Lankapuhelimesta uusi HITTI

Sam Sung

Kaikki "älypuhelimet" on varustettu niin heikolla akulla, että täytyy olla jatkuvasti johdossa kiinni. Onko tämä lankapuhelimen uusi paluu?

15

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hajosiko Tojotasi

eipä kestä akku. saattaa näyttää täyttä, mutta ykskaks se on tyhjä. kysyin myyjäliikkeestä syytä, niin vastaukseksi sain että osta toinen vara-akuksi.

• moun_lex

todennut saman nykyajan älypuhelimista, että syövät virtaa ihan pirusti monenkirjavine toimintoineen. Suuri apu oli jo pelkästään siitä että sulkee 3G taajuden ja käyttää normi 2-taajuus toimintoa

• Lankapuhelin on enemmän sisustuselementti tänä päivänä.
      Minä ainakin käyttäisin sitä tunnelman luomiseen.:)
      Sellainen oikein vanha retropuhelin, tai vuosisadan alun antiikki seinäpuhelin olisi todella tyylikäs koriste.

• bakeliittipuhelin

Kunpa saisi jostain vanhan kunnon bakeliittipuhelimen, sellainen olis hieno. Ja sille olis myös käyttöä.

• bibimbap

Heikolla akulla?
      Ainakin minun Galaxyyni saa 3500 mA akun, kyllä se jo muutaman päivän kestää, vaikka kuinka surffailisi?
      Ei lankapuhelimia sitäpaitsi edes ole enää.
      Sonera laittoi piuhat poikki jo vuosia sitten

• oikea.heippa

Samsungeja on tullut suosittua, samoin Sönny Eeriksonia, niissä on akut kohdillaan ja kestäviä. Nokian akut on naurattaneet jo 10 vuotta ja ylikin.

• oikea.heippa
        oikea.heippa kirjoitti:

Samsungeja on tullut suosittua, samoin Sönny Eeriksonia, niissä on akut kohdillaan ja kestäviä. Nokian akut on naurattaneet jo 10 vuotta ja ylikin.

Totean kuitenkin, että olen jäävi siinä mielessä, etten ole surffaillut kuin varmoilla puhelimilla, esimerkiksi XPERIA on ollut jo kaksi vuotta ja vieläkin akussa hyvä voima. Kokemukset liittyvät lähinnä kuinka kauan kestää valmiustilassa eli välillä on soittoja harvemmin suuntaan tai toiseen.
        Huvittava on yksi vara sim joka kytkettynä 29 euron vanhaan läppä samsungiin. Siinä kestää akku 10 - 12 päivää jos ei ole tapahtumia eli soittoja 1-2 enempää.

• bibimbap
        oikea.heippa kirjoitti:

Totean kuitenkin, että olen jäävi siinä mielessä, etten ole surffaillut kuin varmoilla puhelimilla, esimerkiksi XPERIA on ollut jo kaksi vuotta ja vieläkin akussa hyvä voima. Kokemukset liittyvät lähinnä kuinka kauan kestää valmiustilassa eli välillä on soittoja harvemmin suuntaan tai toiseen.
        Huvittava on yksi vara sim joka kytkettynä 29 euron vanhaan läppä samsungiin. Siinä kestää akku 10 - 12 päivää jos ei ole tapahtumia eli soittoja 1-2 enempää.

Minä vaihdoin juuri Nokiasta Samsungiin takaisin.
        N95 hajosi joka puolelta.
        Mikrofoonit irtoilivat, eikä vastapuolen puheesta enää saanut selvää.
        Kuoret hajoisivat ja näppikset kului puhki miltei.Patterikotelon kansi otti damagea ja pysyi vain teipillä kiinni.
        Ei enää Nokiaa kun laatu on noin surkeaa.

• oikea.heippa
        bibimbap kirjoitti:

Kuoret hajoisivat ja näppikset kului puhki miltei.Patterikotelon kansi otti damagea ja pysyi vain teipillä kiinni.

Yhteen Noksuun olin tyytyväinen noin vuonna 2004/2005. Communicator. Oli akussakin kestävyyttä. Siis ennen mikä se oli E90 sarjaa eli viimeisimpiä Commuja.
        Mutta oli liian painava ja kömpelö puhelimeksi. Arvokaskin mutta piti kokeilla. Se meni miniläppäristä tavallaan.

• bibimbap kirjoitti:

Mulla on tuossa N95:ssa rikki tuo patterikotelon kansi myöskin, hajosi puhelimen pudottua lattialle. Mutta, muuten on N95 pelannut kolme vuotta ongelmitta. Sulla taitaa olla puhelimet aika kovassa käytössä?
        Mulla on normaalityökätössäkin mukana, joutuu joskus olemaan monenlaisissa olosuhteissa, mutta ei tuollaisia vikoja ole silti ollut.:)

• Puhelija.

Saahan niihin suurempia akkuja. Minulla älypuhelimen lisäksi Samsungin iskunkestävä Xcover (kuulemma ainoa hyvä Samsung) juoksu- ja hiihtolenkeillä sekä pihatöissä mukana kun ei tavalliset puhelimet tahdo kestää hikeä ja iskuja.
      Sitten pari vanhempaa Nokialaista jos tarvitsee puhua pitempään.

• Viivi.

Sammuttakaa yöksi puhelimet jos mahdollista.
      Mitä monipuolisempi puhelin sitä enemmän kuluttaa. Näkyy kivasti sitten sähkölaskussakin ja joudutaan hankkimaan lisää ydinvoimaa. Onkohan noilla joku diili keskenään vaiko tahaton sattuma?

• ja akun vaihto ei onnistu omin avuin, pitää viedä huoltoon ja maksaa huima summa ,. Applella taisi olla jotain 70€ ,.

• nokijarules

Se on kuulkaas parempi pysytellä näissä normaaleissa kapuloissa eikä ostella älypuhelimia ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      290
      5459
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5026
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4146
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3840
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3458
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      88
      3116
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      69
      2972
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      40
      2154
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      44
      2081
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2078
    Aihe