Keskipäivän rukous

Danny

"Ei Jumalaa, ei Saatanaa, kaikki samaa potaskaa."

8

216

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalle kallonen

tuo ihminen
      on siinä työpiirustukset
      melkoiset
      jos joku järjellä on
      sen rustannut

• ChocolateThai

Anna Jumala tol Dannylle anteeks sillä se ei tiedä sitten yhtään mitään mitä se tekee vaan kuten näät kirjottelee vaan tuollaisia parin sanan lauseita joilla se sitten tekee itsensä niin selväksi että ihmiset pitävät yleensä näin selvää vain tyhmänä.

• Danny

Rukoile vaan olematonta, hihhuli-erkki!

• ChocolateThai
        Danny kirjoitti:

Rukoile vaan olematonta, hihhuli-erkki!

Danny, meissä on se ero että kun mä rukoilen, mä rukoilen Jumalaa. Kun sä rukoilet, sä rukoilet ittees. Kuinka sä voit ite auttaa ittees, jos ite oot jo noin kusessa.

• Danny tai kuka tahansa..
        ChocolateThai kirjoitti:

Danny, meissä on se ero että kun mä rukoilen, mä rukoilen Jumalaa. Kun sä rukoilet, sä rukoilet ittees. Kuinka sä voit ite auttaa ittees, jos ite oot jo noin kusessa.

Keskityn enemmänkin toimintaan kuin turhanpäiväiseen toiveajatteluun ja haaveiluun.

Minä kusessa? :)

On sullakin päätelmät, kun et edes mua tunne. Naurettavaa.

• ChocolateThai
        Danny tai kuka tahansa.. kirjoitti:

Keskityn enemmänkin toimintaan kuin turhanpäiväiseen toiveajatteluun ja haaveiluun.

Minä kusessa? :)

On sullakin päätelmät, kun et edes mua tunne. Naurettavaa.

Juuri tätä tarkoitan sillä kun sanon että olet kusessa. Et ilmeisesti ole perehtynyt ollenkaan henkiseen puoleen ja taidat pitää ihmisen perustunteita, rakkaus, viha, kateus, toivo jne..kokonaan turhina, koska itse sanot perustavasi elämäsi kokonaan rationaaliseen ajatteluun ja sen kautta rationaaliseen toimintaan. Kaikki tämä turha haaveilu mikä on arvotonta nykymaailmassa kiitos rakkauden kylmenemisen, on ihmisen suurta ja syvää halua muuttaa henkistä "ponnistus"lautaansa ja sen kautta saavuttaa parempi maailma loppujen lopuksi. Nykyajan ihminen rakastaa lihaa enemmän kuin henkeä ja materiaa enemmän kuin sielua. Ilman henkeä ei ole lihaa, liha on turha ja kuollut niinkuin monet tämän päivän ihmiset sisimmässään, koska antavat lihan määrätä itseään. Liha on turha ihmiselle, ja on tarkoitettu alunperin vain "apuvälineeksi". Sielu on ihmisen syvin ja ainoa varteenotettava ja se lopullinen joka päättää siitä että haluaako ihminen elää ollenkaan vai ei. Itsemurha on hengen väsymistä lihan painostuksen takia.

• Danny
        ChocolateThai kirjoitti:

Juuri tätä tarkoitan sillä kun sanon että olet kusessa. Et ilmeisesti ole perehtynyt ollenkaan henkiseen puoleen ja taidat pitää ihmisen perustunteita, rakkaus, viha, kateus, toivo jne..kokonaan turhina, koska itse sanot perustavasi elämäsi kokonaan rationaaliseen ajatteluun ja sen kautta rationaaliseen toimintaan. Kaikki tämä turha haaveilu mikä on arvotonta nykymaailmassa kiitos rakkauden kylmenemisen, on ihmisen suurta ja syvää halua muuttaa henkistä "ponnistus"lautaansa ja sen kautta saavuttaa parempi maailma loppujen lopuksi. Nykyajan ihminen rakastaa lihaa enemmän kuin henkeä ja materiaa enemmän kuin sielua. Ilman henkeä ei ole lihaa, liha on turha ja kuollut niinkuin monet tämän päivän ihmiset sisimmässään, koska antavat lihan määrätä itseään. Liha on turha ihmiselle, ja on tarkoitettu alunperin vain "apuvälineeksi". Sielu on ihmisen syvin ja ainoa varteenotettava ja se lopullinen joka päättää siitä että haluaako ihminen elää ollenkaan vai ei. Itsemurha on hengen väsymistä lihan painostuksen takia.

"Keskityn enemmänkin toimintaan kuin turhanpäiväiseen toiveajatteluun ja haaveiluun."

Sanoin siis, etten keskity TURHANPÄIVÄISEEN toiveajatteluun ja haaveiluun. Toki haaveilen asioista siinä missä muutkin, mutten missään tapauksessa elättele älyttömiä toiveita, joiden toteutuminen vaikuttaa pelkältä utopialta.

• ChocolateThai
        Danny kirjoitti:

"Keskityn enemmänkin toimintaan kuin turhanpäiväiseen toiveajatteluun ja haaveiluun."

Sanoin siis, etten keskity TURHANPÄIVÄISEEN toiveajatteluun ja haaveiluun. Toki haaveilen asioista siinä missä muutkin, mutten missään tapauksessa elättele älyttömiä toiveita, joiden toteutuminen vaikuttaa pelkältä utopialta.

Mikä on tämä turhanpäiväinen ajattelu ja utopia? Etkö ole nuoruudessasi ikinä kokenut vaikka ensirakkautta, ja näin sitten vanhempana koko asia näyttää ihan turhanpäiväiseltä näin jälkeenpäin?
        Onko maailmanrauha älytön haave? On se näiden olosuhteiden alla ilmeisen älytöntä. Onko rakkaus jokaisen ihmisen sydämmeen älytön haave? On se näiden nykyisten olosuhteiden ja omien kokemuksien perusteella. Mutta mitä tästä maailmasta tulee jos kaikki jättävät rakkaudesta tai edes rauhasta haaveilun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      77
      1108
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      804
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      232
      679
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      522
    5. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      45
      518
    6. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      48
      514
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      75
      501
    8. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      478
    9. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      429
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      19
      419
    Aihe