Ei olisi mikään ihme jos tällä tuplalla tulisi rahaa.
21Le Mans - Laval 1 _ _ 1,50 - -
15 Rosenborg - Haugesund 1 _ _ 1,20 - -
Kokonaiskerroin: 1,80
Perustelut: Le Mans on hekumallisessa tilanteessa. Voitto tässä ottelussa toisi sarjassa sille vähintään sarjanousuun oikeuttavan 3. sijan kun sarjaa on sen osalta pelaamatta ennen tämäniltaista ottelua 3 kierrosta. Le Mans oli ennen kauden alkua suurin voittajasuosikki 2.liigassa pudottuaan yllättäen viimekauden päätteeksi ligue 1:stä.
Le Mansin tämäniltainen vastustaja kamppailussa on kotivahva joukkue Laval sillä se ei ole hävinnyt kotonaan kertaakaan. Tähän matsiin Laval tuskin erityisemmin syttyy kun sen sarjasijoitus on turvallisesti keskikastissa eikä putoaminen uhkaa. Tappiottomien kotiotteluiden sarjan se haluaa varmasti säilyttää kuitenkin viimeiseen asti.
Le Mansin liiganousu alkaa häämöttää tässä ottelusa ja tuskin se tehtävässään epäonnistuu viimeisten kamppailuiden perusteella.
Tuplan alikertoiminen runkovarma on Norjan liigasta kotivoitto kohteeseen Rosenborg-Haugesund. Kaikki muut vaihtoehdot kuin kotivoitto ovat äärimmäisen epätodennäköisiä. Sekä materiaali ja motivaatioetu ovat Trondheimiläistän puolella. Rosenborg hävisi sarjan ensimmäisillä kierroksilla monta kertaa peräkkäin mutta nyt joukkue on ottanut jo kaksi tyylipuhdasta 2-0 voittoa peräkkäin ja tuskin voittoputkea rikotaan yhden sarjan heikoimpiin kuuluuvien joukkueen kanssa. Haugesundin saldo on erittäin synkkä sillä se on voittanut vasta kerran ja silloinkin Sarpsborgin kotonaan.
Ainakin Le Mansin kerroin on hyvinkin kilpailukykyinen kansainvälisellä tasolla joten kyllä tätä tuplaa kelpaa pelata ihan Veikkauksellekin. Rosenborgista maksetaan hieman paremmin muualla.
Varmat rahat tällä tuplalla.
score_man
4
146
Vastaukset
- jölded
Minä vedin Haugesundia, jota Teppo vihjasi minun omaan sähköpostiini! Kiitos vielä Tepolle!
- -Lumiukko
Hähähähäää!
- Huomannut2
Rosenborg kusi!
- ...
paska vinkki, 9.90 kertoimella oleva haugesund voitti. urpo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694462TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3391911Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241796Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468