Tämä on RKP rasismia.
Oikeusministeri Tuija Brax.
"On tehtävä yksiselitteisen selväksi, että rasistisia tekoja ei Suomessa suvaita", Brax sanoi Viestinnän keskusliiton seminaarissa torstaina.
Rikoslakiin tehdyt muutokset rasististen rikosten torjumiseksi astuvat voimaan kesäkuun alussa.
Rangaistavaksi on säädetty esimerkiksi vakaumukseen, seksuaaliseen suuntautumiseen ja vammaisuuteen kohdistuvat teot."
Brax ei puhu mitään syrjinnästä tai rasismista mikä kohdistuu jatkuvasti suomenkielisiin kansalaisiimme Ahvenanmaalla ja muissa suomenruotsalaisissa
kunnissa. Ollaanko nyt meillä menossa siihen mistä muualla maailmassa on
jo päästy pois eli kansalaisten törkeään häkittämiseen? Kohta Suomen vankilat ovatkin täpötäynnään toisiajattelivia kansalaisia kuten Kiinassa ja rikolliset valtaavat koko Suomen.
Miten Ahvenanmaa täyttää nämä vaatimukset?
Tämä on tässä
1
125
Vastaukset 1
- Sepe tässä
Laillista ja suojeltua rasismia, miten se on mahdollista meillä sivistyneessä Suomessa?
"Ahvenanmaan itsehallintolaki perustuu Euroopassa yleiseen enumeraatioperiaatteeseen. Laissa määritellään mikä on maakunnan ja vastaavasti mikä Suomen eduskunnan toimivalta säätää lakeja. Toimivallan jako on eksklusiivinen: asiasta, joka kuuluu maakunnan lainsäädäntövallan piiriin, valtakunnan viranomaiset eivät voi säännellä niin, että se sitoisi Ahvenanmaata. Näin ei ole kaikissa Euroopan autonomioissa."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520