Olimme kuolemansellissä lain kiinni ottamina ja tuomitsemina.
Mutta sitten saimme kuulla ilosanoman.
Jeesus on jo kärsinyt tuomiomme.
Meidät vapautettiin. Yksin armosta.
Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja - ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi. Ef 2:8-9
Paitsi pelastus, myös iankaikkinen elämä on kokonaan Jumalan lahjaa armosta.
Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. Room 6:23
Ja sitten kuin sokerina pohjalla. Me olemme siirtyneet kuolemasta elämään. Emme koskaan joudu tuomittavaksi.
Hänellä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään. Joh 5:24
Ihminen ei itse voi millään keinoin pelastua.
Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista. Matt 19:25
Se, että minä kerran tulin Jeesuksen tykö, ei ollut minun hyvä tekoni.
Se oli Jumalan hyvä teko. Isä veti minua Poikansa puoleen. (Joh 6:44)
Niin voimakkaasti, että lopulta en enää jaksanut pistää hanttiin.
Ihminen ei voi kuin irrottaa otteensa, silloin kun Jumala haluaa pelastaa hänet.
Näin otamme vastaan pelastuksen lahjan. Näin otamme vastaan iankaikkisen elämän lahjan. Näin siirrymme kuolemasta elämään. Näin vapaudumme tuomiostamme. Näin saamme astua ulos kuolemansellistämme.
Nosta katseesi. Katso, Jumalan Karitsa, joka otti päälleen Sinun syntisi.
Näin teri ryöväri ristillä. Ja sitten hän sanoi Jeesukselle "Muista minua".
Näin sinäkin voit tehdä. Ja silloin myös sinun ja Jeesuksen välille on syntynyt suhde, jota edes kuolema ei erota. Silloin olet Hänen omansa. Silloin te tunnette toisenne.
Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani,
ja minun omani tuntevat minut Joh 10:14
Kun tämä suhde on alkanut, olemme siirtyneet kuolemasta elämään.
Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa.
Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää. Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne, että teillä on iankaikkinen elämä. 1 Joh 5:11-12
Näin me voimme pelastua
+
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup436911Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1065525Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233642- 533455
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1173227Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252955Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.412625Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322381- 452068
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?291912