Tärkeä tiedotus kenties juuri sinulle oi ihmeen ihana neitsykäinen joko työ- tai huvimatkalla tai oleskelemassa vakituisemmin jossain päin Suomea. Mukavaa seuraasi etsii omastakin mielestään kauhean komea könsikäs, joka ei osaa tanssia eikä kirjoittaa: Nyt sinulla on tuhannen taalan paikka ensinnäkin hakea ja tiukkaakin tiukemman, karkealta arviolta noin parivaiheisen exänvalintaprosessin läpäistyäsi päästä tämän tällä hetkellä useilla paikkakunnilla ylivoimaisesti tavoitelluimman poikamiehen exä-kokelaaksi exä-takuulla. Pidä kiirettä, sillä suullisia tiedusteluita exä-kokelaan paikasta on jo tehty.
Exää etsimässä
11
746
Vastaukset
- Ei se hiomalla paran
Exät rakastaa mua tai ainakin luulen niin, sillä ne kyselevät, koska tulen takaisin. Mutta mä en mene, sillä exä-sopimus on sopimus eikä siitä niin kevein perustein livetä varsinkaan, kun niissäkin on kaikissa ollut exätakuu. Voi olla tietysti niinkin, että exäehdokkaani vielä hiovat hakemuksiaan.
- ujonainen piilossa
Mä olen jo niin monen exä etten kertakaikkiaan kehtoo...
- Exä-hakemus nyt
Niinkö monen? En usko, että niitä millään on voinut noin montaa olla ja vaikka tarkistuslaskennassa saisit vielä enemmän, niin mitäs me heistä. Oletko ottanut huomioon, että etenkään pitkällä tähtäimellä kirjallinenkaan exä-hakemus ei sido meistä kumpaakaan juuri mihinkään? Näin uskomatonta tarjousta tuskin tulee toista!
- kuutamotanssija
Herranen aika --tämähän on flirttailua! ..Kaunis olen ja varattu enkä uskalla...
- Hakemusta odotelless
No mitäs sitten kuvittelit? Omien kokemuksieni perusteella etenkin sanoinkuvailematon kauneutesi olisi jättämässäsi exä-hakemuksessasi pelkkää plussaa varsinkin, kun kuvailisit sen seikkapaeräisesti pieninpiäkin yksityiskohtiasi myöten. Eikä tuo varauskaan ole mikään varsinainen este eikä edes pieni haitta: mitäs me hänestäkään?
- Aika pitkä on
Hakemusta odotelless kirjoitti:
No mitäs sitten kuvittelit? Omien kokemuksieni perusteella etenkin sanoinkuvailematon kauneutesi olisi jättämässäsi exä-hakemuksessasi pelkkää plussaa varsinkin, kun kuvailisit sen seikkapaeräisesti pieninpiäkin yksityiskohtiasi myöten. Eikä tuo varauskaan ole mikään varsinainen este eikä edes pieni haitta: mitäs me hänestäkään?
Omien kokemusteni mukaan neitsykäistä saa melkeimpä ihan aina odotella täysin riippumatta siitä, mitä ja milloin pitäisi tämän odoteltavan neitsykäisen toimesta tapahtua. Tässäkin tapauksessa lienee sanomattakin selvää, että exä-hakemuksiensa täyttöhommia aloittelevat neitsykäiset ovat päättäneet ensin käydä manikyyrissä ja kampaajalla, jotta kaikki yksityiskohdatkin olisivat paikoillaan itse exä-hakemuksen laadintatyöskentelyn lopulta alkaessa
- Kirjallisilla kiire!
Nyt ei tunnu tätä kautta sujuvan tämä exän etsintä laisinkaan. Taidan turvautua puskaradioon, jonka kautta niitä nähtävästi onkin jo joitain tullut, vaikka en mitään virallista tulevan exäni hakuaikaa olekaan puskaradion taajuuksilla vielä kuuluttanut. Suur kiitos näistä pauskaradion kautta tulleista toistaiseksi epävirallisista haekemuksista teille pahat kielet, jotka aina kalkatatte!
- Nythän tämä sujuu!
Nyt on virallisesta puskaradiotiedotteestani johtuen jo kolme exä-haksemusta vireille pantu. Ensimmäinen on aito blondi, mutta siitä kolmannesta en ole varma, minkä värinen hän on ja se toinenkin voi hyvinkin blondi olla. Nuo exä-hakemukset ovat tuossa satunnaisessa järjestyksessä, joten kilpailu on heidän kaikkien osalta tasaista, mutta tiukkaa.
- Vauhti kiihtyy!
Nythän tämä sujuu! kirjoitti:
Nyt on virallisesta puskaradiotiedotteestani johtuen jo kolme exä-haksemusta vireille pantu. Ensimmäinen on aito blondi, mutta siitä kolmannesta en ole varma, minkä värinen hän on ja se toinenkin voi hyvinkin blondi olla. Nuo exä-hakemukset ovat tuossa satunnaisessa järjestyksessä, joten kilpailu on heidän kaikkien osalta tasaista, mutta tiukkaa.
Nyt on jo neljä suullista exä-hakemusta vetämässä. Viimeisimmän hakemuksensa jättänyt exä-ehdokas on kuitenkin käytännössä jo nyt sillä exä-siklalla: hän vakuutti hakemustaan jättäessään, ettei hänellä ole aikomustakaan jättää miestään, joka kuuluu olevan maailman paras aviomies. Itsekin olen samoilla linjoilla aina ollut, että aviomihethän ne onkin eri miehiä.
- Bodybuilderi
Jaahas, taas joku juoppo ettimässä huoraa keskustelupalstalta. Monenko kuukauden sossurahat oot saanut kasaan hakemaasi varten?
- Pyyhi peili välillä!
Minusta tuntuu, että sinä rakastelet peilikuvasi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958