäjoen ABC

Palvelusta 4

Käytiin kahvilla Seinäjoen ABC-liikennemyymälässä ja kahvipullaksi otettiin marjapiirakkaa. Muuten oli hyvää, mutta kostea piirakka piti syödä lautaspaperin päältä, kun ei ollut lautasia ja lusikatkin puuttui! Lautasien ja lusikoiden puutetta, kun kassalla ihmeteltiin, niin tympäätynyt kassalikka kehui vaan ettei nyt vaan ole. Jos tuollainen häiriö tulee tiskiin tms, niin eikö edes kertakäyttöastioita voisi asiakkaille varata?
Siinä sitten syötiin kosteaa piirakkamössöä sormin kuin afrikassa konsanaan ja pöytätkin oli pyyhkimättä ja aika epähygieenisessä kunnossa.
Kahvien hinnoittelu oli korkealla tasolla palveluun nähden.

53

2207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aseaaaw

Ei ole eka kerta!!
      Muutenkin paikan ruuat aika **skaa. AInaki lounaat!! Ja ylihinnoiteltuja!

• ei enää ikinä

En ole siellä sen jälkeen käynyt kun kävin "joululounaalla"
      Vetista mautonta roskaa mutta onneksi buffet-pöytä ammotti tyhjyyttään ja
      kinkkukin vietiin kesken pois vaikka ilmoitettua aikaa oli vielä puolituntia.

Samalla hinnalla saikin sitten Mondeossa melkoisen herkkupöydän.

• 3r rrc32r23rc23r32cr

Näitä mussuttajia joille ei kelmaa edes kalleimman gourmet ravintolat mätöt kyllä löytyy aina joka nurkalta.

Itse olen useasti vieraillut ABC:lla syomässä ja pääasiassa ruoassa ei ole mitään valittamista. Laatu toki vaihtelee OK mätöstä erittäin onnistuneeseen kokin mukaan mutta kyseessä ei olekkaan mikän michelin ravntola vaan HUOLTOASEMA.

• yäk!
        3r rrc32r23rc23r32cr kirjoitti:

Näitä mussuttajia joille ei kelmaa edes kalleimman gourmet ravintolat mätöt kyllä löytyy aina joka nurkalta.

Itse olen useasti vieraillut ABC:lla syomässä ja pääasiassa ruoassa ei ole mitään valittamista. Laatu toki vaihtelee OK mätöstä erittäin onnistuneeseen kokin mukaan mutta kyseessä ei olekkaan mikän michelin ravntola vaan HUOLTOASEMA.

No kerran kanssa luukulta haettiin hampurilaisateria, enkä ole huonompaa saanut missään. Sämpylä oli kuiva ja pihvi maistui pahalta. Syömättä jäi, eikä tarvi enää koskaan mennä!

• dfgdfgdfgfdg
        yäk! kirjoitti:

No kerran kanssa luukulta haettiin hampurilaisateria, enkä ole huonompaa saanut missään. Sämpylä oli kuiva ja pihvi maistui pahalta. Syömättä jäi, eikä tarvi enää koskaan mennä!

Joo oon mäki kerran saanu huippuravintolassa kuivan pihvin enkä silti yhden kerran takia mollaa koko ravintolaa.

Gourmet aterianko ajattelit hankkia huoltoasemalta vai?

• %¤&%/&/(/()/
        dfgdfgdfgfdg kirjoitti:

Joo oon mäki kerran saanu huippuravintolassa kuivan pihvin enkä silti yhden kerran takia mollaa koko ravintolaa.

Hinnoittelu näissä palveluiltaan ala-arvoisissa paikoissa kyllä osataan, mutta mitään palveluja ei hinnoittelun vastikkeeksi saa. Kun olet itsepalvellut itseäsi tiskiltä astianpalautukseen niin eikö siihen vielä voisi lisätä asiakkaille tiskaus, että seuraavallekkin asiakkaalle riittäisi puhtaat astiat?
        Mitä terveystarkastaja tekisi, jos huomaisi, että asiakkaille ei ole astioita ja syötävät joutuu asettamaan likaisten pöytien päälle? Ryssänlaatuinen palvelu tulossa Suomeen ABC:lle.

• yäk!
        dfgdfgdfgfdg kirjoitti:

Jos haluan gourmet aterian en suinkaan mene huoltsikalle! Ja meillä on mitä ilmeisemmin eri käsitys gourmet ateriasta. Minä en pidä hampurilaisateriaa gourmet ateriana :) Jonkinlainen taso kuitenkin pitäisi huoltsikallakin olla kun kerran tarjoilustaan maksun perivät.

Haiskahtaa nyt vähän nuo kirjoittelusi. Oletko sinä tai joku tuttusi työsuhteessa tms. kyseisessä paikassa kun noin reagoit? Ja jos asenne on siellä tuollainen kun annat ymmärtää on varma ettei taso/laatu/palvelu ainakaan parane!
        Minäkin kerroin vain oman kokemukseni. Paikasta olen kuullut paljon muutakin negatiivista jota en tässä kuitenkaan lähtenyt kertomaan...

• wefwefwef
        %¤&%/&/(/()/ kirjoitti:

Hinnoittelu näissä palveluiltaan ala-arvoisissa paikoissa kyllä osataan, mutta mitään palveluja ei hinnoittelun vastikkeeksi saa. Kun olet itsepalvellut itseäsi tiskiltä astianpalautukseen niin eikö siihen vielä voisi lisätä asiakkaille tiskaus, että seuraavallekkin asiakkaalle riittäisi puhtaat astiat?
        Mitä terveystarkastaja tekisi, jos huomaisi, että asiakkaille ei ole astioita ja syötävät joutuu asettamaan likaisten pöytien päälle? Ryssänlaatuinen palvelu tulossa Suomeen ABC:lle.

Onko se oikeasti nii vitun nuukaa? Ei ihme että ihmiset on sairaita jatuvasti ja allergisia kaikelle ku pitää olla niin 110% hygieenistä joka paikas 24/7.

• 3wr23f3wf w3vr2c
        yäk! kirjoitti:

Jos haluan gourmet aterian en suinkaan mene huoltsikalle! Ja meillä on mitä ilmeisemmin eri käsitys gourmet ateriasta. Minä en pidä hampurilaisateriaa gourmet ateriana :) Jonkinlainen taso kuitenkin pitäisi huoltsikallakin olla kun kerran tarjoilustaan maksun perivät.

Haiskahtaa nyt vähän nuo kirjoittelusi. Oletko sinä tai joku tuttusi työsuhteessa tms. kyseisessä paikassa kun noin reagoit? Ja jos asenne on siellä tuollainen kun annat ymmärtää on varma ettei taso/laatu/palvelu ainakaan parane!
        Minäkin kerroin vain oman kokemukseni. Paikasta olen kuullut paljon muutakin negatiivista jota en tässä kuitenkaan lähtenyt kertomaan...

Tekstistäsi päätellen kuitenkin odotin gourmet ateriaa.

Ja ei, ei ole sukulaisia tei ketään tuttuja huoltoasemalla töissä. Vituttaa vain nämä marisijat jotka jaksavat mussuttaa ja nillittää kaikesta täysin turhanpäiväisestä asiasta.

Kas kun itse en ole koskaan saanut huonoa palvelua ainakaan seinäjoen ABC:lla. Se tosin on väistämöntä että jonkun kohdalla aina ei mene kaikki putkeen, käyhän siellä ihmisiä ihan helvetisti per vuosi. Se että jostain huoltamon kuivasta pihvistä pitää tulla nettiin musuttamaan on aika säälittävää.

• 23423r3r32r32
        yäk! kirjoitti:

Tunnetko käsitettä "reklamaatio"?

Jos oikeasti noin sapettaa yksi kuiva hampurilainen niin vaadi uutta älä tule itkemään nettipalstoille.

• yäk!
        3wr23f3wf w3vr2c kirjoitti:

Tekstistäsi päätellen kuitenkin odotin gourmet ateriaa.

Ja ei, ei ole sukulaisia tei ketään tuttuja huoltoasemalla töissä. Vituttaa vain nämä marisijat jotka jaksavat mussuttaa ja nillittää kaikesta täysin turhanpäiväisestä asiasta.

Kas kun itse en ole koskaan saanut huonoa palvelua ainakaan seinäjoen ABC:lla. Se tosin on väistämöntä että jonkun kohdalla aina ei mene kaikki putkeen, käyhän siellä ihmisiä ihan helvetisti per vuosi. Se että jostain huoltamon kuivasta pihvistä pitää tulla nettiin musuttamaan on aika säälittävää.

Miksi vaihdat nikkiäsi koko ajan? Luuletko etten tiedä, kuten kaikki muutkin täällä, että sama häirikkö täällä käy purkamassa pahaa oloaan.

Selvennän/väännän rautalangasta sinulle vielä. Tiesin kyllä ostavani hampurilais ateriaa, EN gourmet ateriaa. Missään en ole niin väittänyt. Sinä LUULIT tai oletit niin ja se oletus ei ollut oikea. Vai luuletko tietäväsi minua paremmin MINUN odotukseni? Mutta myös hampurilaisaterioissa on jonkinlainen laatu taso oltava, koska niistä kerran maksukin peritään.
        Toiseksi, MINÄ en ole moittinut palvelun laatua, vain tilaamani aterian laatua. Sisäluku taitoa kiitos.
        Kolmanneksi, minä en itke/narise tms. kerroin vain oman kokemukseni, kuten kaikki muutkin tässä ketjussa, siihen minulla lienee oikeus. Sinua saa vituttaa ihan rauhassa :) Minua ei vituta yhtään.
        Neljänneksi, en vaivaudu tekemään reklamointia yhdestä hampurilaisateriasta, äänestän ennemmin jaloillani. Uskoakseni moni muukin tekee niin.

Nyt voit jatkaa tästä jonkun muun kanssa,. Minä en sinulle tule enää tänne terapeutiksi ja asioita rautalangasta vääntämään. Ja pellehän sinä tosiaan olet :) joten onneksesi palsta tosiaan on anonyymi. Älä myöskään tukehdu omaan raivoosi tästä minun huonosta hampurilaisateriastani, ei se ole sen arvoinen. Ja muistahan ottaa lääkkeesi :)

• 23423r32c2323r
        yäk! kirjoitti:

Miksi vaihdat nikkiäsi koko ajan? Luuletko etten tiedä, kuten kaikki muutkin täällä, että sama häirikkö täällä käy purkamassa pahaa oloaan.

Selvennän/väännän rautalangasta sinulle vielä. Tiesin kyllä ostavani hampurilais ateriaa, EN gourmet ateriaa. Missään en ole niin väittänyt. Sinä LUULIT tai oletit niin ja se oletus ei ollut oikea. Vai luuletko tietäväsi minua paremmin MINUN odotukseni? Mutta myös hampurilaisaterioissa on jonkinlainen laatu taso oltava, koska niistä kerran maksukin peritään.
        Toiseksi, MINÄ en ole moittinut palvelun laatua, vain tilaamani aterian laatua. Sisäluku taitoa kiitos.
        Kolmanneksi, minä en itke/narise tms. kerroin vain oman kokemukseni, kuten kaikki muutkin tässä ketjussa, siihen minulla lienee oikeus. Sinua saa vituttaa ihan rauhassa :) Minua ei vituta yhtään.
        Neljänneksi, en vaivaudu tekemään reklamointia yhdestä hampurilaisateriasta, äänestän ennemmin jaloillani. Uskoakseni moni muukin tekee niin.

Nyt voit jatkaa tästä jonkun muun kanssa,. Minä en sinulle tule enää tänne terapeutiksi ja asioita rautalangasta vääntämään. Ja pellehän sinä tosiaan olet :) joten onneksesi palsta tosiaan on anonyymi. Älä myöskään tukehdu omaan raivoosi tästä minun huonosta hampurilaisateriastani, ei se ole sen arvoinen. Ja muistahan ottaa lääkkeesi :)

Miksi vitussa sitten tulet nettiin napottamaan jos et edes reklamaatiota halua tehdä? Ihme touhua.

• kulkija1234
        dfgdfgdfgfdg kirjoitti:

Guourmet hinnalla odottaa saavansa gourmet aterian. Seinäjoen abc:llä ontuu välillä kaikki asiakaspalvelusta lähtien. Kuitenkin suomea kiertävänä olen nähnyt yhden jos toisenkin abc:n ja useita muitakin huoltoasemia. Halvenmalla olen saanut gourmee tason makuelämyksen lisäksi oikein hymyilevää palveluakin. Esim en voi käsittää ajatustapaa että asiakkaan eksyessä yöllä Seinäjoen abc:lle henkilökunnan nuoret naiset ottavat tympiintyneen ja vittuuntuneen katseen asiakkaaseen. Ei oikein kehoita tervetulleeksi. Puhumattakaan niistä kuivista käntyistä joita tuoreina pullina myydään. Teettekö te maanantaisin koko viikon satsin???

• sdfsdfev333w
        kulkija1234 kirjoitti:

Guourmet hinnalla odottaa saavansa gourmet aterian. Seinäjoen abc:llä ontuu välillä kaikki asiakaspalvelusta lähtien. Kuitenkin suomea kiertävänä olen nähnyt yhden jos toisenkin abc:n ja useita muitakin huoltoasemia. Halvenmalla olen saanut gourmee tason makuelämyksen lisäksi oikein hymyilevää palveluakin. Esim en voi käsittää ajatustapaa että asiakkaan eksyessä yöllä Seinäjoen abc:lle henkilökunnan nuoret naiset ottavat tympiintyneen ja vittuuntuneen katseen asiakkaaseen. Ei oikein kehoita tervetulleeksi. Puhumattakaan niistä kuivista käntyistä joita tuoreina pullina myydään. Teettekö te maanantaisin koko viikon satsin???

Jaa minulla on aivan päinvastaiset kokemukset. Taidat nyt liioitella "kärsiymksiäsi".

Jos jossain päin suomea saa huonoa palvelua niin se on eteläsuomessa eritoten pääkaupunkiseudulla. Kaikista pahimpia ovat julkisen liikenteen virkailijat.

• 34r23r233rf32rf32few

Turha sitä nettiin on tulla nillittämään. ABC ketjulla on kyllä olemassa reklamaatiojärjestelmä ja palautejärjestelmä joten hop-hop käyttämään moisia tarjottuja etuisuuksia.

Nettipalstoilla itkemällä et saa asiaa eteenpäin vaan teet itsestäsi pellen. Onneksi palsta on kuitenkin anonyymi.

• Hmmm...

Onkohan siellä vielä niitä pieniä "lemmikkejä" näkynyt?

• Pilvenreunalta...
        Hmmm... kirjoitti:

Onkohan siellä vielä niitä pieniä "lemmikkejä" näkynyt?

Vittu! koskaan en enää mee kyseiseen lafkaan! Tilasin annoksen ja odottelua kesti 2h kävin välillä kotona ja taas odotin. Viimein annos tuotiin pöytään ja vittu! se oli ihan väärä ruoka? Vittu! tilasin taas ja jäin odottamaan, odotusta kesti n 1h ja viimein annos tuotiin pöytään, vittu! olin itse tilannut vahingossa väärän annoksen ja tilasin taas uuden, odottelua kesti n 1h. Vihdoin annosta alettiin tuomaan kohti pöytääni, mutta vittu! ohi meni? vietiin väärään pöytään ja nuoriso vittu! söi sen? Lähdin lopuksi täysin lyötynä kotiin keittämään hernekeitton, vittu! olin unohtanut ostaa sitä.....soitin naapurille ja kysyin paksua hamppuköyttä....ja sanoin naapurille että kirjoittaa tämän tänne palstalle muistoksi minusta.... Terkuin naapuri.

• ef3wf3wfwfw3f
        Pilvenreunalta... kirjoitti:

Vittu! koskaan en enää mee kyseiseen lafkaan! Tilasin annoksen ja odottelua kesti 2h kävin välillä kotona ja taas odotin. Viimein annos tuotiin pöytään ja vittu! se oli ihan väärä ruoka? Vittu! tilasin taas ja jäin odottamaan, odotusta kesti n 1h ja viimein annos tuotiin pöytään, vittu! olin itse tilannut vahingossa väärän annoksen ja tilasin taas uuden, odottelua kesti n 1h. Vihdoin annosta alettiin tuomaan kohti pöytääni, mutta vittu! ohi meni? vietiin väärään pöytään ja nuoriso vittu! söi sen? Lähdin lopuksi täysin lyötynä kotiin keittämään hernekeitton, vittu! olin unohtanut ostaa sitä.....soitin naapurille ja kysyin paksua hamppuköyttä....ja sanoin naapurille että kirjoittaa tämän tänne palstalle muistoksi minusta.... Terkuin naapuri.

Hehe.. tää oli hyvä. Hyvää ironiaa näitä kermaperseitä kohtaan.

• kulkuri1234
        ef3wf3wfwfw3f kirjoitti:

Hehe.. tää oli hyvä. Hyvää ironiaa näitä kermaperseitä kohtaan.

Et kai ole itse töissä kyseisessä paikassa? Osuikohan kritiikki juuri sinuun? Kirjoituksistasi päätellen ei sinusta asiakaspalveluun todellakaan ole.

• sefes3wr23fw3rf3f3f
        kulkuri1234 kirjoitti:

Et kai ole itse töissä kyseisessä paikassa? Osuikohan kritiikki juuri sinuun? Kirjoituksistasi päätellen ei sinusta asiakaspalveluun todellakaan ole.

En todellakaan ole huoltamolla töissä. En vain ymmärrä ihmisiä jotka tulevat nettiin itkemään "hirveitä kärsimyksiään" kun kerran ovat saaneet hieman kuivan sämpylän huoltamolta. Reklamaation voi tehdä suoraa paikan päälläkin. Missä siis mättää. Ei se täällä palstoilla itkeminen ja hampaiden kiristely auta tippakaan asiaan.

• hoh-hoijaa
        sefes3wr23fw3rf3f3f kirjoitti:

En todellakaan ole huoltamolla töissä. En vain ymmärrä ihmisiä jotka tulevat nettiin itkemään "hirveitä kärsimyksiään" kun kerran ovat saaneet hieman kuivan sämpylän huoltamolta. Reklamaation voi tehdä suoraa paikan päälläkin. Missä siis mättää. Ei se täällä palstoilla itkeminen ja hampaiden kiristely auta tippakaan asiaan.

Voi haukotus! Keksi nyt sinäkin jo itsellesi muuta ajateltavaa!

• sdfdsfsfsdfsd
        hoh-hoijaa kirjoitti:

Voi haukotus! Keksi nyt sinäkin jo itsellesi muuta ajateltavaa!

Itsehän täällä hyppäät mollaamassa random huoltamoita niinkuin ne olisivat jotenkin tuhonneet henkisen terveytesi.

• ce

Oikeasti, eihän ABC -asemilla ole ruokaa valmistavia kokkeja. Raaka-aineet tuevat joko pakastettuina tai puoli valmisteina. Siellähän ne niitä lämmittävät,
      Jos luulee saavansa pihvin tuoreesta lihasta valmistettuna, niin se on pakaste
      joka paisteaan pannulla, Näitä kaikkia tuoteita saa myös suurimmaksi osaksi vähittäiskaupoista pakasteina. Kermaperunat on Saarioisten tai Atrian suurtalous tuotteita. No onhan se lounaspöytä halpa, mutta monta kertaa sieltä puuttuu kastike, vaikka on keitetyt perunat. Kaalikääryleet ovat ihan kammottavia.
      ABC:n taso ruoan suhteen on pudonnut valtavasti alkuajoista lähtien, tietnkin paineet tuloksentekoon ovat kovat. Mutta ei sitä nyt pitäisi paskaa yrittää syöttää,
      ja vielä se, että miten kauan ne ruoat hautuvat siellä lounas pöydässä, oisko niissä jo bactorelleja? Jos henkilökunta on vielä vähän.....

• sfefw3f3f3wfw

Eihän sinne pakko ole mennä jos ei miellytä.

• ex kokki
        sfefw3f3f3wfw kirjoitti:

Eihän sinne pakko ole mennä jos ei miellytä.

Keittäkää uusavuttomat itte ruokanne kotona !

• stdfjthkjfyky
        ex kokki kirjoitti:

Keittäkää uusavuttomat itte ruokanne kotona !

stkjfkyjhklgklhö

• ce

No eihän niihin pakko ole mennä, mutta kun tarjoavat tällaisen mahdollisuuden ruokailla ABC asemalla niin tarjoaisivat sitten kunnon sapuskaa. Jos teen 200 kilometrin työ siivun niin hankala sieltä on käydä kotona ruokaa laittamassa.

• ---------------

Eihän täällä näille kannata vastata. Jollain tapaa häiriintyneitä ihmisiä ovat, huomaahan sen tuosta kirjoitus tyylistä. Eivätkä ainakaan keskustelu taitoisia ihmisiä ole. Pahaa oloaan täällä purkavat.

• sdfsfsdfsddsdsfdsf3
        --------------- kirjoitti:

Eihän täällä näille kannata vastata. Jollain tapaa häiriintyneitä ihmisiä ovat, huomaahan sen tuosta kirjoitus tyylistä. Eivätkä ainakaan keskustelu taitoisia ihmisiä ole. Pahaa oloaan täällä purkavat.

Niin siis tarkoititko juuri näitä nillittäjiä jotka saavat sydänkohtauksen ja aivohalvauksen jos löytyy kuivunut sämpylä huoltamolta?

• --------------------
        sdfsfsdfsddsdsfdsf3 kirjoitti:

Niin siis tarkoititko juuri näitä nillittäjiä jotka saavat sydänkohtauksen ja aivohalvauksen jos löytyy kuivunut sämpylä huoltamolta?

En, vaan sinua ja kaltaisiasi. Huomaathan itsekkin ettet kykene asialliseen kirjoittamiseen/keskusteluun. Lue esim. viimeisin kommenttisi uudelleen.
        En vastaa enää.

• sefsefesfsefsefsefes
        -------------------- kirjoitti:

En, vaan sinua ja kaltaisiasi. Huomaathan itsekkin ettet kykene asialliseen kirjoittamiseen/keskusteluun. Lue esim. viimeisin kommenttisi uudelleen.
        En vastaa enää.

Niuku nauku vinku vanku itkettää tulee traumoja kun huoltamo on huoltamo.

Naurettavia tälläiset nillittäjät.

• Huohottaa

Mistä lähtien ABC on ollut huoltoasema, häh?

Bensaa saa, siihen jää... muuten luuserien notkumispaikka.

Keskinkertainen kuppila, miksi te odotatte siltä jotain muuta?

• sdfesfrfwefesfsefsef

ABC-asemat ovat kyllä olleet huoltoasemia ihan ABC ketjun perustamiesta lähien. Onko siinä nyt jotain epäselvää vai?

En nyt tiedä onko ne sadat ellei tuhannet työpäivänä kahvilla tai lounaalle käyvät duunarit luusereita. Tuskimpa. Heillä sentään on työpaikka toisin kuin sinunlaisellasi gourmet perseellä.

• Mietin vain
        sdfesfrfwefesfsefsef kirjoitti:

ABC-asemat ovat kyllä olleet huoltoasemia ihan ABC ketjun perustamiesta lähien. Onko siinä nyt jotain epäselvää vai?

En nyt tiedä onko ne sadat ellei tuhannet työpäivänä kahvilla tai lounaalle käyvät duunarit luusereita. Tuskimpa. Heillä sentään on työpaikka toisin kuin sinunlaisellasi gourmet perseellä.

onkohan taloudellisesti varaa olla gourmet perse ellei ole edes työpaikkaa??? Mistä sinä tiedät täällä kenenkään töiden tekemiset??? Vedä nyt hyvä ihminen henkeä!

• sfs34rfwf3gwfw
        Mietin vain kirjoitti:

onkohan taloudellisesti varaa olla gourmet perse ellei ole edes työpaikkaa??? Mistä sinä tiedät täällä kenenkään töiden tekemiset??? Vedä nyt hyvä ihminen henkeä!

Itsehän aloitit vittuilemisen.. Ellei kyseessä ola lauma muita trolleja.

• -minä-

Minä olen kyllä sitä mieltä että jos haluaa gourmet tason ruokaa ei tosiaan mene huoltsikalle tai ABC:lle. Jokainen syö ja maksaa varallisuutensa mukaan ja valitsee ruoka paikankin sen mukaan. Turha kai tänne on tulla nimittelemään ja moittimaan toisten valintoja. Jokaisella on oikeus kokemukseensa ja mielipiteeseensä. Jos kerran on ABC:lle eksynyt, eikä saanut rahoille vastinetta, silloin ei sinne toiste mene. Ne jotka paikasta tykkää ja saavat siellä tasonsa vaatimaa ruokaa, käyvät siellä jatkossakin, pysyyhän sitten sekin lafka pystyssä, eli hyvä jos joku tykkää. Onneksi on jokaisella vapaus valita.

• sdfs4wfw43fw3f

Täällä vain annetaan ymmärtää että ABC:lla saisi jotenkin poikkeuksellisen huonoa einestä tai palvelua kuin muualla. Se taas ei pidä paikkaansa.

Muutamat hiekkapillut joille ei koskaan kelpaa mikään ulajaa vain tylsyyttänsä täällä. Ne reklamaatiot tosiaan kannattaa itse ketjun järjestelmään pistää eikä nettipalstoille.

• :D :D :D

Tämäkin on siis vain sinun mielipiteesi. Kummasti tosiaan jaksat tästä asiasta täällä vaahdota :D

• sdfgsg4gwg
        :D :D :D kirjoitti:

Tämäkin on siis vain sinun mielipiteesi. Kummasti tosiaan jaksat tästä asiasta täällä vaahdota :D

Pitäähän näille nilittäjille nillittää vastaan.

• Yks työtätekevä vaan

Edelleenkin painotan että kuljen ympäri suomen ja kokemuksia on useista Abc: ketjuun kuuluvista huoltoasemista. Kuten jo mainitsin olen saanut erittäin hyvää palvelua kyseisen ketjun huoltamoilla ja saanut erittäin maittavaa ruokaakin.

SEINÄJOEN abc:asemalla kuitenkin asiat ovat toisin kuten edellä mainitsin. Jos hiekkapillu ei osaa ottaa asiallisesti esitettyä kritiikkiä asiakkaalta vastaan niin syytönhän minä siihen olen.

En todellakaan ole mikään ylitarkka mieshenkilö. Seinäjoen abc:llä on vaan saanut pettyä niin monesti.

Parannusehdotus: Sunnuntai aamuyöllä viimeksi käydessäni teillä oli varaa 3 vartija asuun pukeutuneeseen henkilöön jotka notkuivat bensakassan tiskillä. Ravintolahenkilökuntaa ei ilmeisesti ole varaa palkata kuin muutama nuori naishenkilö joiden ei voikkaan olettaa pystyvän vastaamaan kiireisen yön haasteisiin. Koittakaa nyt helevetissä palkata tomeria asiakaspalvelulle vihkiytyneitä vanhempiakin naisihmisiä paikalle. Niitä veteliä vartijoita riittää tasan tarkkaan yksi edustamaan järjestystä. Tomera asiansaosaava tarjoilijatäti saa kyllä teinit ja asiattoman humaltuneetkin aisoihin kunhan vain haluaa.

Parannusehdotus 2: Kyseisenä ajankohtana oli moni pöytä aivan ruokottomassa kunnossa. Hampurilaisenjämiä ranskisten ja limonaatin kera oli levitetty pöydälle ja pilleistä rakenneltu jonkinlaista modernia taideteosta. Mitä nämä vartijat tekevät jos ei heillä ole aikaa tälläistä estää? Entä ne ravintolanpuolella työskentelevät?? ( Todettiin jo että ylityöllistettyjä ) Sama ehdotus kuin edellä.

Nyt jonkun päättävän elimen kyseisessä paikassa kannattaisi vetää ihan oikeasti johtopäätöksiä ennenkuin asiakkaanne ottavat ihan oikeasti lopullisesti herneet nenään. Vai onko niin ettei yhdestä asiakkaasta ole niin väliä ja suurella on varaa valita asiakkaansa???

Ps: Pitsanne päivällä ovat maistuvia ja täyteläisiä. Yöaikaan saamani oli jotain epämuodostuneen korpun ja atrian roiskeläpän välimaastoa. Oletatteko että viikonloppuisin yöllä kulkee vain juoppoja???

• 34rfww3f3wg3wg3wg
        Yks työtätekevä vaan kirjoitti:

Edelleenkin painotan että kuljen ympäri suomen ja kokemuksia on useista Abc: ketjuun kuuluvista huoltoasemista. Kuten jo mainitsin olen saanut erittäin hyvää palvelua kyseisen ketjun huoltamoilla ja saanut erittäin maittavaa ruokaakin.

SEINÄJOEN abc:asemalla kuitenkin asiat ovat toisin kuten edellä mainitsin. Jos hiekkapillu ei osaa ottaa asiallisesti esitettyä kritiikkiä asiakkaalta vastaan niin syytönhän minä siihen olen.

En todellakaan ole mikään ylitarkka mieshenkilö. Seinäjoen abc:llä on vaan saanut pettyä niin monesti.

Parannusehdotus: Sunnuntai aamuyöllä viimeksi käydessäni teillä oli varaa 3 vartija asuun pukeutuneeseen henkilöön jotka notkuivat bensakassan tiskillä. Ravintolahenkilökuntaa ei ilmeisesti ole varaa palkata kuin muutama nuori naishenkilö joiden ei voikkaan olettaa pystyvän vastaamaan kiireisen yön haasteisiin. Koittakaa nyt helevetissä palkata tomeria asiakaspalvelulle vihkiytyneitä vanhempiakin naisihmisiä paikalle. Niitä veteliä vartijoita riittää tasan tarkkaan yksi edustamaan järjestystä. Tomera asiansaosaava tarjoilijatäti saa kyllä teinit ja asiattoman humaltuneetkin aisoihin kunhan vain haluaa.

Parannusehdotus 2: Kyseisenä ajankohtana oli moni pöytä aivan ruokottomassa kunnossa. Hampurilaisenjämiä ranskisten ja limonaatin kera oli levitetty pöydälle ja pilleistä rakenneltu jonkinlaista modernia taideteosta. Mitä nämä vartijat tekevät jos ei heillä ole aikaa tälläistä estää? Entä ne ravintolanpuolella työskentelevät?? ( Todettiin jo että ylityöllistettyjä ) Sama ehdotus kuin edellä.

Nyt jonkun päättävän elimen kyseisessä paikassa kannattaisi vetää ihan oikeasti johtopäätöksiä ennenkuin asiakkaanne ottavat ihan oikeasti lopullisesti herneet nenään. Vai onko niin ettei yhdestä asiakkaasta ole niin väliä ja suurella on varaa valita asiakkaansa???

Ps: Pitsanne päivällä ovat maistuvia ja täyteläisiä. Yöaikaan saamani oli jotain epämuodostuneen korpun ja atrian roiskeläpän välimaastoa. Oletatteko että viikonloppuisin yöllä kulkee vain juoppoja???

Ihan höpö höpöä.. Miksei minulla ole samanlaisia kokemuskai seinäjoen ABC:sta vaikka olen kiertänyt suomea myöskin melko laajasti näinollen ABC ketjuja. Oikeastaan missäänpäin ei ole koskaan ollut suurempaa valittamista eikä varsinkaan seinäjoen ABC:lla.

• 234523rfsefsefs

Kirjoitat kuin esittäisit asiaa nyt Seinäjoen ABC:n viralliselle edustajalla. Ohjaa nämä reklamaatiosi suoraa ABC ketjulle eikä tänne nettipalstoille missä ei niitä ei lue kuin toiset vittuilijat.

• efesw3fef3f3f

Jaha ja nytkö nuoret naishenkilöt on yhtäkkiä niin jumalattoman paljon huonompia kuin vanhat "kokeneet" plantut. Kunnon sovinisti aasi tämä meidän nillittäjä.

Vartijoita muuten ei paikalla ole yleensä kuin yksi kappale. Vartijan työhön tuskin myöskään kuuluu pöytien siivoaminen.

Aikamoinen aasihan sieltä nillityksen taustalta paljastui loppujenlopuksi.

• ce

Oikeasti, ABC asemilla on todella huono lounaspöytä. Vaikka millä mittarilla mitaten. Ei tarvitse kuin tarkistatajan noihin pöytiin niin johan pomppais.

• 45tegegr

Kyllähän noissa tarkastajia käy eikä ole vielä pompannut.

Lisäksi liika "hygienia" touhutuskaan ei ola hyvästä.

• uudestaankin asioiva

Olen käynyt pari kertaa kyseisellä ABCllä syömässä lounaan, ja ei ole valittamista tai ehkä olen vain mennyt juuri sellaisella hetkellä että pöydät ovat täynnä ja ruoka on ollut hyvää.
      Ymmärrän kyllä että joskus pöydät ammottavat tyhjyyttään (itsekin alalla työskentelevä) koska on kiirettä ja ehkä yksi työntekijä liian vähän ja joutuu repeämään "joka paikkaan".
      Muuhun en rupeakaan kommentoimaan.

Mutta tosiaan, tyhmää alkaa tällaisella palstalla valittamaan, suoraan vaan
      paikan päälle sitä palautetta niin asioihin voi paremmin vaikuttaa.

• No problem

Kaikenlaisestahan täällä kirjoitetaan ja saa kirjoittaa! Sitähän varten tällaiset palstat ovat, mielipiteenvaihtoon. Ei kukaan odotakkaan että täällä kirjoittelun perusteella asioille tapahtuisi jotain parannuksia.

En nyt sitten tiedä onko tämä aihe sen parempi tai huonompi kuin mikään muukaan mistä täällä kirjoitetaan! Minulle aivan sama. En ota täällä kirjoitettavista asioista itselleni minkäänlaista stressiä. Jokainen saa kirjoittaa mistä haluaa ja mielipiteensä kertoa, olkoon se sitten puolesta tai vastaan.

• EI ABClle

ABClla on eri kahvit niille, jota syövät siellä ruuan ja saavat sen mukana ilmaisen kahvin ja niille jotka ostavat sen kahvinsa siittä tiskiltä. Edellinen on karvasta kuraa, jota ei yksinkertaisesti voi juoda vaikka olisikin tottunut halppiskahveihin, kun taas jälkimmäinen on ihan peruskahvia.
      Törkeetä asiakkaiden halveeraamista, jos kalliin ruuan ostamalla saa kuravettä pelkästään. Sitten kauhee urputus kun olin hakemassa siittä tiskin pannusta kahvin ittelleni, ei kuulemma saa ottaa siitä jos ei erikseen maksa.

• HaKe

Kierrän kaukka kaikki ABC:t, jos vain suinin mahdollista.

• asiakaspalvelija

Huonoa palvelua en ole saanut Seinäjoen ABC:llä, mutta ihmetyttää vaan ku siel myydään vanhoja hamppareita, ranskiksia ja monta kertaa pöydät olleet täynnä tavaraa, mausteet mausteasemalta loppu, roskat pursunneet ja ruokia on joutunut odotteleen jopa 45 min. Henkilökuntaa lisää kehiin niin nuokin asiat sujuis varmasti!!

• ABC asiakas

Asun Seinäjoella niin ei luonnollisesti paikallisella ABC:lla ole tullut asioitua (kuin tankkaamassa). Mutta monella muulla ABC:lla on tullut käytyä ja sitä touhua seuranneena.

Uskon, ettei kyse ole liian vähästä työmäärästä, vaan enemmänkin heikosta tai oikeammin umpisurkeasta organisoinnista. Ensinnäkin työntekijöillä ei tunnu olevan tarkkoja vastuualueita, mutta silti ihmeellisiä rooleja ja työvelvollisuuksia sekaisin.

Yhdenkin kerran ruokaa sen 40minsaa odottaess katselin sitä kanalaumaa ja ihmettelin miksi työasut eivät olleet yhteneväiset. Kunnes tajusin, että teoriassa eri työasuilla oli se merkitys, että ko. työntekijät ovat erilaisilla rooleilla siellä töissä, vaikka kaikki hötkyileekin jokaisen tiskin takana ja selvästi täysin vailla esimiestä tai komentoa. Ottavat ensinnäkin tilauksia eri maksupisteillä sekaisin, mutta sitten tilausta tai jotain ei saakkaan näpyteltyä koneelle kun työntekijäkoodit on väärät :) Sitten ei ole selvää työnjakoa kuka tai mikä tekee mitäkin, koska osa työntekijöistä toimii kuin pikaruokalan työtavoilla ja osa kuin kahvilan rahastajan työtavoilla. Ruokalipuille/kuiteillekkaan ei ole mitään määrättyä paikkaa kun yksi tökkää sen yhteen kohtaan ja toinen yhteen kohtaan. Ja sitten raukat on vielä enemmän sekaisin kun ruokien tms. kaupanpäällisinä on milloin kahvia ja milloin jääteleö lapsille, mutta sitä ei tehdä selväksi asiakkaalle mitä milloinkin on kaupanpäälle ja mistä sen saa ottaa tai annetaanko se heti mukaan yms.

kaupanpäällisistä tuli mieleeni yksi hauska illan ruokailu tienpäällä ABC:lla. Istuin lähimpään pöytään ruokaani odottamaan, jotta voin huhuilla sen perään helposti kun sitä ei ala kuulumaan ja samalla seurasin sitä touhua. Kys. paikassa oli lapsille kingis-jäätelö kaupan päälle ruoan yhteydessä ja asiasta oli ilmoitettu kyltillä kingis/magnum altaan päällä. Ilmeisesti kellekkään ruoan ostajalle sitä ei sanottu tilaamisen/maksamisen yhteydessä, koska aina kun joku näki sen kyltin jo syödessään juoksi lapsia, äitejä ja isiä kysymässä kassalta "niin kuuluko tähän kaupan päälle jäätelö lapsille" ja sitten aina joku likoista osoitti sitä kingis/magnum allasta ja sanoi "tuolta voi ottaa lapselle kaupanpäällis jäätelön". Vielä hassummaksi tilanne meni, kun osa likoista huomasi joskus asiakkaan ottavan magnumin sieltä altaasta ja kävi sanomassa asiakkaalle sitten heti, että ei tuo jäätelö ole kaupanpäällinen vaan tuo kingis :D

• tsädää

ABC on liikennemyymälä, ei huoltoasema

• ei jösses

Kierrän kaukaa kaikki ABC:n "ruokapaikat" myös Seinäjoen. Matkan varrella valitsen mieluummin pienen grillin tai muun pikku ruokaravintolan, jossa usein saa kelvollista jopa maukastakin ruokaa.

Ruoka-altaat ABC:lla on kuin sioille tarkoitetut ruuhet ja ruoka on usein seisonut siinä tuntikaupalla ja alkaa olla puolikylmää. Jokin onneton lihapullakastike, lihamureke, kaalikäärylettä tai mitä siellä nyt näkyykään altaassa lilluvan ja oikein kermaperunamuhennosta siihen päälle, yöööks. Ei paljon eroa siitä sian ruuhen sisällöstä.

No, täytyy sanoa, että asun ulkomailla ja käyn Suomessa vain 2 krt vuodessa lomalla... sitä on tottunut laatuun ruokailussa. Esim. Ranskassa ja Saksassa huoltoasemienkin ateriat esim. moottoriteiden varsilla ovat oikein hyviä ja kohtuuhintaisia.

Suomalainen huoltoasemaruoka - mättöä koko rahalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2618
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1658
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1590
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1212
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      75
      995
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45