Oppositiossa ollessaan Perussuomalaiset sekä Keskustan EU-vastaiset voimat saattavat yhtyä uudeksi "Kansanpuolueeksi", jolloin Suomeen saadaan suuri ja vahva puolue ajamaan köyhien kansalaisten asiaa. Kiviniemen edustaman city-keskustan ja Urpilaisen edustama city-SDP:n kannattajat taas liittyvät Kokoomukseen Jyrki-pojan avuksi, mutta SDP:n EU-vastaiset voimatkin liittyvät tähän uuteen "Kansanpuolueeseen". Politiikan pelikentälle jää silloin vähemmän isoja pelaajia, jolloin pienpuolueiden vaikutus edelleen heikkenee.
Uusi "Kansanpuolue" muodostumassa
Eläkeläispersu
2
55
Vastaukset
- Tulevaisuus_näyttää
Tähän suuntaanhan se kehitys näyttää menevän.
- Menkää v...
Kannattaisi oikeasti ryhtyä ajamaan niitä köyhien asioita esim. hallituksessa. Sen sijaan vain suunnitellaan uusi puolueita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233