http://www.iltalehti.fi/viihde/2011051713730291_vi.shtml
Pojat kerjäävät kutsua linnaan.
Homostelua Halosen silmien alla
4
381
Vastaukset
- kiitos tack
Halonen "ymmärtää" hyvin homostelun, kun tämä naikkonen oli joskus zetan bossina. Se yhdistys on vissiinkin juuri homostelun juuri suomessa. Mutta... varmaan viina ja kova kiima vaikutti tilanteeseen, joten ilmiö(t) olivat sponttaaneja.
ENEMMÄN muo ärsytti, kun muumi mamma selittää "kun äiti oli poiss...", kannattas olla poissa useammin
Leijonat teki hyvän työn ja ansaitsee juhlat!!!- pönttöjen pönttö
Salmelan Anssi puristeli sylissään Tarja Halosta. Olisi antanut Tarjalle miehen mittaisen kielarin samantien . Jos törppöillään, törppöillään 100 mittarissa, sama häpeä siitä seuraa isosta tai pienestä törppöilystä.
- Eva62
mene takas sinne peräkammariin ja pysy siellä
- Eva62
mene takas sinne peräkammariin ja pysy siellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181