Koivissilta?

tuleva tai menevä

minkälainen paikka on asua? Soveltuuko lapsiperheelle? Asiallisia kommentteja kiitos :)

4

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdvsvdabadb

      Rakennettiin kauan sitten lapsiperheille mutta vuodet teki tehtävänsä eikä siellä nykyään asu kuin juopot, nistit ja rikolliset. autovarkaudet kukoistaa alueella asuvan A. lindelöfin takia joka pöllii kaiken vähintään kerran, huume bisnes kukoistaa alueen kerrostaloissa asuvan I.rautiaisen takia joka myy ja kasvattaa kannabista kaikille kiinnostuneille. myöskään lapsia ei parane päästää ulos, kiitos alueella asuvan pedofiilin, s. ståhlin. elikkä ei, ei todellakaan sovi lapsiperheille

    • paska paikka

      EI TODELLAKAAN SOVI.
      Vitun kalliit vuokrat 80m2 1000€ kun sossu maksaa alue täynnä sosiaalipummeja.

      Poliisit yöllä jatkuvaa seuraa kun käyttäjät ja alkkarit riehuu ja tappelee puhumattakaan rotuvihaajista. Ammatti varasliiga rivareissa sisääntulon puolella.
      Varokaa kahta hullua ekassa kerrostalossa, ne jotka ajaa vanhalla toyotalla ottivat väkisin meidänkin pikkupojan asuntoonsa kuulusteluun... ja toisella puolella rivareista kuului kun karjuttiin:missä mun kaksi grammaa on vittu mä tapan sut... tai se hullu vastapäätä 5c tä joka murtaultui toistuvasti asuntoonsa metrisen sorkkaraudan kanssa... tai se yö kun ei nukuttu kun jotkut juoksi katoilla ja hyökkäsi sen hetkisten naapureiden asuntoon, kun olivat manneja.Siinä meni ovet ja ikkunat paskaksi yms...
      Terveisin 2004-2009 helvetissä asuneet. On muuten hienoo nyt asuu omakotitalossa.

      • exkoivissiltalainen

        Ai niin unohtui että parkkipaikalla saattaa öisin auton kaikki lasit mennä rikki useampia kertoja, jos naama ei miellytä eräitä koivisillan asukkaita, ja muutenkin ei kannata arvokasta tavaraa jättää mihinkään kun se kuitenkin katoo.
        Kun liikut alkupään rivareilla pidä puukkoa tai putkea aina mukana, on sitten kivempi puolustaultua.
        Jos oot manne,homo,somali tai sulla on pikkulapsia pysy kaukana alueesta. Enkä vittu ymmärrä niitä idiootteja jotka rakentaa omakotitaloja siihen kupeeseen vääkilään...


    • Ei kannata

      Ei kannata muuttaa, alueella asuu rivareilla hullu pariskunta,jolla 3 lasta.Ukko pullistelee muijansa varallisuudella ja usuttaa kakaransa kerrostaloihin pahantekoon,jopa niin,että niistä on ilmotettu poliisille.Ukko uittaa vesilätäkössä muovisia lasten leikkiveneitä,sekä neppailee pikkuautoilla.Ne ajelee sellasella vanhalla traktorilla,jossa puulaidallinen peräkärry.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      215
      1760
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1133
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      941
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      79
      905
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      606
    Aihe