pitäisi saada oikein urakalla eduskuntaan ja ihan ministeriksi asti - tulisi maan asiat kuntoon kerralla.
Minäkin olisin täysin pätevä ministeriksi,olenhan minä rökittänyt Soininkin mennen tullen - se nyt johtuu ihan älykkyydestäni.
Minua älykkäämpää ihmistä saa Suomessa hakea - välillä oikein huimaa kun asiaa ajattelen.
MEITÄ BUSSIKUSKEJA
4
<50
Vastaukset
- LUUSERIT POIS
ÄLÄ ESIINNY KÄHÄRÄNÄ KUN ET OLE SITÄ
- turhis avaaja
ei susta koskaan ole Ariksi Arin paikalle! Ari eli KÄDE on fiksu ja tiedostava henkilö, toisin kuin sinä. Sinä sovit hyvin hakkaraisen kanssa samaan läävään.
- peruspersu
tosin käde on väärillä palstoilla purkamassa katkeruuttaan soinia kohtaan
ei ole asiallista kokkarin purkaa täällä traumojaan - ari.kahara
Hyvä veli , ei mulla ole mitään tarumoja. Mutta koska palsta on julkinen ja siten osallistuminen vapaata, ja kun jotkin asiat nyyt van ovat sellaisia että niitä on mukava kommentoida, niin miksi siis en sitä tekisi.
Käyn minä muillakin palstoilla, ja sosiaalisissa medioissa, joissa normaali keskustelu on sallittua ja jopa toivottavaa. Tosin tällä persupalstalla tuo keskustelu ei oikein aina luonnistu, mutta se taas johtuu keskusteluihiin osallistujien NOUHAUn puutteesta sekä kommunikoinnin alkeellisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658