Olimme kuolemansellissä lain kiinni ottamina ja tuomitsemina.
Mutta sitten saimme kuulla ilosanoman.
Jeesus on jo kärsinyt tuomiomme.
Meidät vapautettiin. Yksin armosta.
Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja - ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi. Ef 2:8-9
Paitsi pelastus, myös iankaikkinen elämä on kokonaan Jumalan lahjaa armosta.
Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. Room 6:23
Ja sitten kuin sokerina pohjalla. Me olemme siirtyneet kuolemasta elämään. Emme koskaan joudu tuomittavaksi.
Hänellä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään. Joh 5:24
Ihminen ei itse voi millään keinoin pelastua.
Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista. Matt 19:25
Se, että minä kerran tulin Jeesuksen tykö, ei ollut minun hyvä tekoni.
Se oli Jumalan hyvä teko. Isä veti minua Poikansa puoleen. (Joh 6:44)
Niin voimakkaasti, että lopulta en enää jaksanut pistää hanttiin.
Ihminen ei voi kuin irrottaa otteensa, silloin kun Jumala haluaa pelastaa hänet.
Näin otamme vastaan pelastuksen lahjan. Näin otamme vastaan iankaikkisen elämän lahjan. Näin siirrymme kuolemasta elämään. Näin vapaudumme tuomiostamme. Näin saamme astua ulos kuolemansellistämme.
Nosta katseesi. Katso, Jumalan Karitsa, joka otti päälleen Sinun syntisi.
Näin teri ryöväri ristillä. Ja sitten hän sanoi Jeesukselle "Muista minua".
Näin sinäkin voit tehdä. Ja silloin myös sinun ja Jeesuksen välille on syntynyt suhde, jota edes kuolema ei erota. Silloin olet Hänen omansa. Silloin te tunnette toisenne.
Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani,
ja minun omani tuntevat minut Joh 10:14
Kun tämä suhde on alkanut, olemme siirtyneet kuolemasta elämään.
Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa.
Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää. Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne, että teillä on iankaikkinen elämä. 1 Joh 5:11-12
Näin me voimme pelastua
+
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837