pitäisi saada oikein urakalla eduskuntaan ja ihan ministeriksi asti - tulisi maan asiat kuntoon kerralla.
Minäkin olisin täysin pätevä ministeriksi,olenhan minä rökittänyt Soininkin mennen tullen - se nyt johtuu ihan älykkyydestäni.
Minua älykkäämpää ihmistä saa Suomessa hakea - välillä oikein huimaa kun asiaa ajattelen.
MEITÄ BUSSIKUSKEJA
4
<50
Vastaukset
- LUUSERIT POIS
ÄLÄ ESIINNY KÄHÄRÄNÄ KUN ET OLE SITÄ
- turhis avaaja
ei susta koskaan ole Ariksi Arin paikalle! Ari eli KÄDE on fiksu ja tiedostava henkilö, toisin kuin sinä. Sinä sovit hyvin hakkaraisen kanssa samaan läävään.
- peruspersu
tosin käde on väärillä palstoilla purkamassa katkeruuttaan soinia kohtaan
ei ole asiallista kokkarin purkaa täällä traumojaan - ari.kahara
Hyvä veli , ei mulla ole mitään tarumoja. Mutta koska palsta on julkinen ja siten osallistuminen vapaata, ja kun jotkin asiat nyyt van ovat sellaisia että niitä on mukava kommentoida, niin miksi siis en sitä tekisi.
Käyn minä muillakin palstoilla, ja sosiaalisissa medioissa, joissa normaali keskustelu on sallittua ja jopa toivottavaa. Tosin tällä persupalstalla tuo keskustelu ei oikein aina luonnistu, mutta se taas johtuu keskusteluihiin osallistujien NOUHAUn puutteesta sekä kommunikoinnin alkeellisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760