Olemme jo

totta mikä totta

hyvin pitkällä lopun ajassa. Muutokset ovat nykyään nopeita. Ihmisiä
kuolee,mistä voimme tietää onko meidän vuoromme jo huomenna?
Ei siis kannata enää jättää arvailujen varaan. Jumala tulee pelastamaan
ne jotka häneen uskovat.

Helvetti on kammottava,ahdistava paikka täynnä kaikkea iljettävää.
Demonit kiduttavat hirveällä tavalla langenneita sieluja. Sen tuntee
fyysisenä kipuna.Siellä on täysin yksin kauhunsa kanssa.
Siellä ei ole armoa,ei sääliä sillä sielä ei ole Jumalaa. Se on suoraan
kuin jostakin kauhuleffasta.Sinuun käydään käsiksi,pahoinpidellään
sinun ruumiisi tuntee sen tuskan ,muttet ole enää elossa eli et voi tehdä enää
mitään.Olet sen kamalan paikan vanki ikuisesti.

Saatana eksyttää tälläkin hetkellä sieluja helvettiin. Kaikin keinoin,
jos et ole valmistautunut siihen että sinua yritetään eksyttää,olet
vaarassa joutua huijatuksi. Saatana nauraa vain ilkeää nauruaan
kuullessaan tämän.Jumala tulee hakemaan omansa pois.

Tehkää parannus ennenkuin on liian myöhäistä!

19

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hesesbeses

Mikä muuten on masokistin helvetti? Meinaan vaan, kun nauttivat alistamisesta, kivusta ja nöyryytyksestä ,niin onko heille sitten pehmeät tyynyt ja rypäleitä.

• Toden totta!

Enpä ole tullut ajatelleeksikaan mutta nyt kun mainitsit: Ihmisiä on tosiaan ruvennut kuolemaan. Lopun täytyy olla todella lähellä!

• luultavasti

olisivat oksennuksen partaalla jos saisivat vaan viinirypäleitä ja tyynyjä.
      Kyllä siinä meininkiä pitää olla.

• ....................

Kyllä se helvetti on masokistillekin KAUHEA PAIKKA.

• 32w4re

Oma jumalasihan tuon on luonut. Vittumainen tyyppi.

• Herätkää jo

Olemme jo.. Varmaan ollaankin loppumetreillä uskovien ajatukset, opetukset ja ojennusyritykset teilataan heti lennosta, aika turhauttavaakin tuskin tämä vaihe kauaa kestää.

• 243eqgf

Helvetissä n paremmat bileet. Kuka sitä ny jaksais teän hönöjen kans virsiä veivata ikuisesti. Sehän se helvetti olis!

• yksin armosta

Voi voi! En minäkään virsien laulamisesta nyt niin ilahdu!

Mutta luuletko, että paha antaa sinun tehdä jotain, mistä nautit? Tai että sinulla olisi jotenkin hyvä olla paikassa, jota ei ole luotu ihmiselle?

Elävä Jumala on Luoja. Hän on luonut sinutkin. Hän tietää, mistä nautit!

• yks vaan

Kiitos siitä mitä sinä yksin armosta valoitit joku aika sitten ristin armosta, jään pohdiskelemaan sitä. Se ketju ei ole tarkoitettu kuin minulle, vaikka en täydellinen ihminen olekaan törpöttelynineen ja törttöilenyineen.

Kirjoita lisää.

• yks vaan
        yks vaan kirjoitti:

Kiitos siitä mitä sinä yksin armosta valoitit joku aika sitten ristin armosta, jään pohdiskelemaan sitä. Se ketju ei ole tarkoitettu kuin minulle, vaikka en täydellinen ihminen olekaan törpöttelynineen ja törttöilenyineen.

Kirjoita lisää.

Eikä tämä uskoon tulo ole muutanut minua miksikään, yhtä sika olen kuin aina ennenkin, perjantai pulloineen ja kaikkineen. Ehkä se on hengen asia. Toisaalta minua on koeteltu kovasti, mm. avioero, huono asunto, lomautus.

Mitäs sitten kun koetellaan??? Kestääkö usko. Itsellä ei kestänyt, mutta asiat ovat nyt paremmalla mallilla. Olisiko varjellus kuitenkin mukana???

Ken tietää ???

• yksin armosta
        yks vaan kirjoitti:

Eikä tämä uskoon tulo ole muutanut minua miksikään, yhtä sika olen kuin aina ennenkin, perjantai pulloineen ja kaikkineen. Ehkä se on hengen asia. Toisaalta minua on koeteltu kovasti, mm. avioero, huono asunto, lomautus.

Mitäs sitten kun koetellaan??? Kestääkö usko. Itsellä ei kestänyt, mutta asiat ovat nyt paremmalla mallilla. Olisiko varjellus kuitenkin mukana???

Ken tietää ???

Tärkeää vaan on, ettet syytä itseäsi liikaa. Ei meistä mitään enkeleitä tule. Mutta luulen, että sinua auttaisi selkeä uskonratkaisu siellä omassa elämässäsi. "Sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan." On tärkeää tunnustaa Jeesus Herrakseen elämässään myös muiden edessä. Siitä sinä saat voiman.

Kaste merkitsee vanhan ihmisen hautaamista ja pukeutumista Jeesukseen ja hänen voimaansa. Vakaata päätöstä seurata Jeesusta, tuli mitä tuli. Olla hänen opetuslapsensa. Kun sen päätöksen teet, olet kaikesta sydämestäsi Hänen, ja puhdas. Lankeemuksia voi olla, ja epätäydellisiä olemme, mutta vihollisen syytöksen on loputtava, kun sanomme, että Jeesus on kuollut ristillä minun edestäni, vaikka lankesin. Seuraavalla kerralla kannattaa rukoilla jo ennen lankeemusta voimaa. "Salliessaan kiusauksen hän on myös valmistanut pääsyn siitä" - eli aina kiusauksen kohdatessa meille on valmiina myös tie pois siitä!

Jeesus rakastaa sinua k a i k e s t a huolimatta. Hän haluaa parantaa sinut kaikista niistä kivuista, joita sinussa on. Sinun kannattaa etsiä Häntä rukoillen ja Raamattua lukien joka päivä. Vaikka pienikin pätkä kerrallaan.

Rukous taas on Jumalan puoleen huokaamista kaikissa tilanteissa. Kiitosta, ja avunpyyntöä. Varsinkin vaikeissa vaiheissa apua kannattaa anoa tiuhaan.

Meille on myös varattu Pyhän Hengen kaste. Sen ihminen saa päättäessään kokosydämisesti seurata Jeesusta. Pyhän Hengen kasteen voi saada kotona rukoillessaan, tai jonkun muun kanssa rukoillessa. Pyhä Henki on tarkoitettu voimaksi ja avuksi tiellä. Hänen avullaan kestämme paineet.

Siunausta sinulle! Menen nyt nukkumaan...

• 2wq4e
        yksin armosta kirjoitti:

Tärkeää vaan on, ettet syytä itseäsi liikaa. Ei meistä mitään enkeleitä tule. Mutta luulen, että sinua auttaisi selkeä uskonratkaisu siellä omassa elämässäsi. "Sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan." On tärkeää tunnustaa Jeesus Herrakseen elämässään myös muiden edessä. Siitä sinä saat voiman.

Kaste merkitsee vanhan ihmisen hautaamista ja pukeutumista Jeesukseen ja hänen voimaansa. Vakaata päätöstä seurata Jeesusta, tuli mitä tuli. Olla hänen opetuslapsensa. Kun sen päätöksen teet, olet kaikesta sydämestäsi Hänen, ja puhdas. Lankeemuksia voi olla, ja epätäydellisiä olemme, mutta vihollisen syytöksen on loputtava, kun sanomme, että Jeesus on kuollut ristillä minun edestäni, vaikka lankesin. Seuraavalla kerralla kannattaa rukoilla jo ennen lankeemusta voimaa. "Salliessaan kiusauksen hän on myös valmistanut pääsyn siitä" - eli aina kiusauksen kohdatessa meille on valmiina myös tie pois siitä!

Jeesus rakastaa sinua k a i k e s t a huolimatta. Hän haluaa parantaa sinut kaikista niistä kivuista, joita sinussa on. Sinun kannattaa etsiä Häntä rukoillen ja Raamattua lukien joka päivä. Vaikka pienikin pätkä kerrallaan.

Rukous taas on Jumalan puoleen huokaamista kaikissa tilanteissa. Kiitosta, ja avunpyyntöä. Varsinkin vaikeissa vaiheissa apua kannattaa anoa tiuhaan.

Meille on myös varattu Pyhän Hengen kaste. Sen ihminen saa päättäessään kokosydämisesti seurata Jeesusta. Pyhän Hengen kasteen voi saada kotona rukoillessaan, tai jonkun muun kanssa rukoillessa. Pyhä Henki on tarkoitettu voimaksi ja avuksi tiellä. Hänen avullaan kestämme paineet.

Siunausta sinulle! Menen nyt nukkumaan...

"Jeesus rakastaa sinua k a i k e s t a huolimatta."

Ja silti on tunkemassa valtaosaa ihmisistä helvettiin. Vittumainen tyyppi.

• yksin armosta
        2wq4e kirjoitti:

"Jeesus rakastaa sinua k a i k e s t a huolimatta."

Ja silti on tunkemassa valtaosaa ihmisistä helvettiin. Vittumainen tyyppi.

Hei rakas ihminen! Me emme tiedä, kuka on päätymässä ja kuka ei. Mutta sinun ei tarvitse sinne, kun sydämesi ja elämäsi annat kaikkinensa hänelle. Se ei ole mitenkään mahdotonta eikä vaikeaa. Siellä kotona, yksinkertaisesti, polvistut Jumalan eteen (Hän näkee ja kuulee) ja sanot, tässä on elämäni. Tahdon uskoa, että sinä annoit elämäsi, jotta minä saisin elää. Anna anteeksi minun syntini. Olet tästä lähtien minun Herrani.

Et sinä tarvitse mitään pappeja tai muita ihmisiä. Jumalan Henki alkaa ohjata sinua. Tosiasiassa hän kyllä johtaa jossain vaiheessa sinut sanansa ääreen ja uskovien yhteyteen, mutta se on siinä vaiheessa jo mukava asia. Ei kukaan eikä mikään voi sinua pakottaa. Ei ole mitään muottia, johon sulloutua. Ainut asia on, että H ä n haluaa tulla elämääsi, herraksi ja vapahtajaksi. Ja jos mietit Jeesuksen kulkua maan päällä, pakottiko hän tai tekikö hän jotain vahingollista niille, jotka olivat avun tarpeessa ja jotka häntä Messiaana pitivät? Ei totisesti, hän teki hyvää kaikille. Niin hän tekee sinullekin, jos annat!

• yksin armosta

Sinä olet ihana, yks vaan! Kirjoitin sinulle tuohon toiseen ketjuun. Minä muistan sinua. Uskon, että sain oikein taakan puolestasi äsken. Älä hylkää Jeesusta, hän ei hylkää sinua! Tämä palsta ei ole ollenkaan paras ympäristö kasvavalle uskolle, mutta parempi sekin kuin ei mitäään. Minä totisesti odotan näkeväni sinut taivaassa! Ja rakastan sinua sillä rakkaudella, millä Isä on minua rakastanut! Sinä olet tärkeä Jumalalle, älä kuuntele äläkä usko mitään muuta ääntä. Hän on kuollut puolestasi, keskimmäisellä ristillä, ja voin vakuuttaa, sinä, yks vaan, olit hänellä mielessä silloin, Sinä ja minä, ja moni muu!

• Johto Päätelmä

"Siellä ei ole armoa,ei sääliä sillä sielä ei ole Jumalaa."

Jumala ei siis mielestäsi olekaan kaikkivoipa, koska Helvetti ei olekaan hänen hallinnassaan ja hänellähän on sinne suorastaan porttikielto.

• yks vaan

Taas yksi kristinuskon ristiriidoista. Kiitos kun toit esille!

• yks vaan
        yks vaan kirjoitti:

Taas yksi kristinuskon ristiriidoista. Kiitos kun toit esille!

yks vaan nimimerkki on näköjään käytössä useammalla. kaks vaan. Pitää näköjään muuttaa nimimerkkiä.

• yksin armosta

Tämän elämän pelisäännöt on luotu jo ennen maailman syntymää. Entisajan kuninkailla oli sääntö, että kuninkaiden käskyjä ei voitu kumota, ei edes kuningas itse. Uskon, että tässä on kuva Jumalasta ja hänen vallastaan - hän on sitoutunut omiin käskyihinsä ja suunnitelmiinsa. Niinpä asiat rullaavat omalla painollaan ja tiettyjä teitä. Tämä ei tarkoita, että kaikki asiat olisi ennalta päätetty, mutta tietyt ovat. Ja juuri siksi sinä elät nyt. Luulen, että olisit iloinen, jos tietäisit, miksi.

• ttkk

Jumala puuttuu ihmisten elämään 2000 vuoden välein ja nyt on taas tuollainen aika!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4657
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      71
      4449
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      73
      2873
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2186
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1699
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1389
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe