Mies ei halua, koska pelkää minun raskautuvan

minussakovika

Mitäs nyt sitten?!

Olen ehdottanut hormonikierukkaa ja kondomeja, mutta kun hänen mielestään mikään ei ole 100% varma keino ehkäistä raskautumista.

Aikaisemmin mentiin keskeytetyllä yhdynnällä ja taannoin oli epäilys raskaudesta. Sen jälkeen kaikki muuttui.

Eletäänköhän me nyt sitten vaihdevuosiini saakka ilman seksiä?! Olen vasta 26-vuotias. Mielestäni ainakaan ulkonäköni ei pitäisi olla ongelma, jos näin pinnallisesti ajatellaan.

Itsellänikään ei ole niin paljon haluja kuin alkussa. Olemme kohta olleet 8 vuotta yhdessä, joten onhan se selvä, että seksi vähenee varsinkin, kun on lapsia talossa.

Nyt tuntuu, että mieheni ei vain halua minua ja keksi tekosyyksi tuon ehkäisyasian.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Entä neuvoja houkutella mies edes joskus rakastelemaan?

8

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armas Isokyrpänen

      Kuten jo toisaalla sulle vastasi, anna Armas hoitaa seksipuolen, sen tumpelon kanssa voi käydä vaikka kahvilla, tai ostoksilla, ja mä poika panen sua aamuin illoin, oikein saatanan kunnolla.

    • mk

      Onneksi itse miehenä ei ole tuonkaltaisia ajatuksia koskaan ollut ja näin 50v ikään saakka ollut hyvää tuuria kun lapsia ei ole kuin yksi ja kondoomin kanssa naiminen on vähän sama asia kun menisi sadetakki päällä suihkuun ja yrittäisi pestä itseään. Ehdota miehellesi luonnon mukaista ehkäisyä eli olette viikon naimatta silloin kun paras mahdillinen aika tulla raskaaksi. Kerroppa miehellesi että naisella on vain kolmena päivänä kuukaudessa tulla raskaasi mutta miehen siittiöt voivat kyllä elää naisessa viikon. Kysyppä mieheltä kuka hänet on noin raskauspelkoiseksi tehnyt ja kasvattanut vai onko vain omia pelkoja. Yksi nainen kertoi että kun äiti kasvatti sekisasioissa raskauspelotteella niin vasta sitten kun nainen oli raskaana hän pystyi nauttimaan seksistä ilman ettö olisi voinut tulla raskaaksi. Joko miehelläsi on päässä vikaa tai kasvatettu pelolla seksiasioissa.

    • mk

      Mihelläsi on joko toinen nainen tai muuten kierot ajatukset.

    • s.woodruff

      Heh, ootko tosissas?! Keskeytetty yhdyntä nyt on se VÄHITEN varma ehkäisykeino!! :D

      Meillä ei oo kumi hajonnu kertaakaan yli 8 vuoden aikana ja kyllä pilleritkin toimii. Tai mikä tahansa muu kuin coitus int. :)

      Lapset tosiaan vähän kuivattaa seksielämää, mutta ei silti selibaatissa tarvi elää. Neuvoja en osaa antaa muuta kuin että puhukaa asiasta.

    • NapsVaan

      Käske miehesi käydä leikkauttamassa piuhansa poikki. Takaa 99%sti ehkäisyn koko loppuelämäkseen.

      • Herr Lederhose

        Jos lapset on tehty, niin tuo on hyvä vaihtoehto. Samalla panetuskin helpottaa ekan puolen vuoden jälkeen, kun ei tule "pallit täynnä" tunnetta. Sitten pärjää vähän vähemmälläkin seksimäärällä.


    • yjyjy

      luulisi että miestäsi alkaa kohta todella panettamaan jos hän ei myöskään runkkaa. Minullakin oli sama ttilanne että mies ei meinannut suostua yhdyntään raskauden pelossa. Hieromista hän ei vastustellut en kuitenkaan koskaan suostunut hieromaan loppuun asti.

      Joten lopulta kun hän oli taas kalu kivikovana hieromiseni jälkeen hän työnsi sen sisääni että saisi helpotuksen kun en suostunut hieromaan häntä loppuun asti. Se oli todella tyydyttävää minullekin kun hän oli niin ihanan puutteessa että kalu oli niin kovana jo sisään työnnettäessä hyvä että mahtui ja siemen nestettä valui enemmän ja herkemmin kuin koskaan aikaisemmin.

    • mies22

      Minulla on samanlainen ongelma raskauden pelosta miehen näkökulmasta. Se alkoi siitä, kun minulle tehtiin sairas pelottelupila nuorena kyseisestä asiasta. Se oli sairasta, mua ahdisteltiin ja yritettiin loukata sen jälkeenkin. Onneksi se oli vain sairasta yrittämistä toisen murtamiseksi henkisesti. Se jätti jäljet, mutta se myös opetti. Hautasin ahdistukseni, jätin suhteet ja tytöt. Luulin, että kasvaisin sen yli, mutta se vain jäi kalvamaan ja pahentuikin lopulta. Haluan siitä eroon, koska haluan rakastaa ja sitoutua, mutta en uskalla. Vaikka siitä on aikaa niin silti pelon ja ahdistuksen tunteet ovat valtavat. En vain tiedä miten voittaa pelko ja antaa elämän viedä. Onko jollain ollut samanlaista tarinaa ja löytänyt avun?
      terv. 22v mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1345
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      807
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe