Klaukkalan kodinkonehuolto...
Yrittäjä kävi ottamassa roskan pois pyykkikoneen pumpun siipien välistä ja veloitti 79€. Kannattaa katsoa ainakin tämä osio jos pyykkikone oireilee. Taitaa olla lähellä merirosvousta tuo homma.
Klaukkalan Kodinkonehuolto
6
2702
Vastaukset
- Euro sokaisi...
79 € = 470 markkaa.
Melkein viisisataa löit kaverille kouraan tuosta työstä! :O
Aika hyvin tuo euro sokaisee... - km
Ja paljonkohan mahtoi olla matkaa tulla korjaamaan?
Kilometritkin nimittäin maksaa... - Rane Tuominen
Et sitten viitsinyt itse käsiäsi liata?
- Mitäs täällä itket?
Yrittäjälle jää tuosta matkakulujen, verojen yms. jälkeen käteen ehkä jopa 15€.
Joten jospa kaikki valittajat valittaisivat "kansanedustajalleen" maamme veroista?
Itsellä on sellainen tapa että jos jokin mielestäni maksaa liikaa teen sen itse! - ei kestä
jos ite ei osaa konetta korjata, miksi jonkun pitäisi se tehdä halvalla? kysy hinta etukäteen, äläkä kitise.
- ihme marinaa?
Niin.... Se yrittäjä vastasi puhelimeensa, ajoi luoksesi (kauanko matka-aikaa?), etsi vian ja korjasi sen (kauanko työaikaa?) sekä ajoi takaisin korjausliikkeeseensä (kauanko matka-aikaa?). Matka-ajalla hän ei korjannut kenenkään koneita eikä pystynyt laskuttamaan sitä työaikaansa. Matka-ajalla hänen autonsa kulutti polttoainetta. Todelliset kustannukset ovat takuulla paljon isommat yrittäjälle, mutta hyvän palvelun vuoksi tuollaisesta pikkujutusta ei oikein pysty laskuttamaan kaikkia kuluja. Jo pelkän arvonlisäveron osuus valtiolle tuosta laskusta on yli 18 euroa. Minun mielestäni sait koneesi kuntoon halvalla. Jos pidät tuota kalliina, niin perusta oma yritys ja ryhdy tekemään halvemmalla töitä. Varmasti asiakkaita riittää halvoilla hinnoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803