Voiko mistään firmasta saada edes pientä vippiä jos on luottotiedoissa merkintöjä?onko mitään vippifirmaa jotka eivät tarkista luottotietoja???kertokaa asiallisia vastauksia kiitos!
luottotiedottomille vippi?
14
843
Vastaukset
- jjjjkkk
fiksulaina taisi joskus olla, mutta luulen että enää ei saa luottotiedoton sieltäkään:/
- 3+3
Eiku ihan oikeesti. Antaisitko ite persettä ilman kumia jollekin jolla on AIDS.
- Hmmm...
Sähköpostiosoite? Mä voin lainata pienen summan sulle suht järkevästi jos jotenkin osoitat, että maksat kanssa takaisin. Ja tää ei ole sitten mikään vitsi.
- Korot myös
Hei,olen 35v. nainen Pirkanmaalta,voisitko lainata minulle 300,saisit kesäkuun lopuusa takaisin.
- wvide
no empä usko että täältä kantsii keltään lainaa,mistä sitä tietää mitä haluutte vasta palvelukseksi,ja kuka haluaa antaa vieraalle ihmiselle tilinumeroaan?vaikka kuinka pulassa olen niin en uskalla lainata vierailta...kiitos vaan sulle "Hmmm"..:-)
- voihan video
hmm... ootko tsekannut nettipankkiiria? Siel on sellanen palvelu ainakin, jossa voi rastittaa, et luottotiedot on tullut kadotettua.. käy testaamassa...
- Toroporooooo
Aasa on aika hyvä kanssa. En tiedä tosin antavatko lainaa jos luottotiedot menneet, mutta kannattaa kokeilla. Linkkien laittaminen kun on kiellettyä niin suosittelen etsimään googlesta.
- raspus
itse olisin ainakin kipeesti pikavipin tarpeessa :/ vaikka luottotiedot nuorempana mennyt niin ei tarkota ettei enää raha-asioita hoitais...olen siis velkani maksanut, mutta nyt on tämä "koeaika" eli tosiaa velka meksettu, mutta maksuhäiriö ei ole vielä poistunut..kurjaa, koska kaikilla ei ole sukulaisia tms jotka voisivat auttaa :( eli jos vaan joku oikeesti tietää mistä saisi lainan siis puhutaan 50-100e lainasta, niin kertokaa ihmeessä..alkaa olemaan jo hieman hätä kädessä..ihan elämiseen tarvitsen rahaa..mutta, tosiaan kertokaa ihmeessä
- konstit on monet
kullat jo myyty? ylimääräiset tavarat huutonetissä?
- Outoa tosiaan
Miten voi olla eläminen 50 eurosta kiinni? Etkö muka pysty tuon vertaa kulujasi vähentämään?
- Vippityyppi
Ainalainalta ja Easy Creditiltä ainakin saa ilman luottotietoja.
- pikavippi111
http://rahaanopeasti.blogspot.com/
et saa mistään ilman luottotietoja. Älä mene tekstiviestivippi huijauksiin.- Liimatainen62
Luotettava palvelu.
http://www.nettipankkiiri.fi/web/pankki/kulutusluotto-vertailu
laina ilman luottotietoja onnistui kun malttoi lähettää tarvittavat liitteet.
- lainapankki
Kannattaa kokeilla Lainapankkia:
https://sites.google.com/site/lainapankki/
Yli 40 pikavippiyritystä samalla sivulla, vertailu helppoa ei tarvitse luottaa toisten vertailuihin. Monta firmaa luottotiedottomallekin myös luottokortti joka ei kysele luottotietoja. Kannattaa käydä katsomassa itse olen ottanut muutaman vipin täältä, luottokorttia en ole kyllä kokeillut anoa vielä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693090Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."251950Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2721543Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.991515Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2601186Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261078Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201054Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin791036En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711030- 981003