Etsin paikkaa, johon mennä ottamaan häämeikki. Joko Vihdistä tai lähistöltä. Minkäänlaista kokemusta ei kuitenkaan mistään Vihdissä olevasta paikasta ole, joten nyt saa suositella! Myös huonoista kokemuksista voi kertoa. Ja jos on tiedossa, niin hintoja! :)
Kauneushoitola Vihdissä
Morsian2011
2
350
Vastaukset
- iloinen yllätys
Vihdissä on yksi paikka nimeltä Shanty se sijaitsee Vihdin kirkonkylällä ja itse kävin sielä myös oman häämeikin laittamassa ja tyytyväinen olin , laitoin samalla myös kynteni ja värjäsin ripseni. Toimii:) Ei maksanut paljon tuo kaikki yhteensä oli noin 150 e ja aikaa meni erittäin vähän , mutta vastassa saattaa olla yli-innokas meikkaaja joka puhua pälpättää aivan koko ajan.
tuossa vielä osoite
Leppäkuja 6 , 03400 VIHTI
puh 050 566 4080- Morsian2011
Harmi, toi oli meidän päivänä jo varattu. :( Olisko kellään muita vinkkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882